aardig wat kaartjes daar Vamp
![]()
tja wat moet ik er van zeggen...
![]()
de eerste lading kaartjes heeft betrekking over het verleden en niet het NU. verleden als in niet ver weg terug. heb inderdaad heel veel verwerkt, losgemaakt en aan mezelf veranderd. zal ik je wat zeggen, zeer confronterend, maar waard. er zijn nu alleen nog wat losse uiteinden die ik moet vastknopen maar dat is niet zo'n zwaar werk meer
iedereen die beweerd mij te hebben gekend zal mij nu niet meer kennen. degene die dat beweerden kenden mij voorheen ook niet dus dat valt dan ook weer niet echt op. aggressief was ik vroeger als kind heel erg, me vuisten deden het praat werk. nu ben ik alleen fel in me woorden keuze van tijd tot tijd.
en er is inderdaad iets positiefs in me leven gekomen waar ik voorzichtig mee te werk ga omdat ik bang ben om bepaalde fouten met haar te maken die ik nog niet zo lang terug met een ander heb gemaakt. zoals teveel, te snel en dat het niet wederzijds is + een lekkere dosis jaloezie erover waardoor ik koos om elke vorm van contact af te breken voorgoed.
en daarnaast ga ik de 27e aan een nieuwe studie beginnen dus ben benieuwd.
materiele vlak voorspoed...hmm tja. ik hecht weinig waarde meer aan materiele dingen, dat was vroeger wel anders. ik geef gewoon geld/dingen/liefde uit aan dingen en mensen waar ik me goed bij voel. heb er genoeg van en dus waarom niet. wat was ik bezitterig zeg kon niet eens een koekje delen met anderen
![]()
maar over anderhalve week doe ik me laatste grote uitgave en kan dan weer meer aan de kant gaan leggen. ben ook al weer een tijdje bezig met sparen. mischien is dat het wel.
gisteravond was ik zo verdomd positief dat ik er werkelijk zelf ziek van werd. de laatste restjes negativiteit werden eruit geduwd. is maar goed dat ik een kotsbak naast me bed heb staan de laatste tijd
volgens mij werd zelfs de geblokkeerde sub hart-chakra weer geopened zodat onvoorwoordelijke liefde weer door me heen kan stromen.
lijkt wel alsof jouw kaarten achter de feiten aanlopen deze keer
![]()
maar bedankt voor die legging. welke vraag heb je daar eigenlijk gesteld?
en nu maar weer naar werk.
[ Bericht 8% gewijzigd door Enyalius op 13-09-2005 06:36:49 ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)