Ach ja.... confrontaties met mezelf kunnen er ook nog wel bij!quote:Op maandag 12 september 2005 22:26 schreef Enyalius het volgende:
confronterend? oh ja joh...zou het niet weten
confrontaties zijn zo lastig heh. maar ja...anders leer je niks dus is wel belangrijk voor jezelf. en als je klaar bent met jezelf, dan pas op andere focussen. heb ik ook moeten doen laatste paar weken. 1 van de vele dingen waar ik aan gewerkt heb trouwens. en als ik het kan, kan jij het ook
ja, dat weet ik wel... Maar alleen denk ik niet dat ik het met een paar weken red! Als ik eenmaal die kast open trek kom ik vanalles tegen wat ik toch wel heel goed verstopt had! En dan brengt dat weer wat mee.. en dan da .. en en enquote:Op maandag 12 september 2005 22:36 schreef Enyalius het volgende:
eigenlijk zijn de emoties waar jenu mee zit een onderdeel van. dus als je slim bent ga je je confronteren en doe je alles in 1x. paar weken en je bent klaar
wat is de vraag die je hebtquote:Op maandag 12 september 2005 23:21 schreef beestjuh het volgende:
Ik zit met een dilemma en geen kaartjes in de buurt... Is er iemand die een kaartje voor me wil trekken?
Ik denk dat agressief de "verkeerde" term is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:27 schreef Enyalius het volgende:
weet je...ik probeer juist "aggresiever" te worden in de zin van het uiten van me woede ipv opkroppen. maar het wil er gewoon niet uitkomenbest ongezond
Mirage...waarschijnlijk heb je 0ver mijn berichtje heen gelezen...maakt 00k niet uit maar z0u je een Fairies kaart v00r me willlen trekken?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:08 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wauw wat een m00ie kaarten Mirage! Z0u je misschien 00k een kaart kunnen trekken? Weet even niet welke gebied nu t belangrijkst v00r me is maar misschien zegt de kaart me dat wel....
Staven Negenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:48 schreef Enyalius het volgende:
iemand zin om een kaartje te trekken voor me? een algemene
of te wel "kijk mij eens even dit topic terug omhoog halen"
[herman finkers mode] Dit topic is nu neergestegen
Even laten rusten idd...Komt vast wel weer naar boven als je een beetje doorkrijgt hoe je er mee om moet gaan.....quote:Op woensdag 21 september 2005 08:45 schreef Enyalius het volgende:
klopt als een bus
dacht dat ik me rust had gevonden met iets. maar af en toe als er over dat onderwerp begonnen word gaat er een knopje om dat ik niet echt vrolijk word, tot woedends toe zelfs. eerlijk gezegd weet ik niet eens zeker hoe ik met die situatie om moet gaan. heb heel veel geprobeerd, maar zonder succes. enige dat veranderd is dat ik een diepe kijk op mezelf heb gehad en wat dingen heb aangepast zodat ik mezelf beter voel. dus ik duw de situatie van me af. heb er genoeg van en meer dan genoeg tijd aan verspild en moet nu gewoon laten rusten en doorgaan en genieten van wat ik wel heb. ipv in het verleden te leven.
sommige mensen verdienen mijn tijd en energie niet meer
De keizerquote:Op donderdag 22 september 2005 16:52 schreef Bastard het volgende:
*Benieuwd is naar resultaat*
Wil iemand een kaartje trekken voor mij?
Welke fase zit ik in mijn leven, daar moet iets mee te doen zijn.
Hee, die klopt welquote:
tadaah!quote:Op donderdag 22 september 2005 17:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee, die klopt wel
Vooral het harde werken, standvastige relatie, en bovendien de zin naar orde, discipline, en stabiliteit.
Niet echt intensief iig...quote:Op donderdag 22 september 2005 17:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leuk he.
Ben je allang bezig met Tarot?
Ja hoor...quote:
Dat is ook heel moeilijk aan iemand die je niet kent.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Niet echt intensief iig...
Heb je nu ook braaf een uitleg volgens t boekje gegeven...Vind het nog erg moeilijk om er iets persoonlijks van te maken!
Deze kaart trok ik voor jou:quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:31 schreef -Delta- het volgende:
Wat een leuk topic!
Ik gebruik zelf ook tarot-kaarten, maar nog nooit heeft iemand voor mij een legging of enkele kaart getrokken.
Zou iemand voor mij ook een kaart willen trekken?![]()
Gaat over contact met een persoon.
Dankjewel!quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:53 schreef Morwen het volgende:
Deze kaart trok ik voor jou:
[afbeelding]
De uitleg:
[i]De Kluizenaar
Hopelijk kan je er iets mee![]()
Deze kaart heb ik voor je getrokken:quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:00 schreef Enyalius het volgende:
hmm begin me toch beetje zorgen te maken...es kijken of het gegrond is.
zou ik een kaart mogen mbt mijn droom afgelopen nacht, tevens gepost in het droom topic. en mbt mijn rug.
bedankt
Ik heb er voor jou ook een getrokken:quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:11 schreef Alicey het volgende:
Heeft er iemand voor mij nog een kaartje, algemene situatie?
Zou dit kunnen betekenen dat ik sexueel weer actief ga worden?quote:Op zondag 25 september 2005 01:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb er voor jou ook een getrokken:
[afbeelding]
Lust:
Levensvreugde, hartstocht, vitaliteit, echte betrokkenheid en levenslust zijn de thema's van deze kaart, die op een dieper niveau de verzoening van de beschaafde mens met zijn dierlijke aard symboliseert.
Het accent ligt ondubbelzinnig op lust en extase en daarmee op de sexuele kant van onze driftenaard.
Waarom maak je het jezelf moeilijker dan het is? Je vecht tegen de stroom in, en ondervindt dat dat moeite oplevert. Je weet dat er een verantwoordelijkheid op je rust, en daarom neem je teveel hooi op je vork. Misschien eerst zorgen voor wat rust voor jezelf?quote:Op zondag 25 september 2005 22:20 schreef miss_sly het volgende:
Zou er iemand voor mij een kaartje kunnen trekken? mbt nemen van beslissingen, kan dat?
Dank jequote:Op zondag 25 september 2005 22:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom maak je het jezelf moeilijker dan het is? Je vecht tegen de stroom in, en ondervindt dat dat moeite oplevert. Je weet dat er een verantwoordelijkheid op je rust, en daarom neem je teveel hooi op je vork. Misschien eerst zorgen voor wat rust voor jezelf?
Kaart : Staven 10
Even geen plaatje, want mijn scan-computer staat uit, en ik was van plan om zo direct mijn bed op te gaan zoeken.
Dat is de Crowley tarot (Aleister Crowley Thoth).quote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef nokwanda het volgende:
Delta, welk deck is dat waaruit je trok? Die kaart ziet er mooi uit. Ik wil er wel meer van zien.
Volgens mij had er nog niemand een voor jou getrokken, dus bij deze:quote:Op zondag 25 september 2005 22:08 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica meldt zich ook weer eens voor een (algemeen) kaartje....
Dank je!quote:Op maandag 26 september 2005 00:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Volgens mij had er nog niemand een voor jou getrokken, dus bij deze:
[afbeelding]
Staven 9: Kracht:
De negen als getal van (innerlijke) concentratie manifesteert zich in de kleur Staven als demonstratieve sterkte en moedige vastbeslotenheid.
De kaart staat voor grote veerkracht en gezond enthousiasme en vertelt de vraagsteller zich sterk, moedig en wilskrachtig moet tonen om zijn doel te bereiken.
De kaart die ik heb getrokken:quote:Op maandag 26 september 2005 10:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wil iemand een kaart trekken mbt mijn nieuwe baan?
De kaart die ik heb getrokken:quote:Op maandag 26 september 2005 10:11 schreef UncleScorp het volgende:
En voor mij een kaart ivm mijn huidige job
Dankquote:Op maandag 26 september 2005 15:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De kaart die ik heb getrokken:
[afbeelding]
Bekers Koningin:
In de regel vertegenwoordigt een Koningin een vrouw, in uitzonderingsgevallen echter ook wel een man. Of met deze kaart op de vrager zelf of een andere persoon wordt gedoeld, hangt zowel van de vraagstelling af, als van de plaats waarop de kaart in een legpatroon valt.
De Koningin van Bekers staat voor een persoon die de vrouwelijke kant van het element water vertegenwoordigt, Dat betekent dat zij een groot aanvoelingsvermogen bezit, zich totaal aan iets kan overgeven en op emotioneel gebied aanspreekbaar en open is. Zij is de muze, die instinctief aanvoelt welke mogelijkheden en talenten in ons sluimeren en die er groot plezier in schept om deze aanleg in ons te wekken.
De Crowley-kaart toont een orakelfee, de wijze vrouw, die zich uitsluitend door haar innerlijke stem laat leiden en vanuit diepe intuïtie haar leven leidt.
Beroep:
Helpende en genezende activiteiten - op kunstzinnige wijze creëren - een innerlijke visie over de verdere beroepsontwikkeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |