Die filmpies sucken big timequote:Op zondag 28 augustus 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zijn er wel mensen die, na een uur met de vinger op de print screen toets te hebben gezeten, het plaatje posten. Net als vanmorgen zeg maar. Filmpje erbij... is dat ook weer opgelost.
thnxz Scan, die is perfectquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of deze:
http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exe
Perfect beeld bij mij.... en dubbelklik op een scherm voor full screen.![]()
Hier mag je even komen uitblazen meid, wil je nog meer kwijt?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:36 schreef cuall het volgende:
wat is dat voor en gezeur dat we de plaatjes moeten verkleinen
grrrrrrrrr
![]()
Je kunt toch 25mb gratis downloaden?? Gewoon op FREE klikken en dan mag je er 1 per uur downen ofo.. Dacht ik tenminste.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die filmpies sucken big time![]()
Ik moet notabene "premium" member worden om ze te kunnen openen...en dat a raison de 7.50 euro![]()
Dat is zeer jammer ja.. Maar bij bbstream krijg ik altijd slecht beeld en bij project1 niet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:42 schreef remmy159 het volgende:
Project1.exe werkt het zelfde als BBstream alleen als je fullscream wilt is er maar een beeld dat fullscreen gaat.
Hai Roache_ zullen we dan maar wat te drinken nemen? Of moet dat ook in mini glaassies?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:40 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Hier mag je even komen uitblazen meid, wil je nog meer kwijt?
hai!
Dat ding schiet bij mij automatisch in mijn DAP om daat e downen...en dat is nu net iets wat ie niet ondersteuntquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt toch 25mb gratis downloaden?? Gewoon op FREE klikken en dan mag je er 1 per uur downen ofo.. Dacht ik tenminste.
Ja dat is balenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is zeer jammer ja.. Maar bij bbstream krijg ik altijd slecht beeld en bij project1 niet.
Remmy, ik had nog een fles open!! Nou ja, 't is ook zonde om te laten staan he?!quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:50 schreef remmy159 het volgende:
[[url=http://x2.putfile.com/8/23817501215.jpg]afbeelding][/url]
alsjeblieft
Bij mij niet, ik hoor alles luid en duidelijk, is je volume knop stuk soms?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:00 schreef remmy159 het volgende:
is bij iedereen het geluid ook zo zacht?
Hai Coosquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:02 schreef Coos het volgende:
Jeeemig.......ik sta ook op de foto.
Nog net niet weggesensureerd door APK.
Over wie heb je het?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
Misschien weten jullie het. Heeft die spuitgast nu al wat gezegd???
Brandweerman, bedoel ik. Keek zo sip en zei niets, zag ik gisterenavond. Alsof iemand hem iets naars had medegedeeld eigenlijk...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |