Ik heb de streams even uitstaan. Wat nu weer?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:14 schreef teamlead het volgende:
oh god.. laat lieske ajb iets aan haar stembanden krijgen....... hoeft niet terminaal te zijn.. als ze maar zwijgt....
Een of ander heel vaag lulverhaal, dat zelfs haar medebewoners niet konden volgen..quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:15 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik heb de streams even uitstaan. Wat nu weer?
Nouja, ik denk niet dat het over het algemeen op prijs wordt gesteld wanneer je partner naakt naast iemand in bed gaat liggen. Tjaquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:21 schreef teamlead het volgende:
naast elkaar liggen in bed, zonder iets te doen.. zou al vreemdgaan zijn???
maar als er een naakt persoon naast die partner gaat liggen, gaat die partner dan vreemd?? lijkt me niet toch?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:23 schreef Frohike het volgende:
^ Hm,, ok
[..]
Nouja, ik denk niet dat het over het algemeen op prijs wordt gesteld wanneer je partner naakt naast iemand in bed gaat liggen. Tja
Vreemdgaan heeft op zich niets met acties maar met intentie te makenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:25 schreef teamlead het volgende:
maar als er een naakt persoon naast die partner gaat liggen, gaat die partner dan vreemd?? lijkt me niet toch?
Nee ok als hij slaapt ofzo.. Maar hij had, imho, wel gelijk dat wanneer hij wakker wordt hij d'r wel gelijk wegstuurtquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar als er een naakt persoon naast die partner gaat liggen, gaat die partner dan vreemd?? lijkt me niet toch?
yep..quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:26 schreef BONG4002 het volgende:
Stream 3 nog steeds geblokt bij jullie?
Herstart deed wonderenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:27 schreef rubinio het volgende:
Als ik bij BBstream stream 1 en 2 op stop klik, wil hij 4 niet vergroten tot full screen. En het viel me sowieso al op dat als ik op stream 4 klik voor full screen, hij eigenlijk stream 1 vergroot![]()
Geweldig jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:29 schreef Frohike het volgende:
buddah: "geloof jij in voodoo? da moe je nie doen!"![]()
ikheb net geleerd dat dat normaal is, hiuj b lijft de eerste keuze openenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:27 schreef rubinio het volgende:
Als ik bij BBstream stream 1 en 2 op stop klik, wil hij 4 niet vergroten tot full screen. En het viel me sowieso al op dat als ik op stream 4 klik voor full screen, hij eigenlijk stream 1 vergroot![]()
Idd. Ik ben dus nu maar overgestapt naar http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:33 schreef milagro het volgende:
[..]
ikheb net geleerd dat dat normaal is, hiuj b lijft de eerste keuze openen
dus als je als eerste stream 4 opent, dan kun je op 2 of 1 of 4 klikken, je blijft 4 zien, totdat je opnieuw opstart
Hij zit toch in zo'n hokje ergens? Kan ie de rest toevallig ook zien?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:33 schreef teamlead het volgende:
gesprek in de jaccuzi is ook amusant
het been wordt even door het slijk gehaaldwordt nog leuk als hij terug komt...
die heb ik ook, en die bevalt tot nog toe he tbestequote:Op zondag 28 augustus 2005 02:34 schreef rubinio het volgende:
[..]
Idd. Ik ben dus nu maar overgestapt naar http://www.gillesdesmit.com/bb/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |