Maakt niet uit Scan, neem een Baco.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet genoten van het toneelstukje? Dat was toch echt wel super vet man...
edit: ik zie net dat je bericht al wat ouder is
Hoe zwaarder, hoe schadelijker voor de geestelijke gesteldheid van de moraalridders.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:22 schreef cuall het volgende:
zware shag
lekker afzakkertje APK
(zakt je toch de broek van af)![]()
Was het jou ook al opgevallen dat Gert zich zo "volwassen" probeert voor te doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe zwaarder, hoe schadelijker voor de geestelijke gesteldheid van de moraalridders.![]()
Waar komt dít nou ineens vandaan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Was het jou ook al opgevallen dat Gert zich zo "volwassen" probeert voor te doen![]()
Wat een rotopmerking.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:26 schreef cuall het volgende:
Was het jou ook al opgevallen dat Gert zich zo "volwassen" probeert voor te doen![]()
quote:
Nepquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:41 schreef Gert het volgende:
[..]
vind je haar niet knap dan?
Ze hoeft van mij niet te winnen, maar ze mag de komende tijd nog wel regelmatig voorbijkomen op de streams.![]()
Ja hoor, goed lijstje.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Nep
Plastic
Onecht
Aandachtsgeil
Saai
Lesbisch
Voor mij totaal onaantrekkelijk dus, maar waarschijnlijk spreekt ze wel een grote groep mannen aan, aangezien die nu eenmaal graag gemanipuleerd, bedrogen en vernederd worden.
Ze doet me aan die lesbo uit BB2 denken.quote:
is goed. Maar nu effe niet, Dido is in de badkamer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ze doet me aan die lesbo uit BB2 denken.![]()
En ga effe ergens anders interrectueel lopen doen.![]()
En Joost ook.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:04 schreef Gert het volgende:
is goed. Maar nu effe niet, Dido is in de badkamer.![]()
Geert Wilders, zei ze vannacht om een uur of 5 op de streams.quote:
O. Nou, dan stem ik dus inderdaad niet meer op D66.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Geert Wilders, zei ze vannacht om een uur of 5 op de streams.
Als ie een introductiesnuifje meeneemt heb ik daar geen problemen mee.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:17 schreef APK het volgende:
Die WillyDockDinges moet zich eigenlijk ook even melden hier.
Ik denk dat het welkomstgeschenk een zak met pillen en paddo's zal zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ie een introductiesnuifje meeneemt heb ik daar geen problemen mee.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |