ik ben al een jaar of 12 gelukkig met een heel lief meisje wat nu op de bank ligt te slapenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hij is neit zo sneu als jou (tevens kutnewbie) en kan wel gewoon een vriendin krijgen![]()
Je kan er wel 1 bestellen om te koken en schoon te maken btw
jo welterusten maat!quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
en ik ga echt slapen nu, morgen verjaardag en maandag naar dusseldorf naar de caravansalon aldaar![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
succes met dekens verschonen en welterusten.
Wat heb je er nou aan als ze SLAAPT op JOU bank, ruimte verspilling enzo.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben al een jaar of 12 gelukkig met een heel lief meisje wat nu op de bank ligt te slapen![]()
Welteruste dan maarquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:50 schreef alsem het volgende:
en dan ga ik ook pitte, morgenochtend kijken wat yvonne voor een tekst bij mijn ban heeft gezet
ik heb een eigen bank (dat heet sleur, elk een eigen bankquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat heb je er nou aan als ze SLAAPT op JOU bank, ruimte verspilling enzo.
Wij hebben geen eigen banken.. de katten welquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb een eigen bank (dat heet sleur, elk een eigen bank)
quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wij hebben geen eigen banken.. de katten wel
tof en snel kapot zijn geen synoniemen hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]Ik heb 2 eigen banken en een eigen bed
1 opblaasbank, opblaasbanken zijn tof
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |