Ik dacht ook al..quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Lieske heeft thuis altijd een sjaaltje om haar nek en een zonnebril op haar hoofd
Doe eens gek, meid.
Nee, de server(s) is/zijn volgens mij gewoon overspannen. We posten te veel gok ikquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:12 schreef J-net het volgende:
en verder is FOK echt MeGa traag gewoon.... als je een bericht plaatst duurt het 5 minuten voor je er weer bent....... (d8 dat het aan mij lag maar Darklight zegt het ook)
Als ze dit soort gesprekken gaan uitzenden zullen er heel veel mensen op haar stemmen (om te blijven dan!)quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:07 schreef Falco het volgende:
Dido kan echt leuk vertellen over stront. Ze kan ook gewoon mooi die dingen vertellen zonder opsmuk enzo.
Nou, zonder eten worden ze niet vet hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:17 schreef Tamaartje het volgende:
super slecht nieuws... al het eten en drinken en sigaretten moeten weg .. jeetje vetttttttttt
wijsneusquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:19 schreef eborn het volgende:
[..]
Nou, zonder eten worden ze niet vet hoor
Laat Fok! niet op zwart gaanquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:24 schreef milagro het volgende:
please laat nu niet de streams op zwart gaan
En Tanja zal het wel vergeten zijn dus hij kan het nog 2x vertellenquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:37 schreef teamlead het volgende:
hij moet ralf nog uitleggen hoe hij zijn been is kwijt geraakt
Mooi.. Ingid nomineert Rob dusquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:39 schreef milagro het volgende:
Ingrid en Menno zitten te smoezen, Ingrid zei gisteren namelijk dat ze het niet leuk zo vinden als Rob toch ineens terugkwam, ze was er nu aan gewend dat ie weg was.
En nu is hij dus terug
Ms krijgt Rob dat in de dagboekkamer te horen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Rob vertelt dat het ongeveer half 4 is en iedereen is helemaal verbaasd.
Ingrid zal trouwens wel blij zijn dat het geluidsdicht was
Dat heeft hij niet gezegd, maar het werd aan hem gevraagd en hij lulde er een beetje overheen...quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:49 schreef Darklight het volgende:
Waarom moest Menno naar de dbk?
en cam 2 de dagboekkamer ?quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:54 schreef eborn het volgende:
Camera 1 laat champagne zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |