Je lijkt uit m'n reet te komen....quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:02 schreef Coos het volgende:
Jeeemig.......ik sta ook op de foto.
Nog net niet weggesensureerd door APK.
Als ik een mailtje binnen krijg is dat geluid heel hard.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Bij mij niet, ik hoor alles luid en duidelijk, is je volume knop stuk soms?![]()
cynixquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:13 schreef remmy159 het volgende:
Wie zit er op het dak van de auto?
waar sta jij ergens dan?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:16 schreef cuall het volgende:
Toch vind ik deze leuker![]()
[afbeelding]
Sta ik ook op namelijk![]()
![]()
Lijkt me een goed plan, soepen juliie je zelf gezellig bij mij op de motorquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:21 schreef remmy159 het volgende:
beste druk daar maar ik sta er op beide.Misschien moet er een nieuwe gemaakt worden?
scanman, even een vraagje off topic.... heb jij ook dat als je stream 4 dubbelklikt op 'jouw' progje dat je dan stream 2 krijgt?quote:
Ja.. de eerste die je full screen klikt die blijf je terug krijgen. Als je het programma dus opnieuw opent.. en je klikt bb 1,2,3 of 4 full screen, dan blijf je die krijgen. Wat je dan wel kunt doen is dat scherm stoppen. Dan kunje wel weer een volgende full screen openen...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:57 schreef milagro het volgende:
[..]
scanman, even een vraagje off topic.... heb jij ook dat als je stream 4 dubbelklikt op 'jouw' progje dat je dan stream 2 krijgt?
Lekker gesoept..quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:58 schreef cuall het volgende:
[..]
de 05 wel, is eigenlijk 63, maar dat heb ik ff weggesoept![]()
En?? Ben ik een beetje bruin??quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:07 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Je lijkt uit m'n reet te komen....![]()
![]()
Exact.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Waar iedereen is? De snelheid van fok belet mensen om hier te zijn ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |