abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38809426
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee... Maar ik woon nog geen kilometer van het ziekenhuis (5 min. fietsen), dus het lijkt me niet zo nodig . Misschien biedt m'n vriend het nog uit zichzelf aan, maar ik ga er niet om vragen.

De verpleegster (?) aan de telefoon raadde me nog wel aan om een ibuprofen van tevoren in te nemen en dat terwijl mijn gyn wel verdoving geeft... Nouja, zal misschien voor de napijn zijn dan .
Naja voor de terugweg is het niet echt nodig, maar vooral tijdens het plaatsen.. maar als je een verdoving krijgt zal het allemaal wel meevallen Zou idd voor de napijn kunnen zijn ja, voelt niet echt lekker.

Moet 12 juli op controle dus ben benieuwd of alles nog goed zit
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:12:37 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38809540
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:08 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Naja voor de terugweg is het niet echt nodig, maar vooral tijdens het plaatsen.. maar als je een verdoving krijgt zal het allemaal wel meevallen Zou idd voor de napijn kunnen zijn ja, voelt niet echt lekker.

Moet 12 juli op controle dus ben benieuwd of alles nog goed zit
Ik knijp die stoelleuning wel gewoon aan gort .

12 juli... dat duurt nog ff. Hoe controleren ze dat eigenlijk? En moet je het tot die tijd met condoom doen?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_38810376
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:12 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik knijp die stoelleuning wel gewoon aan gort .

12 juli... dat duurt nog ff. Hoe controleren ze dat eigenlijk? En moet je het tot die tijd met condoom doen?
Controleren doet ie met een inwendige echo, deed ie ook toen ie m had geplaatst dus geen nieuwe enge dingen gelukkig

Hij was vanaf het begin al veilig volgens de gyn dus ik hoefde geen condooms of pil te gebruiken, voor alle zekerheid (nouja m'n eigen gemoedsrust) mag vriendje voorlopig voor het zingen de kerk uit vinden we sowieso altijd wel lekker
pi_38814558
Hallo, ik lees al een tijdje dit forum omdat ik zelf een spiraaltje wou laten plaatsen. Fijn om een beetje te kunnen peilen hoe iedereen dit heeft ervaren Inmiddels heb ik hem afgelopen vrijdag (9juni) laten plaatsen. Het viel mij eigenlijk wel mee, had 1,5 uur van te voren 2 pijnstillers geslikt (brexine). Ik hoorde dat je eventueel ook pilletjes tegen de zenuwen kan krijgen, die verslappen je spieren een beetje, dat scheelt bij het plaatsen. Vraag hier dus eventueel naar mocht je nog de mirena willen en erg tegen het inzetten opzien!

Ik vond dat het plaatsen voornamelijk een erg naar gevoel was, alsof je een hele lange en stevige menstruatiekramp hebt. Dit voelde ik 2 keer, bij het opmeten van de baarmoeder en bij het daadwerkelijke plaatsen. Ik had erg veel steun aan mijn vriend die mee was (handje knijpuh!!!). Tip dus, en het hoeft voor hem helemaal niet erg te zijn als je hem een beetje 'tactisch' naast je neer zet.

Na het plaatsen had ik niet veel pijn, ben gewoon achterop de fiets naar huis gegaan en heb daarna een paar uurtjes op bed gelegen. Heb wat ibuprofen tegen de kramp genomen. Ik bloedde helaas nog wel veel, dus heb een tampon in gedaan. Dom dom, want ik las net hier dat dat niet heel slim is... maar goed.

Ik vraag me alleen af of mijn draadjes zo lang horen te zijn. Ik kan ze echt super goed voelen met mijn vinger! Ik ben echt bang dat dat ding verschoven is ofzo, want ik blijf maar rugpijn en buikkrampen hebben, naast lichte bloedingen. Heb het gevoel dat ik elke dag ongesteld word, heel irri. Het zal wel normaal zijn in de eerste week na het plaatsen, maar echt fijn vind ik het niet... hoop dat het snel minder word!!! En kijk uit naar de echo, dan heb je tenminste zekerheid

Oja, ik heb hem ook bij de gyn in het ziekenhuis laten plaatsen. Heb ook een kreng van een huisarts. Ze had helemaal geen zin en tijd om mijn vragen te beantwoorden... Toen ik zei dat ik op internet had gekeken en het me wel wat leek, kreeg ik meteen een recept om het ding op te halen bij de apotheek. Mijn belangrijkste vraag was of ik een verdoving kon krijgen bij het plaatsen. Ja hoor, dat kon volgens mevr. de huisarts. Daarna werd ik de kamer uitgewieberd. Ik moest zelf een afspraak maken met de gyn en melden dat ik een verdoving wou. Bleek dus helemaal niet te kunnen toen ik het ziekenhuis opbelde... Dat was dus de laatste keer dat ik bij die huisarts ben geweest! Grr.
pi_38815033
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:36 schreef Natalie86 het volgende:

Ik bloedde helaas nog wel veel, dus heb een tampon in gedaan. Dom dom, want ik las net hier dat dat niet heel slim is... maar goed.

Ik ook, op de dag erna Was het vergeten te vragen of het kon, en ik dacht later: als het niet had gemogen had ie het er wel bijgezegd.. ook omdat in de bijsluiter gewoon staat dat je ze mag gebruiken ging ik er maar vanuit dat het kon. Ben dus ook bang dat ie een beetje verschoven is, al lijkt me de kans klein.. over een maand weet ik 't zeker..
quote:
Ik vraag me alleen af of mijn draadjes zo lang horen te zijn. Ik kan ze echt super goed voelen met mijn vinger! Ik ben echt bang dat dat ding verschoven is ofzo, want ik blijf maar rugpijn en buikkrampen hebben, naast lichte bloedingen. Heb het gevoel dat ik elke dag ongesteld word, heel irri. Het zal wel normaal zijn in de eerste week na het plaatsen, maar echt fijn vind ik het niet... hoop dat het snel minder word!!! En kijk uit naar de echo, dan heb je tenminste zekerheid
Ik heb daarna niet meer gebloed en geen buikpijn gehad, maar wanneer je dat wel hebt is het idd heel normaal omdat je baarmoeder 'm wil afstoten. Op een gegeven moment stopt dat wel.

De eerste keer dat ik naar de draadjes zocht kon ik ze ook goed voelen zitten, dacht ook, jemig das lang.. maar nou kan ik ze dus al niet meer vinden, ze vormen zich vanzelf naar je lichaam en worden dunner door de warmte. en je vriend duwt ze vanzelf terug

Wat is dat toch met die huisarten zeg, misschien heb je wel dezelfde als ik
  maandag 19 juni 2006 @ 09:31:05 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38993816
Nou, ik ben er klaar voor .

Alleen... ik ben niet meer ongesteld . Normaal altijd lange menstruaties, behalve nu. Nouja, vorige keer zei hij: "tijdens of vlak na".

We zullen wel zien .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_38993856
Vlak na kan ook nog inderdaad, vriendin van me liet 'm in de week na haar menstruatie plaatsen. Succes!!!
  maandag 19 juni 2006 @ 09:34:57 #208
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_38993897
Tegen mij werd gezegd dat als het echt niet anders kon, het ook buiten de menstruatie om gedaan kon worden. Maar dan zou het wel pijnlijker zijn i.v.m. een minder openstaande baarmoedermond ofzo.
  maandag 19 juni 2006 @ 09:35:10 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38993902
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
Vlak na kan ook nog inderdaad, vriendin van me liet 'm in de week na haar menstruatie plaatsen. Succes!!!
Ok dan

Dankjewel . Ik post uiteraard zo snel mogelijk hoe het ging.

Stomme vraag misschien, maarre, prikken die touwtjes de condooms niet lek? .
  maandag 19 juni 2006 @ 09:36:11 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38993926
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Tegen mij werd gezegd dat als het echt niet anders kon, het ook buiten de menstruatie om gedaan kon worden. Maar dan zou het wel pijnlijker zijn i.v.m. een minder openstaande baarmoedermond ofzo.
Ja nou, ik krijg verdoving, dus 't zal wel gaan... Ik werd het woensdag en normaal ben ik een volle week er zoet mee, alleen nu was het gister al over . Zul je altijd zien .
  maandag 19 juni 2006 @ 09:42:16 #211
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_38994081
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ok dan

Dankjewel . Ik post uiteraard zo snel mogelijk hoe het ging.

Stomme vraag misschien, maarre, prikken die touwtjes de condooms niet lek? .
Als je een Mirena hebt, heb je in principe geen condoom nodig. Tenzij je geen HIV wil oplopen natuurlijk.
  maandag 19 juni 2006 @ 10:01:58 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38994485
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Als je een Mirena hebt, heb je in principe geen condoom nodig. Tenzij je geen HIV wil oplopen natuurlijk.
Dat weet ik, maar als 'ie na de menstruatie wordt geplaatst is 'ie (net als de pil!) de eerste tijd niet veilig. Vandaar.

Sowieso willen we nog condooms gebruiken tot de check is geweest dat 'ie goed zit. Mijn lijf ligt doorgaans erg graag dwars, dus liever zekere voor het onzekere enzo.
  maandag 19 juni 2006 @ 12:08:43 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38997759
Nou... Bijna drie kwartier in de stoel gelegen...

Hij werd ingebracht door een arts-assistente, die dat al veel vaker had gedaan, dus ok, prima .

Begin, opmeten, alles goed en wel, prikjes, beetje pijn, niks bijzonders. Zij: "Nou, je bent zo van me af!" Ik blij.

*gefrunnik* ... *pruts pruts* "hmm". Tegen de andere assistente: "Heb jij nog een grotere maat van deze pin?"

Ik: .

*fruts fruts*

"Nee het lukt niet, ik vraag even de baas erbij."

Andere assistente weg, om die gynaecologe te halen. Lag ik daar, de arts-assistente maar die eendebek vasthouden en tissues wisselen.

Enfin, na wat gekeuvel was eindelijk de gyn er. Zij kijken, nóg 2 grotere maten inbrengdingesen erbij.

*fruts fruts*

"Hmm, je baarmoeder heeft een meer dan gemiddelde knik!"

Ik:

*fruts fruts, plop*

"Yes!!"

Hij zit dus . Maar het ging níet van een leien dakje .
pi_39002277
Hehe ging niet helemaal lekker dus, maar zo te lezen viel het mee met de pijn? Zeker wel een opluchting dat het voorbij is! Had je nog een verdoving? Van die condooms weet ik ook niks, heb wel es gelezen over iemand die idd last had van gescheurde condooms.. Je moet zelf maar voelen of je de draadjes voelt prikken, ze worden zachter dus dan zou het toch goed moeten gaan zou je denken..

Bij mij was ie ook wel een tijdje bezig (terwijl je van iedereen hoort dat het binnen een paar minuten gebeurd is), werd ook nog een andere gyn bij gehaald, had even een extra handje nodig.. lig je daar met je benen wijd, komt die vent me nog een hand geven ook Staan er opeens 3 mensen bij je naar binnen te kijken (ook nog een assistent, was blij dat dat wel een vrouw was..)

Hm, al 2 dagen soort van bloedverlies (bruinig afscheiding), had ik tijdens m'n pilgebruik ook wel eens last van. Zou pas over een week ongesteld moeten worden dus ik hoop dat het niet doorzet
  maandag 19 juni 2006 @ 14:40:27 #215
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39002425
quote:
Op maandag 19 juni 2006 14:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hehe ging niet helemaal lekker dus, maar zo te lezen viel het mee met de pijn? Zeker wel een opluchting dat het voorbij is! Had je nog een verdoving?
Pijn vooral met het beetpakken van de mond, het opmeten van de baarmoeder en de prikken. De rest viel me mee inderdaad. Ik had verdoving, speciaal nog om gevraagd. Assistente zei dat het maar goed van me was geweest dat ik dat had gevraagd, aangezien het dus niet helemaal soepel ging .
quote:
Van die condooms weet ik ook niks, heb wel es gelezen over iemand die idd last had van gescheurde condooms.. Je moet zelf maar voelen of je de draadjes voelt prikken, ze worden zachter dus dan zou het toch goed moeten gaan zou je denken..
Ja, ik zit nu telkens op de wc te kijken of 'ie er niet uitgevallen is . Zal wel niet, maar toch. Voelen doe ik later wel een keer, nu ff geen zin in Gebied is genoeg bevoeld voor vandaag .
quote:
Bij mij was ie ook wel een tijdje bezig (terwijl je van iedereen hoort dat het binnen een paar minuten gebeurd is), werd ook nog een andere gyn bij gehaald, had even een extra handje nodig.. lig je daar met je benen wijd, komt die vent me nog een hand geven ook Staan er opeens 3 mensen bij je naar binnen te kijken
Mja, zij waren al met z'n tweeën, omdat dat volgens hen inderdaad handiger was. Toen het niet lukte, kwam er dus nog een gyn bij en werd het een dolle boel met drie dames om me heen .
Was wel blij dat het drie dames waren trouwens .
quote:
Hm, al 2 dagen soort van bloedverlies (bruinig afscheiding), had ik tijdens m'n pilgebruik ook wel eens last van. Zou pas over een week ongesteld moeten worden dus ik hoop dat het niet doorzet
Hmm, ja zij waarschuwde me al dat ik ook onregelmatig nog bloedingen kon gaan krijgen. Ze zei ook dat ik het minstens een half jaar de kans moest geven, omdat je lijf er echt aan moet wennen.

31-7 moet ik terug voor controle .
pi_39003286
Ik durfde nauwelijks te plassen toen ik thuis kwam, stel dat ik dat ding naar buiten perste Durfde ook pas de volgende dag te voelen..
  maandag 19 juni 2006 @ 15:09:37 #217
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39003338
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik durfde nauwelijks te plassen toen ik thuis kwam, stel dat ik dat ding naar buiten perste Durfde ook pas de volgende dag te voelen..
Ah ok, ik ben dus niet helemaal gek .

Ik heb trouwens geen echo naderhand meer gehad... Maar hij is in totaal geplaatst door 3 mensen, dus 't zal wel goed zijn .

Weinig last nu trouwens .
pi_39003861
Haha nee dat gevoel zal iedereen wel hebben, is wel weg met een paar dagen

Mooi zo geniet ervan (vooral na de 31e)
  maandag 19 juni 2006 @ 15:27:02 #219
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39003915
Toen ik de Nuva had, ging ik ook om de haverklap controleren of ik 'm niet kwijt was . Denk dat het met dit ding niet veel anders zal gaan . Wordt vanzelf wel minder, hoop ik .
  maandag 19 juni 2006 @ 21:48:07 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39016389
Best wel pijn nu .
pi_39018048
Paar aspirientjes hielpen wel bij mij, neem aan dat je het over buikpijn hebt? Of een warm bedje met een vriendje erin Sterkte drmee!
  maandag 19 juni 2006 @ 22:25:44 #222
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39018115
Ja buikpijn ja... Trekkerige pijn, heel vervelend .

Ibu genomen, duik zo m'n bed in, hoop dat het morgen beter is! Thnx
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:17:03 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39053378
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
hoop dat het morgen beter is!
Helaas .

Vooral bij staan en lopen veel krampen .
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:05:30 #224
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39067399
Wat moet je doen als je maar één draadje voelt, ipv 2?
pi_39067547
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat moet je doen als je maar één draadje voelt, ipv 2?
Misschien zijn het er 2 maar liggen ze tegen elkaar aan (zo voelde het bij mij), of is er eentje wat verder naar achter gaan liggen. Zolang je iig nog 1 draadje voelt zit ie er nog wel
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:10:09 #226
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39067570
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 11:09 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Misschien zijn het er 2 maar liggen ze tegen elkaar aan (zo voelde het bij mij), of is er eentje wat verder naar achter gaan liggen. Zolang je iig nog 1 draadje voelt zit ie er nog wel
Ok

Ik had al helemaal visioenen van huisarts / gyn / echo's .
pi_39067767
nou ik dan.. kan ze helemaal niet vinden.. m'n vriend wel dus daar vertrouw ik dan maar op.. (die wil nog helemaaaal geen kids ) Was het maar vast 12 juli
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:17:26 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39067834
Ik heb het alleen nog maar zelf geprobeerd . Misschien vindt vriendlief er wel 2 .

Vind het ook irritant dat je zo lang moet wachten op de uitslag of 'ie goed zit... Het is toch ook weer niet iets waarmee je gaat lopen gokken. Althans, ik niet.
pi_39067974
Nee precies, ik ook niet.. Nog last van buikpijn trouwens?

Pff het lijkt wel of ik echt ongesteld ben, die bruine rotzooi is wel weer over maar ik ben al een paar dagen strontsacho.. Ik hoop dus maar dat dit het al was, dat ik niet volgende week ook nog als een donderwolk rondloop Ohja en m'n tepel doet verrekte zeer als er aan gezeten wordt
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:22:30 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39068024
Buikpijn is minder, net ook gesport en dat ging prima . Wel wat hoofdpijn nu, maar dat is natuurlijk lastig te bepalen of dat van de Mirena komt.

Ik heb wel gelezen dat je wel alle menstru-verschijnselen kan krijgen, behalve de daadwerkelijke bloeding . Dus misschien ben je nu wel aan het menstrueren .
pi_39068151
Dat had ik ook gelezen idd, zou wel beter zijn Maar ik twijfel nog een beetje omdat ik er niet op gerekend dat ik nu al ongesteld zou worden.. maar hij is op de 1e gezet, was toen 3 dagen ongesteld, dus op zich zou het wel kunnen dat ik het nu al ben. Ben zo slecht in het uitrekenen van cyclussen Na jaren aan de pil denk je daar niet eens meer bij na..
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:41:46 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39068724
Daarbij is je lijf natuurlijk ook wat van slag he, door dat ding .

Mijn menstruatiecyclus berekenen, daar begin ik niet eens aan . Dan 23 dagen, dan 25, dan 29, dan weer 27. Geen peil op te trekken .
pi_39069124
Daarom... door m'n pil was het op de dag te voorspellen, maar daarvoor kon ik het nooit zien aankomen We zullen zien... hoop m'n tampons ritueel te kunnen verbranden
pi_39188679
Mijn mirene zit er nu sinds begin september, maar wat een ideaal ding zeg! Niet of nauwelijks meer ongesteld, niet meer aankomen, geen stemmingswisselingen en een goed libido. Zoals het er nu uitziet gaat de mirena de 5 jaar wel vol maken
pi_39194201
Eindelijk ... nog een fan!
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
pi_39512175
Zo, gaat goed hier! Meer dan die paar druppies van 2 weken terug zijn het niet geworden, dus geen 'echte' menstruatie gehad, alleen een paar vlagen van buikpijn en stemmingswisselingen. En ben al een paar weken zo geil als wat, altijd gedacht dat de pil geen invloed had op m'n libido maar ik merk toch wel verschil..
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:36:22 #237
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39512308
Wat goed ZM! Wanneer moet je voor de controle-echo?

Ik heb ook nog af en toe wat buikpijn, vooral na langdurige inspanning (veel lopen, sporten, enz). Zit nu op dag 21 van m'n cyclus, dus ik ben érg benieuwd wat m'n menstruatie gaat doen .
pi_39512540
Over 2 weekjes mag ik weer met den benen wijd Edit: ohnee over een weekje alweer

Hopelijk blijft ie bij jou ook zo goed als weg

[ Bericht 20% gewijzigd door ZwarteMagika op 04-07-2006 19:21:38 ]
pi_39514084
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zo, gaat goed hier! Meer dan die paar druppies van 2 weken terug zijn het niet geworden, dus geen 'echte' menstruatie gehad, alleen een paar vlagen van buikpijn en stemmingswisselingen. En ben al een paar weken zo geil als wat, altijd gedacht dat de pil geen invloed had op m'n libido maar ik merk toch wel verschil..
dat heb ik dus 17 jaar gehad. Als ik dát eerder had geweten!!!
En nu alweer 6 jaar zo geil als boter
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
pi_39515383
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 18:41 schreef anne_Chris het volgende:

[..]

dat heb ik dus 17 jaar gehad. Als ik dát eerder had geweten!!!
En nu alweer 6 jaar zo geil als boter
Op zich heb ik nooit last gehad van te weinig zin, maar dit wordt wel heel erg nu
  vrijdag 7 juli 2006 @ 08:18:34 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39596062
Na drie dagen bruinverlies ( ) lijkt het erop dat het vandaag dan toch wel door gaat zetten... Nog geen verdwijnende menstruatie voor mij dus .
pi_39598578

Nouja er is nog hoop.. het kan zijn dat het na een dag over is, of dat het de volgende keer wel wegblijft.. positief blijven
  vrijdag 7 juli 2006 @ 14:52:20 #243
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39606786
Ik vind het ook niet erg hoor .
  maandag 10 juli 2006 @ 13:49:31 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39688916
Het zet nog steeds niet door . Wel lekker krampen, maar het blijft bruin/zwartig .
pi_39692931
Hmz oud bloed dus.. lekker ranzig is dat he

En ja hoor, waar ik bang voor was is gebeurd, m'n vriend heeft een stel mooie krassen opgelopen Ik snap echt niet hoe dat kan, eerder helemaal geen last gehad en nu opeens dit, terwijl we met onze vingers niks kunnen voelen.. woensdag maar even aan de gyn vragen of ie iets om kan buigen ofzo..
  maandag 10 juli 2006 @ 16:02:42 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39692973
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:01 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hmz oud bloed dus.. lekker ranzig is dat he
Ja

Hoe lang duurt dit nog . Heb er na een week wel zo'n beetje genoeg van .
quote:
n ja hoor, waar ik bang voor was is gebeurd, m'n vriend heeft een stel mooie krassen opgelopen Ik snap echt niet hoe dat kan, eerder helemaal geen last gehad en nu opeens dit, terwijl we met onze vingers niks kunnen voelen.. woensdag maar even aan de gyn vragen of ie iets om kan buigen ofzo..
Hmz, dat klinkt niet best... Draadjes toch te lang?
pi_39696042
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz, dat klinkt niet best... Draadjes toch te lang?
Geen idee, ik vermoed dat er eentje is 'verschoven', eerst zaten ze netjes aan de zijkant, nu steekt ie misschien recht naar voren
  donderdag 13 juli 2006 @ 08:49:25 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39779104
Ik heb er nu al genoeg van .

- Al anderhalve week bloedverlies
- Ik zit onder de pukkels
- Buikkrampen
- 2,5 bezig met een dieet en geen gram afgevallen.

pi_39780344
Ohhww das nie leuk Vriendin van me had er daar ook last van in het begin (lang ongesteld enzo) maar dat ging op een gegeven moment wel weg, nog effies geduld hebben vrees ik..

Ben gister voor controle geweest, hij zat gelukkig nog goed. Ook maar effe gezegd dat mn vriend gewond was geraakt Dat zou volgens de gyn wel weer overgaan, en anders kon ik ze bij de huisarts om laten buigen.. al ga ik niet meer gauw naar de huisarts denk ik
Gisteravond gelukkig wel weer krasloze sex gehad

Sterkte drmee!!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:32:30 #250
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_39840327
Hallo mirena-club

Ik heb vanmiddag ook een mirena laten zetten voor mijn ervaring zie

Depressief door de pil?

Viel me dus reuze mee en het scheelde volgens mij een hoop dat ik een leuke toffe gyn had ..beetje van het padje af die kerel

Ik poste net dus in Depressief door de pil? dat ik me niet echt 100% voel..

Heb van alle ellende de pc maar aan gezet omdat ik niet kan slapen

Ik ga eens ff deeltje 1 en 2 lezen ben benieuwd hoe het andere is vergaan
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
  zaterdag 15 juli 2006 @ 08:40:52 #251
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_39843469
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:32 schreef Stamp_Kip het volgende:
Ik poste net dus in Depressief door de pil? dat ik me niet echt 100% voel..
Heb van alle ellende de pc maar aan gezet omdat ik niet kan slapen
De eerste 2 dagen na het zetten voelde ik mij ook niet kiplekker (no pun intended). Je lichaam heeft net een stukje plastic gekregen waar het nog aan moet wennen. Ik hoop dat het snel over gaat, met dit mooie weer zou het zonde zijn om lamlendig binnen te moeten zitten!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:50:40 #252
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_39846144
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 08:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

De eerste 2 dagen na het zetten voelde ik mij ook niet kiplekker (no pun intended). Je lichaam heeft net een stukje plastic gekregen waar het nog aan moet wennen. Ik hoop dat het snel over gaat, met dit mooie weer zou het zonde zijn om lamlendig binnen te moeten zitten!
ja dat klopt dat zei de gyn ook tegen me..dat ik het de tijd moest geven en vooral het ene lichaam is het andere niet..

Heb dus een nacht gehad en heb sinds gister middag tot nou al een hele strip ibuprofen geslikt..
Heb net lekker warme melk met honing gemaakt,kruikje achter me stoel gelegt dus ik zet lekker met me onderrug tegen een kruikje aan..bloeding sinds het zetten is overigens bijna helemaal weg..

Hadden jullie ook dat jullie zoveel moesten plassen?
Fotoboek
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:27:58 #253
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_39862545
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:50 schreef Stamp_Kip het volgende:

ja dat klopt dat zei de gyn ook tegen me..dat ik het de tijd moest geven en vooral het ene lichaam is het andere niet..

Heb dus een nacht gehad en heb sinds gister middag tot nou al een hele strip ibuprofen geslikt..
Heb net lekker warme melk met honing gemaakt,kruikje achter me stoel gelegt dus ik zet lekker met me onderrug tegen een kruikje aan..bloeding sinds het zetten is overigens bijna helemaal weg..

Hadden jullie ook dat jullie zoveel moesten plassen?
Ja, ik moest ook meer plassen dan normaal, en als ik me niet vergis heb ik daarna ook een blaasontsteking gehad (heb er in die periode een stuk of 4 gehad, dus denk niet dat het aan de Mirena lag). Als je het niet vertrouwd, moet je even je plas naar de dok brengen.

Na een half jaar ofzo was mijn lichaam pas helemaal gewend aan de Mirena, heb in het begin nog regelmatig last van kramp en afscheid/bloedverlies gehad. Desalniettemin waren die 6 maanden niets in vergelijking met de problemen die ik had met de pil of zonder hormonen, dus eigenlijk viel het allemaal wel mee.

Hoe dan ook, voor mij is de Mirena een absolute uitkomst gebleken, het enige waar ik spijt van heb is dat ik er niet veel eerder aan begonnen ben.
pi_39871455
Deze week is mijn huisarts eindelijk terug van vakantie, dan ga ik een afspraak maken.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 16 juli 2006 @ 13:39:07 #255
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_39874616
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Ja, ik moest ook meer plassen dan normaal, en als ik me niet vergis heb ik daarna ook een blaasontsteking gehad (heb er in die periode een stuk of 4 gehad, dus denk niet dat het aan de Mirena lag). Als je het niet vertrouwd, moet je even je plas naar de dok brengen.

Na een half jaar ofzo was mijn lichaam pas helemaal gewend aan de Mirena, heb in het begin nog regelmatig last van kramp en afscheid/bloedverlies gehad. Desalniettemin waren die 6 maanden niets in vergelijking met de problemen die ik had met de pil of zonder hormonen, dus eigenlijk viel het allemaal wel mee.

Hoe dan ook, voor mij is de Mirena een absolute uitkomst gebleken, het enige waar ik spijt van heb is dat ik er niet veel eerder aan begonnen ben.
Dacht me moeder in het begin ook dat ik misschien wel iets van een blaasontsteking zou kunnen hebben,juist omdat voor mij heel vreemd is zovaak na de wc tegaan..maar das nu na 2dagen ook weer weg

Ik heb um afgelopen vrijdag laten zetten heb nu geen klachten meer..moet wel zeggen dat ik hoop ibuprofens geslikt heb en bijna niet hebben kunnen slapen

Krampjus die ik had zijn ook weg..
Moet alleen maandag ff bellen want toen ik klaar was ben ik metene ziekenhuis uitgelopen en helemaal vergeten die afspraak voor over 6weken alvast temaken..maar volgens mij maakt dat nix uit..
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:20 schreef Biancavia het volgende:
Deze week is mijn huisarts eindelijk terug van vakantie, dan ga ik een afspraak maken.
Ga je ook voor het spiraaltje??
Fotoboek
pi_39874688
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:39 schreef Stamp_Kip het volgende:

[..]

Dacht me moeder in het begin ook dat ik misschien wel iets van een blaasontsteking zou kunnen hebben,juist omdat voor mij heel vreemd is zovaak na de wc tegaan..maar das nu na 2dagen ook weer weg

Ik heb um afgelopen vrijdag laten zetten heb nu geen klachten meer..moet wel zeggen dat ik hoop ibuprofens geslikt heb en bijna niet hebben kunnen slapen

Krampjus die ik had zijn ook weg..
Moet alleen maandag ff bellen want toen ik klaar was ben ik metene ziekenhuis uitgelopen en helemaal vergeten die afspraak voor over 6weken alvast temaken..maar volgens mij maakt dat nix uit..
[..]

Ga je ook voor het spiraaltje??
Ja, ik wil van die pil af. Vorig jaar twee maanden gestopt en toen voelde ik me zoveel beter!
  zondag 16 juli 2006 @ 13:43:46 #257
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_39874754
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:41 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja, ik wil van die pil af. Vorig jaar twee maanden gestopt en toen voelde ik me zoveel beter!
Zelfde als mij dus.. ik voelde me ook veel beter toen ik gestopt was..
Ook de diane toevallig?
Fotoboek
  maandag 24 juli 2006 @ 19:14:29 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40141008
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 08:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Na drie dagen bruinverlies ( ) lijkt het erop dat het vandaag dan toch wel door gaat zetten... Nog geen verdwijnende menstruatie voor mij dus .
En het gaat nog steeds door .

Ben heel blij dat ik volgende week maandag weer naar de gyn moet, want nu dus al dikke drie weken "bloed"verlies. Heb het er wel mee gehad eigenlijk .
pi_40147429
Argh klote zeg Maar wat kan de gyn eraan doen? Of wil je 'm alweer laten verwijderen ?
  maandag 24 juli 2006 @ 22:35:59 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40147603
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
Argh klote zeg Maar wat kan de gyn eraan doen? Of wil je 'm alweer laten verwijderen ?
Nee, maar ik kan tenminste even informeren of dit "normaal" is en als dat zo is, hoe lang het ongeveer kan gaan duren...

Mijn vriendje heeft er begrijpelijkerwijs ook de balen van .

En de hele tijd met inlegkruisjes lopen tijdens dit broeierige weer is ook niet echt leuk...

Al met al ben ik dus al drie weken niet heel blij met het ding, maar misschien weet hij ook wel iets om dit proces te versnellen ofzo .
  maandag 24 juli 2006 @ 22:53:01 #261
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_40148277
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Joh!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 24 juli 2006 @ 22:57:38 #262
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40148488
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:53 schreef Duvel het volgende:

[..]

Joh!
Stalker .
  maandag 24 juli 2006 @ 23:50:30 #263
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_40150766
ik heb het sinds ik um heb late plaatsen ook..tot gistere krampe gehad..hoop dat nou wat wegtrekt..want ook ik vind het niemeer leuk en vriendjelief ook niet
Fotoboek
pi_40160742
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee, maar ik kan tenminste even informeren of dit "normaal" is en als dat zo is, hoe lang het ongeveer kan gaan duren...

En de hele tijd met inlegkruisjes lopen tijdens dit broeierige weer is ook niet echt leuk...

Al met al ben ik dus al drie weken niet heel blij met het ding, maar misschien weet hij ook wel iets om dit proces te versnellen ofzo .
Het is wel normaal ja, het kan tot 3 maanden duren dus ik hoop niet dat jij die pech hebt.. misschien kan de gyn je een lichte pil voorschrijven zodat die het een beetje onderdrukt Hoop voor je dat ie er wat op weet!
  maandag 31 juli 2006 @ 08:01:37 #265
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40343138
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:21 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Het is wel normaal ja, het kan tot 3 maanden duren dus ik hoop niet dat jij die pech hebt.. misschien kan de gyn je een lichte pil voorschrijven zodat die het een beetje onderdrukt Hoop voor je dat ie er wat op weet!
We zullen het straks horen! 09:50 de controle. Bloedverlies is er nog stééds, dus ga er sooooooooo wat van zeggen .
pi_40351491
En en en en en??
  maandag 31 juli 2006 @ 15:23:10 #267
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_40353855
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
En en en en en??
en en en
ikke wil ook weten
Fotoboek
pi_40353862
Vorige week dinsdag een mirena laten plaatsen bij de huisarts, ze had me al verteld dat sommige mensen er meer last van hebben dan andere, ik zelf vond het niet echt een prettige handeling maar goed na een dagje rustig aan doen heb ik er geen last meer van. Sommige houding zoals langdurig achter elkaar zitten voel ik het wel even maar dat is ook al stukken minder.
De eerste paar dagen alles me rust gelaten ondanks dat ik nieuwsgierig was of ik de touwtjes kon voelen was erg bang om het kwijt te raken met naar het wc gaan of naar de touwtjes te gaan zoeken. Maar die angst is nu voorbij nu was ik van het weekend op zoek naar me touwtjes maar heb niks kunnen voelen en me vriend tot nu toe ook nog niet.
En zover ik nu lees ben ik niet de enige die ze niet kan voelen.
Ben er wel van overtuigd dat hij er nog zit en over een paar weken nacontrole dan hoor ik het wel of ie nog goed zit.

Alleen heb ik de na de plaatsing wel wat vaker hoofdpijn iemand anders hier ook ervaring mee?
het kan natuurlijk ook van iets anders komen maar het viel me wel op.

[ Bericht 1% gewijzigd door lau82 op 31-07-2006 15:29:25 ]
  maandag 31 juli 2006 @ 15:41:54 #269
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_40354403
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:23 schreef lau82 het volgende:
Vorige week dinsdag een mirena laten plaatsen bij de huisarts, ze had me al verteld dat sommige mensen er meer last van hebben dan andere, ik zelf vond het niet echt een prettige handeling maar goed na een dagje rustig aan doen heb ik er geen last meer van. Sommige houding zoals langdurig achter elkaar zitten voel ik het wel even maar dat is ook al stukken minder.
De eerste paar dagen alles me rust gelaten ondanks dat ik nieuwsgierig was of ik de touwtjes kon voelen was erg bang om het kwijt te raken met naar het wc gaan of naar de touwtjes te gaan zoeken. Maar die angst is nu voorbij nu was ik van het weekend op zoek naar me touwtjes maar heb niks kunnen voelen en me vriend tot nu toe ook nog niet.
En zover ik nu lees ben ik niet de enige die ze niet kan voelen.
Ben er wel van overtuigd dat hij er nog zit en over een paar weken nacontrole dan hoor ik het wel of ie nog goed zit.

Alleen heb ik de na de plaatsing wel wat vaker hoofdpijn iemand anders hier ook ervaring mee?
het kan natuurlijk ook van iets anders komen maar het viel me wel op.
De handeling opzich dacht ik dat het ook niet prettig was, maar ik had het geluk dat mijn gyn hele erge ouwehoer was.ik moest continue lache door die opmerkingen en daardoor heb ik vrijwel nix gevoelt.

Ik heb de touwtjes ook nog niet gevoelt me vriend kan ze ook niet vinden maar das eerder omdattie bang is dattie wat fout doet hahaha..ik zeg ook je kan um echt niet druit trekken
Wat dat zitten betreft had ik ook, ik doe normala altijd met un vriendin lekker savonds stuk fietsen maar ik ging op het zadel zitten en ben dr meteen afgestapt.. deed zo'n pijn
Koppijn heb ik geen last meer van ik had juist door de pil heel veel koppijn en mijn omgeving heeft me niet meer horen klagen over koppijn.
Anders lekker een ibuprfen nemen

Ik ben wel overigs tot dag van plaatsing tot nu ongesteld niet echt prettig maar ja het was me vertelt geworden dat dit normaal was..

Als ik maar niet leegloop
Fotoboek
pi_40354630
Ik durfde al niet te fietsen toen ie er net in zat De volgende dag geprobeerd en ik had eigenlijk nergens last van

Ik heb geen last van hoofdpijn, wel regelmatig even buikpijn nadat ik hard heb gesext, dat arme ding heeft heel wat te verduren daarbinnen dus die neemt meteen wraak
  maandag 31 juli 2006 @ 15:58:56 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40354876
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
En en en en en??

Nouja, dat bloedverlies was vrij normaal, zeker na zo'n moeilijk verlopen plaatsing. Ik moest wel binnen nu en 6 a 8 weken verbetering zien. Als dat niet gebeurt, dan wordt 't niks meer waarschijnlijk. Wordt het wel beter, maar is het nog niet helemaal weg, dan is de kans weer groot dat in die 3 maanden daarna het helemaal verdwijnt.

Afwachten dus, maar ik word er echt niet goed van . Sinds de plaatsing niet meer kunnen vrijen .

't Ding zelf zat nog goed, ze zag de touwtjes goed zitten en ze vertelde dat het voor Mirena niet zoveel uitmaakt hoe 'ie zit. Voor de koperspiraal wel, die moet precíes op de juiste plek zitten.
pi_40355227
Ah nog effe afwachten dus.. maar hoezo geen sex?? Of is je baarmoedermond zelf ook 'ongesteld' (pijnlijk dus)?
  maandag 31 juli 2006 @ 16:18:27 #273
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40355369
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ah nog effe afwachten dus.. maar hoezo geen sex?? Of is je baarmoedermond zelf ook 'ongesteld' (pijnlijk dus)?
Geen idee . Wel veel krampen. Maar ik vind het gewoon goor, met die bruine troep . Werkt voor mij alles behalve lustopwekkend.
pi_40355489
Ouwe handdoek eronder en het licht uit
  maandag 31 juli 2006 @ 16:24:04 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40355528
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ouwe handdoek eronder en het licht uit
!
pi_40387965
Zo net even bij de huisarts geweest kwam gisteren tot ontdekking dat 1 van me draadjes uit me hing was niet zo prettig, want had ze nog helemaal niet gezien of gevoeld afgelopen week na de plaatsing, huisarts had ze lang gelaten dat wist ik meer zolang? maar goed alles zit nog waar het hoort en me draadje is afgeknipt en nu maar hopen dat deze ook op krult net als de andere. nou over paar weken nacontrole en dan hoor ik wel weer verder. maar voor de rest gaat alles perfect geen ongesteldheid of ander bloedverlies en ook geen spotting meer echt heerlijk maar ja hij zit er pas een week dus kan niet zeggen dat ik weet of me ongesteldheid voor de komende jaren weg blijft maar hoop het wel. ik ga het nog wel merken.

ben in iedergeval blij dat er niks mis mee was en dat het alleen me draadje was die te lang was
pi_40389097
Das precies de reden waarom ik 'm niet bij de huisarts wilde laten plaatsen.. die zien nauwelijks wat ze doen Mooi dat je verder nergens last van hebt!
pi_40389440
Morgenochtend heb ik een afspraak bij de huisarts om het onder andere te hebben over het vervangen van de pil door de mirena. Voornamelijk in verband met depressieve klachten.
pi_40389643
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Das precies de reden waarom ik 'm niet bij de huisarts wilde laten plaatsen.. die zien nauwelijks wat ze doen Mooi dat je verder nergens last van hebt!
Ach, ik hoorde anders op een ander forum ook een horrorverhaal van iemand die hem in het ziekenhuis had laten plaatsen. Pech kun je blijkbaar alitjd hebben
pi_40389777
Ik heb hele nare ervaringen met het Mirena spiraaltje. Plaatsen was superpijnlijk (in het AMC, welnee mevrouw verdoving is echt niet nodig ook al wordt dat geadviseerd ), ze stonden op het punt om het er weer uit te halen maar, achteraf stom, ik wilde volhouden. Ik bleef ongesteld worden heel lang en zeer onregelmatig en uiteindelijk hebben ze het met spoed moeten verwijderen omdat er een tumor op mijn lever was ontstaan, een zogenaamd pil-adenoom wat kan ontstaan als je hormonale voorbehoedsmiddelen gebruikt. Daarnaast was ik 15 kilo afgevallen en heeft het zes jaar geduurd voor ik weer op gewicht was.
Mijn hormonen waren al niet in orde, maar sinds ik de mirena heb gehad is het helemaal slecht geworden, mn storingen zijn veel erger dan voorheen. En ja dat is blijvend, want ik heb het spiraaltje anderhalf jaar gehad en ben er ondertussen al weer zo'n 7 jaar vanaf.

Als je niet tegen de hormonen uit de pil kan is een mirenaspiraaltje zowiezo geen goed alternatief. Ik zou niemand aanraden om dit spiraaltje te gebruiken, maar goed zo heeft ieder zijn eigen ervaring
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_40390183
Heb tijdens het plaatsen ook geen verdoving gehad en van te voren ook geen pijnstillers geslikt, het was niet prettig maar niet zo erg dat ik het nooit meer zou laten doen maar na het plaatsen voelde ik me niet top ben toen paar uurtjes gaan slapen en de hele dag nog wel een vaag gevoel gehad maar geen krampen ofzo. Volgende ochtend nergens last meer van ja dat ik hem soms voelde zitten maar dat is logische lijkt me, een beetje wennen het is niet niks zomaar iets in je lichaam.

Voor de rest ja vondt ik het prima gaan bij me huisarts tot nu toe geen klachten alleen dat dus me draadje naarbuiten hing wat ik vandaag heb laten verhelpen, maar ik kwam voor het draadje en ze heeft meteen gekeken of het nog op ze plek zat dus tot nu toe geen klachten of nare ervaring door het laten inbrengen van me mirena bij de huisarts.
pi_40391945
Ik heb 4 weken geleden het spiraaltje laten plaatsen, het was wel pijnlijk maar dat was zo weer over.
Ik blijf wel heel licht bloeden sinds het geplaatst is, heel weinig maar het houdt wel aan. Er zijn bijna geen dagen geweest dat ik niet een klein beetje bloedverlies heb gehad.
Wie heeft hier nog meer last van?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:24:57 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40392142
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:15 schreef BiancaD het volgende:
Wie heeft hier nog meer last van?
.

Het topic lezen helpt. Echt .
pi_40424305
Ik heb me merina nu pas een week en heb 2 dagen na het plaatsen geen bloed meer gezien... en nu maar hopen dat het zo blijft. BTW er staat heel veel hier over in dit hele topic lees het eens rustig door, misschien staat er wel de antwoorden op je vraag
pi_40510460
Hallo. Ik ga binnenkort een mirena laten plaatsen, maar vanwege de vakanite van de dokter en mijn vakantie lukt het nog even niet een afspraak te maken. Ik denk er daarom over nog even de pil te gaan slikken (vanaf vandaag, mijn eerste dag ongesteld), maar moet ik dan tzt eerst stoppen met de pil, een maandje wachten en dan de mirena laten plaatsen of kan dat ook in de stopweek van de pil? Iemand trouwens ervaring met mirena en verzakking van de baarmoeder/blaas/darm?
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 14:52:38 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40511295
Bloedverlies wordt bij mij eerder erger dan minder. Ik ben het echt zo zat !
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:24:25 #287
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_40514877
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bloedverlies wordt bij mij eerder erger dan minder. Ik ben het echt zo zat !
Nogmaals, ik heb ook een paar maanden last gehad van bruinige afscheiding. Maar toen dat eenmaal over was, heb ik ook echt nergens meer problemen mee gehad.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:44:24 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40515457
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Nogmaals, ik heb ook een paar maanden last gehad van bruinige afscheiding. Maar toen dat eenmaal over was, heb ik ook echt nergens meer problemen mee gehad.
Nou ik hoop het maar, want ik ben het echt goed beu .
pi_40515535
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 14:18 schreef lonnepon het volgende:
Hallo. Ik ga binnenkort een mirena laten plaatsen, maar vanwege de vakanite van de dokter en mijn vakantie lukt het nog even niet een afspraak te maken. Ik denk er daarom over nog even de pil te gaan slikken (vanaf vandaag, mijn eerste dag ongesteld), maar moet ik dan tzt eerst stoppen met de pil, een maandje wachten en dan de mirena laten plaatsen of kan dat ook in de stopweek van de pil?
Kan gewoon in de stopweek van de pil hoor!
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:41:56 #290
98634 Lempicka
Back to Life
pi_40574813
maanden heb ik nog onregelmatig gebloed, maar nu bijna een jaar later helemaal niets meer.. en ik kan alleen maar zeggen dat ik het heerlijk vind om niet meer ongesteld te worden! ik ben alleen bang dat ik nu nooit meer zonder kan/wil.
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_40676727
thnx!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:36:27 #292
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_40677803
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:54 schreef lonnepon het volgende:
thnx!
Wanneer ga je?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:40:45 #293
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_40679553
Ik heb trouwens alvast een Deel 3 (tijd te veel...) aangemaakt, met een wat uitgebreidere OP. Dus als we deze even kunnen volspammen, graag!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:05:30 #294
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_40681789
Fotoboek
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:06:48 #295
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_40681844
* Stamp_Kip cheer-moves uit de kast halen doet

we hebben de S