abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 september 2005 @ 22:26:05 #101
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30526074
confronterend? oh ja joh...zou het niet weten
confrontaties zijn zo lastig heh. maar ja...anders leer je niks dus is wel belangrijk voor jezelf. en als je klaar bent met jezelf, dan pas op andere focussen. heb ik ook moeten doen laatste paar weken. 1 van de vele dingen waar ik aan gewerkt heb trouwens. en als ik het kan, kan jij het ook
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_30526188
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:26 schreef Enyalius het volgende:
confronterend? oh ja joh...zou het niet weten
confrontaties zijn zo lastig heh. maar ja...anders leer je niks dus is wel belangrijk voor jezelf. en als je klaar bent met jezelf, dan pas op andere focussen. heb ik ook moeten doen laatste paar weken. 1 van de vele dingen waar ik aan gewerkt heb trouwens. en als ik het kan, kan jij het ook
Ach ja.... confrontaties met mezelf kunnen er ook nog wel bij!
maar ja... ik ben nogal goed in uitstellen....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 12 september 2005 @ 22:36:15 #103
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30526358
eigenlijk zijn de emoties waar jenu mee zit een onderdeel van. dus als je slim bent ga je je confronteren en doe je alles in 1x. paar weken en je bent klaar
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_30527296
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:36 schreef Enyalius het volgende:
eigenlijk zijn de emoties waar jenu mee zit een onderdeel van. dus als je slim bent ga je je confronteren en doe je alles in 1x. paar weken en je bent klaar
ja, dat weet ik wel... Maar alleen denk ik niet dat ik het met een paar weken red! Als ik eenmaal die kast open trek kom ik vanalles tegen wat ik toch wel heel goed verstopt had! En dan brengt dat weer wat mee.. en dan da .. en en en
pi_30527392
En om weer ontopic te komen.....

Voor jou Enyalius.....

Kaartnaam Betekenis positie Betekenis kaart
1 Zwaarden Zes Eerste huidige impuls. Energieën of houdingen die geblokkeerd zijn. Deze kaart kan op verschillende manieren uitwerken: Het kan een stemming aangeven waarbij je je moe en futloos voelt. Ook kan het zijn dat er een einde komt aan een moeilijke situatie en dat je problemen achter je kunt laten. Een nieuw begin kan dus ook een betekenis van deze kaart zijn.

2 De Zegewagen Tweede huidige impuls. Energieën of houdingen die geblokkeerd zijn. De Zegewagen toont ons een sterke persoonlijkheid. Hij weet wat zijn doel is en hoe dat bereikt moet worden. Van hem kunnen we leren dat wilskracht en hard werken nodig is om moeilijkheden te kunnen overwinnen. In een legging kan deze kaart betekenen dat we zelfdiscipline en vastberadenheid nodig hebben om een probleem op te lossen.

3 Zwaarden Ridder Oorzaken in het verleden. Deze persoon kan soms nogal agressief zijn. Hij is strijdbaar en kan zich soms verweren met harde woorden in een situatie waarin dat ook minder kan. Hij moet oppassen voor woedeaanvallen zonder reden.

4 De Ster Directe oorzaak. De Ster is een kaart van hoop, het licht aan het eind van een donkere tunnel. Het kan zijn dat je in deze periode weer gemotiveerd raakt om aan iets nieuws te gaan beginnen of dat je het gevoel hebt dat je jezelf kunt zijn ongeacht wat anderen ervan denken.

5 De Duivel Hoger inzicht. De Duivel staat voor onze onbewuste angsten die ons kunnen belemmeren bij ons handelen. Deze angsten of negatieve gedachten kunnen ons tot een soort gevangene maken, waardoor we kansen laten schieten en we niet vooruit kunnen komen. Deze kaart maakt ons bewust van deze angsten, zodat we er op de juiste manier mee om kunnen gaan en ze ons niet meer belemmeren.

6 De Hogepriester Noodzakelijke conclusies. Deze kaart staat symbool voor een groep. Dit kan een school zijn, maar ook de kerk of zelfs een hele cultuur. Hij kan een leraar zijn die een groep iets wil leren, maar kan ook ons geweten zijn. Deze kaart kan duidelijk maken dat we iets moeten leren of op zoek gaan naar een religie.

7 Pentakels Acht De volgende stap. Pentakels Acht kan op 2 manieren geïnterpreteerd worden: Ten eerste duidt deze kaart volledige inzet in een project aan waarbij je heel zorgvuldig te werk gaat, zodat je geen kleine dingen over het hoofd ziet. Hier kun je zo in opgaan dat je je omgeving soms een beetje vergeet. Een andere aanduiding kan zijn dat je je concentreert op het leren van nieuwe vaardigheden, omdat je je mogelijkheden wil gaan uitbreiden.

8 De Zon Verrassende ervaringen. De Zon straalt van positiviteit. Waarschijnlijk voel je je heel goed en zit je vol met energie. De Zon staat voor zelfvertrouwen, vreugde en levendigheid. Een onderneming kan succes hebben of er is goed nieuws op komst.

9 Pentakels Aas Het resultaat. Pentakels Aas is een erg optimistische kaart, die voorspoed aanduidt op het materiële vlak, zoals een financiële meevaller. Ook geeft deze kaart groei en vooruitgang aan en dat het nu de juiste tijd is om een plan concreet uit te gaan voeren
  maandag 12 september 2005 @ 23:21:53 #106
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_30527674
Ik zit met een dilemma en geen kaartjes in de buurt... Is er iemand die een kaartje voor me wil trekken?
power to the people
  dinsdag 13 september 2005 @ 06:23:24 #107
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30531970
aardig wat kaartjes daar Vamp
tja wat moet ik er van zeggen...

de eerste lading kaartjes heeft betrekking over het verleden en niet het NU. verleden als in niet ver weg terug. heb inderdaad heel veel verwerkt, losgemaakt en aan mezelf veranderd. zal ik je wat zeggen, zeer confronterend, maar waard. er zijn nu alleen nog wat losse uiteinden die ik moet vastknopen maar dat is niet zo'n zwaar werk meer

iedereen die beweerd mij te hebben gekend zal mij nu niet meer kennen. degene die dat beweerden kenden mij voorheen ook niet dus dat valt dan ook weer niet echt op. aggressief was ik vroeger als kind heel erg, me vuisten deden het praat werk. nu ben ik alleen fel in me woorden keuze van tijd tot tijd.

en er is inderdaad iets positiefs in me leven gekomen waar ik voorzichtig mee te werk ga omdat ik bang ben om bepaalde fouten met haar te maken die ik nog niet zo lang terug met een ander heb gemaakt. zoals teveel, te snel en dat het niet wederzijds is + een lekkere dosis jaloezie erover waardoor ik koos om elke vorm van contact af te breken voorgoed.

en daarnaast ga ik de 27e aan een nieuwe studie beginnen dus ben benieuwd.

materiele vlak voorspoed...hmm tja. ik hecht weinig waarde meer aan materiele dingen, dat was vroeger wel anders. ik geef gewoon geld/dingen/liefde uit aan dingen en mensen waar ik me goed bij voel. heb er genoeg van en dus waarom niet. wat was ik bezitterig zeg kon niet eens een koekje delen met anderen maar over anderhalve week doe ik me laatste grote uitgave en kan dan weer meer aan de kant gaan leggen. ben ook al weer een tijdje bezig met sparen. mischien is dat het wel.

gisteravond was ik zo verdomd positief dat ik er werkelijk zelf ziek van werd. de laatste restjes negativiteit werden eruit geduwd. is maar goed dat ik een kotsbak naast me bed heb staan de laatste tijd

volgens mij werd zelfs de geblokkeerde sub hart-chakra weer geopened zodat onvoorwoordelijke liefde weer door me heen kan stromen.

lijkt wel alsof jouw kaarten achter de feiten aanlopen deze keer
maar bedankt voor die legging. welke vraag heb je daar eigenlijk gesteld?

en nu maar weer naar werk.

[ Bericht 8% gewijzigd door Enyalius op 13-09-2005 06:36:49 ]
pi_30545326
Haha... Tja.. achter de feiten aanlopen schijnt ook een eigenschapje van me te zijn...

Eik heb ik gewoon gevraagd hoe t met je ging....
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:27:09 #109
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30545689
weet je...ik probeer juist "aggresiever" te worden in de zin van het uiten van me woede ipv opkroppen. maar het wil er gewoon niet uitkomen best ongezond
  dinsdag 13 september 2005 @ 21:50:35 #110
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30554015
quote:
Op maandag 12 september 2005 23:21 schreef beestjuh het volgende:
Ik zit met een dilemma en geen kaartjes in de buurt... Is er iemand die een kaartje voor me wil trekken?
wat is de vraag die je hebt
pi_30569207
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 17:27 schreef Enyalius het volgende:
weet je...ik probeer juist "aggresiever" te worden in de zin van het uiten van me woede ipv opkroppen. maar het wil er gewoon niet uitkomen best ongezond
Ik denk dat agressief de "verkeerde" term is.
Je kan je boosheid uiten, maar dat hoeft niet agressief te zijn.
Als ik geirriteerd ben, dan uit ik dat. Maar agressief ? Bijna nooit.
Ik word meestal juist " de rust zelfve" genoemd... tot men naar mijn kind(eren) of mijn dieren wijst

Je kan boosheid ook omvormen heb ik geleerd, maar dat bewaar ik voor een ander topic.
Misschien type ik er vanavond thuis wel 1 die ik morgen post.

Wat ik eigenlijk wilde zeggen en vragen...
al die kaartjes
en
take it easy on the slowchat
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_30578583
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:08 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wauw wat een m00ie kaarten Mirage! Z0u je misschien 00k een kaart kunnen trekken? Weet even niet welke gebied nu t belangrijkst v00r me is maar misschien zegt de kaart me dat wel....
Mirage...waarschijnlijk heb je 0ver mijn berichtje heen gelezen...maakt 00k niet uit maar z0u je een Fairies kaart v00r me willlen trekken?

De gebieden die de laatste week belangrijk zijn zijn gez0ndheid en een nieuwe parttime baan die erbij is gek0men... z0als ik 'hierb0ven' al zei wijzen de kaarten misschien wel uit 0m welk gebied t gaat...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  dinsdag 20 september 2005 @ 21:48:29 #113
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30771880
iemand zin om een kaartje te trekken voor me? een algemene

of te wel "kijk mij eens even dit topic terug omhoog halen"

[herman finkers mode] Dit topic is nu neergestegen
pi_30781733
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 21:48 schreef Enyalius het volgende:
iemand zin om een kaartje te trekken voor me? een algemene

of te wel "kijk mij eens even dit topic terug omhoog halen"

[herman finkers mode] Dit topic is nu neergestegen
Staven Negen
Element: Vuur.
Astrologische associatie: Venus in conflict met Saturnus.

Kernwoorden: hindernissen, afweer, onzekerheid, angst, vertraging, tegenstand.

Staven Negen betekent koppigheid en verzet tegenover een situatie of ervaring waardoor we ons bedreigd voelen. Maar vaak hebben we meer last van pijnlijke herinneringen die door deze gebeurtenis worden opgeroepen, dan dat er sprake is van een daadwerkelijke bedreiging
  woensdag 21 september 2005 @ 08:45:07 #115
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30781826
klopt als een bus

dacht dat ik me rust had gevonden met iets. maar af en toe als er over dat onderwerp begonnen word gaat er een knopje om dat ik niet echt vrolijk word, tot woedends toe zelfs. eerlijk gezegd weet ik niet eens zeker hoe ik met die situatie om moet gaan. heb heel veel geprobeerd, maar zonder succes. enige dat veranderd is dat ik een diepe kijk op mezelf heb gehad en wat dingen heb aangepast zodat ik mezelf beter voel. dus ik duw de situatie van me af. heb er genoeg van en meer dan genoeg tijd aan verspild en moet nu gewoon laten rusten en doorgaan en genieten van wat ik wel heb. ipv in het verleden te leven.

sommige mensen verdienen mijn tijd en energie niet meer
pi_30781861
quote:
Op woensdag 21 september 2005 08:45 schreef Enyalius het volgende:
klopt als een bus

dacht dat ik me rust had gevonden met iets. maar af en toe als er over dat onderwerp begonnen word gaat er een knopje om dat ik niet echt vrolijk word, tot woedends toe zelfs. eerlijk gezegd weet ik niet eens zeker hoe ik met die situatie om moet gaan. heb heel veel geprobeerd, maar zonder succes. enige dat veranderd is dat ik een diepe kijk op mezelf heb gehad en wat dingen heb aangepast zodat ik mezelf beter voel. dus ik duw de situatie van me af. heb er genoeg van en meer dan genoeg tijd aan verspild en moet nu gewoon laten rusten en doorgaan en genieten van wat ik wel heb. ipv in het verleden te leven.

sommige mensen verdienen mijn tijd en energie niet meer
Even laten rusten idd...Komt vast wel weer naar boven als je een beetje doorkrijgt hoe je er mee om moet gaan.....
  woensdag 21 september 2005 @ 08:58:55 #117
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30782054
wel typish dat het in zo'n beetje elke kaart terug komt die ik zelf ook trok en ook iemand die ik om hulp had gevraagd zei precies dezelfde dingen. weet je tenminste wel dat het werkt/klopt
  donderdag 22 september 2005 @ 16:52:30 #118
8372 Bastard
Persona non grata
pi_30828785
*Benieuwd is naar resultaat*

Wil iemand een kaartje trekken voor mij?

Welke fase zit ik in mijn leven, daar moet iets mee te doen zijn.
The truth was in here.
pi_30828863
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:52 schreef Bastard het volgende:
*Benieuwd is naar resultaat*

Wil iemand een kaartje trekken voor mij?

Welke fase zit ik in mijn leven, daar moet iets mee te doen zijn.
De keizer
Deze kaart staat voor ons realisme en ons verlangen naar stabiliteit en zekerheid. Deze kaart toont onze zin voor orde en nuchterheid, voor discipline en verantwoordelijkheid, en de capaciteit onze energie te richten. De keizer brengt structuur in ons leven. Op het vlak van werk staat De Keizer voor heldere concepten, standvastigheid en vastbeslotenheid. Het is hard werken waarbij het welslagen van onze plannen helemaal van onze eigen discipline afhangt. De dingen zullen ons niet komen aanwaaien. Met betrekking tot ons bewustzijn toont deze kaart dat vage plannen nu vorm beginnen te krijgen en verwerkelijkt kunnen worden. In onze persoonlijke relaties duidt De Keizer op een periode waarin relaties betrouwbaar en bestendig zijn, of waarin alle illusies verdwijnen. Ook wijst De Keizer op het gevaar van het uit zijn op een zo groot mogelijke zekerheid op relationeel vlak waardoor de verbintenis te beperkend kan worden.
  donderdag 22 september 2005 @ 17:03:01 #120
8372 Bastard
Persona non grata
pi_30829153
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:54 schreef vamperotica het volgende:

[..]

De keizer
Hee, die klopt wel
Vooral het harde werken, standvastige relatie, en bovendien de zin naar orde, discipline, en stabiliteit.
The truth was in here.
pi_30829311
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hee, die klopt wel
Vooral het harde werken, standvastige relatie, en bovendien de zin naar orde, discipline, en stabiliteit.
tadaah!
  donderdag 22 september 2005 @ 17:09:17 #122
8372 Bastard
Persona non grata
pi_30829395
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:07 schreef vamperotica het volgende:

[..]

tadaah!
Leuk he.
Ben je allang bezig met Tarot?
The truth was in here.
pi_30829415
mag ik ook een kaart
[ 't duurde ff maar het was het wachten dubbeldwars waard ]
!!!!!!!!!!! JHK !!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://fotoboek.fok.nl/nadiiii
pi_30829615
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:09 schreef Bastard het volgende:

[..]

Leuk he.
Ben je allang bezig met Tarot?
Niet echt intensief iig...
Heb je nu ook braaf een uitleg volgens t boekje gegeven...Vind het nog erg moeilijk om er iets persoonlijks van te maken!
pi_30829670
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:10 schreef nadiiii het volgende:
mag ik ook een kaart
Ja hoor...
Kelken Drie
Element: Water.
Astrologische associatie: Venus als uitdrukking van blijmoedige dankbaarheid.

Kernwoorden: geluk in de liefde, vreugde, harmonie, rijkdom, genezing.

Kelken Drie geeft uitdrukking aan vreugde, zorgeloosheid en dankbaarheid. Ze geeft aan dat we iets waardevols en moois hebben bereikt of hebben gekregen, en ons daar gelukkig bij voelen.
  donderdag 22 september 2005 @ 17:24:26 #126
8372 Bastard
Persona non grata
pi_30829884
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:15 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Niet echt intensief iig...
Heb je nu ook braaf een uitleg volgens t boekje gegeven...Vind het nog erg moeilijk om er iets persoonlijks van te maken!
Dat is ook heel moeilijk aan iemand die je niet kent.
The truth was in here.
pi_30876031
Wat een leuk topic!

Ik gebruik zelf ook tarot-kaarten, maar nog nooit heeft iemand voor mij een legging of enkele kaart getrokken.
Zou iemand voor mij ook een kaart willen trekken?

Gaat over contact met een persoon.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_30889010
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 00:31 schreef -Delta- het volgende:
Wat een leuk topic!

Ik gebruik zelf ook tarot-kaarten, maar nog nooit heeft iemand voor mij een legging of enkele kaart getrokken.
Zou iemand voor mij ook een kaart willen trekken?

Gaat over contact met een persoon.
Deze kaart trok ik voor jou:

De uitleg:

De Kluizenaar
De Kluizenaar of Heremit is de kaart van de teruggetrokkenheid. Deze kaart symboliseert een introverte levensfase waarin we tot onszelf moeten komen. De Kluizenaar staat voor betekenisvolle ervaringen, voor diepe beleving en inzicht. Met betrekking tot werk staat deze kaart voor zelfbezinning waarin we duidelijk moeten krijgen wat we werkelijk willen bereiken. Ook kan De Kluizenaar staan voor onze werkhouding en toont hij ons dat ernst, kalmte, bedachtzaamheid en alleen-zijn tot een grotere innerlijke tevredenheid zullen leiden. Op het niveau van bewustzijn trekken we ons terug om tot ons ware zelf te komen. Zo'n periode kan gepaard gaan met vasten, meditatie of spirituele oefeningen. In persoonlijke relaties bezit deze kaart enige ambivalentie omdat ze ook voor vereenzaming binnen een verbintenis kan staan. Maar de belangrijkste betekenis zit hier toch ook in de zekerheid over wat werkelijk belangrijk voor ons is.

In mijn uitlegboekje staat dat je iemand tegen kan komen die je zal leiden op je pad naar spirituele en/of materiele doelen.

Hopelijk kan je er iets mee
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 24 september 2005 @ 18:00:00 #129
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30892633
hmm begin me toch beetje zorgen te maken...es kijken of het gegrond is.

zou ik een kaart mogen mbt mijn droom afgelopen nacht, tevens gepost in het droom topic. en mbt mijn rug.

bedankt
pi_30900501
Heeft er iemand voor mij nog een kaartje, algemene situatie?
  zondag 25 september 2005 @ 00:41:29 #131
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30904717
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 15:53 schreef Morwen het volgende:

Deze kaart trok ik voor jou:

[afbeelding]

De uitleg:

[i]De Kluizenaar

Hopelijk kan je er iets mee
Dankjewel! Ik kan er zeker wat mee
And know what you want,
  zondag 25 september 2005 @ 01:00:09 #132
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30905164
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:00 schreef Enyalius het volgende:
hmm begin me toch beetje zorgen te maken...es kijken of het gegrond is.

zou ik een kaart mogen mbt mijn droom afgelopen nacht, tevens gepost in het droom topic. en mbt mijn rug.

bedankt
Deze kaart heb ik voor je getrokken:

De Hogepriester:

De Hogepriester is de wegwijzer op de zoektocht naar de verborgen betekenis van alle dingen.
Daarmee staat hij voor het zoeken naar en ervaren van zin, voor geloof en geloofszekerheid en vooral voor het vertrouwen dat ons leven en alles wat we ervaren een zin heeft. De Hogepriester is dan ook vaak een aanwijzing voor de zinvolle weg, in beide betekenissen van het woord.

De kaart waarschuwt daarentegen wel voor lege formules en holle woorden, die de naar zin zoekende mens eerder bedwelmen dan hem het gevoel geven één met de levenszin te zijn en erdoor gedragen te worden.
De kaart spoor de vragensteller zodoende aan om zich, tijdens zijn zoeken naar het wezenlijke, niet met goedkope antwoorden te laten afschepen.
And know what you want,
  zondag 25 september 2005 @ 01:09:45 #133
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30905340
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:11 schreef Alicey het volgende:
Heeft er iemand voor mij nog een kaartje, algemene situatie?
Ik heb er voor jou ook een getrokken:

Lust:

Levensvreugde, hartstocht, vitaliteit, echte betrokkenheid en levenslust zijn de thema's van deze kaart, die op een dieper niveau de verzoening van de beschaafde mens met zijn dierlijke aard symboliseert.

Het accent ligt ondubbelzinnig op lust en extase en daarmee op de sexuele kant van onze driftenaard.
And know what you want,
  zondag 25 september 2005 @ 09:11:43 #134
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30909324
bedankt voor de kaart Delta
pi_30928650
* vamperotica meldt zich ook weer eens voor een (algemeen) kaartje....
  zondag 25 september 2005 @ 22:17:58 #136
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30928935
quote:
Op zondag 25 september 2005 01:09 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik heb er voor jou ook een getrokken:

[afbeelding]

Lust:

Levensvreugde, hartstocht, vitaliteit, echte betrokkenheid en levenslust zijn de thema's van deze kaart, die op een dieper niveau de verzoening van de beschaafde mens met zijn dierlijke aard symboliseert.

Het accent ligt ondubbelzinnig op lust en extase en daarmee op de sexuele kant van onze driftenaard.
Zou dit kunnen betekenen dat ik sexueel weer actief ga worden?
  Moderator zondag 25 september 2005 @ 22:20:14 #137
5428 crew  miss_sly
pi_30929005
Zou er iemand voor mij een kaartje kunnen trekken? mbt nemen van beslissingen, kan dat?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 25 september 2005 @ 22:25:12 #138
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30929177
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:20 schreef miss_sly het volgende:
Zou er iemand voor mij een kaartje kunnen trekken? mbt nemen van beslissingen, kan dat?
Waarom maak je het jezelf moeilijker dan het is? Je vecht tegen de stroom in, en ondervindt dat dat moeite oplevert. Je weet dat er een verantwoordelijkheid op je rust, en daarom neem je teveel hooi op je vork. Misschien eerst zorgen voor wat rust voor jezelf?

Kaart : Staven 10

Even geen plaatje, want mijn scan-computer staat uit, en ik was van plan om zo direct mijn bed op te gaan zoeken.
pi_30929312
Delta, welk deck is dat waaruit je trok? Die kaart ziet er mooi uit. Ik wil er wel meer van zien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Moderator zondag 25 september 2005 @ 22:32:10 #140
5428 crew  miss_sly
pi_30929429
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:25 schreef Alicey het volgende:

[..]

Waarom maak je het jezelf moeilijker dan het is? Je vecht tegen de stroom in, en ondervindt dat dat moeite oplevert. Je weet dat er een verantwoordelijkheid op je rust, en daarom neem je teveel hooi op je vork. Misschien eerst zorgen voor wat rust voor jezelf?

Kaart : Staven 10

Even geen plaatje, want mijn scan-computer staat uit, en ik was van plan om zo direct mijn bed op te gaan zoeken.
Dank je

Hij is wel treffend
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 26 september 2005 @ 00:03:07 #141
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30932361
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef nokwanda het volgende:
Delta, welk deck is dat waaruit je trok? Die kaart ziet er mooi uit. Ik wil er wel meer van zien.
Dat is de Crowley tarot (Aleister Crowley Thoth).
Als ik het goed heb, de bekendste na de Rider Wait tarot.

Hier kun je de Grote Arcana kaarten (onderaan de site) bekijken.
http://www.jhk1.nl/page/tarotleggen.htm#a1

Dit is een van m'n favorieten uit de Grote Arcana serie:

-Edit-

Deze site heeft alle Crowley kaarten online staan:
http://magoe.net/images/img_tarot/Crowley/

[ Bericht 10% gewijzigd door -Delta- op 26-09-2005 00:22:34 ]
And know what you want,
  maandag 26 september 2005 @ 00:24:33 #142
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30932928
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:08 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica meldt zich ook weer eens voor een (algemeen) kaartje....
Volgens mij had er nog niemand een voor jou getrokken, dus bij deze:

Staven 9: Kracht:

De negen als getal van (innerlijke) concentratie manifesteert zich in de kleur Staven als demonstratieve sterkte en moedige vastbeslotenheid.

De kaart staat voor grote veerkracht en gezond enthousiasme en vertelt de vraagsteller zich sterk, moedig en wilskrachtig moet tonen om zijn doel te bereiken.
And know what you want,
pi_30936211
quote:
Op maandag 26 september 2005 00:24 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Volgens mij had er nog niemand een voor jou getrokken, dus bij deze:

[afbeelding]

De negen als getal van (innerlijke) concentratie manifesteert zich in de kleur Staven als demonstratieve sterkte en moedige vastbeslotenheid.

De kaart staat voor grote veerkracht en gezond enthousiasme en vertelt de vraagsteller zich sterk, moedig en wilskrachtig moet tonen om zijn doel te bereiken.
Dank je!
pi_30937565
Wil iemand een kaart trekken mbt mijn nieuwe baan?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_30937585
En voor mij een kaart ivm mijn huidige job
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 26 september 2005 @ 15:23:58 #146
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30944695
quote:
Op maandag 26 september 2005 10:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wil iemand een kaart trekken mbt mijn nieuwe baan?
De kaart die ik heb getrokken:

Bekers Koningin:

In de regel vertegenwoordigt een Koningin een vrouw, in uitzonderingsgevallen echter ook wel een man. Of met deze kaart op de vrager zelf of een andere persoon wordt gedoeld, hangt zowel van de vraagstelling af, als van de plaats waarop de kaart in een legpatroon valt.

De Koningin van Bekers staat voor een persoon die de vrouwelijke kant van het element water vertegenwoordigt, Dat betekent dat zij een groot aanvoelingsvermogen bezit, zich totaal aan iets kan overgeven en op emotioneel gebied aanspreekbaar en open is. Zij is de muze, die instinctief aanvoelt welke mogelijkheden en talenten in ons sluimeren en die er groot plezier in schept om deze aanleg in ons te wekken.

De Crowley-kaart toont een orakelfee, de wijze vrouw, die zich uitsluitend door haar innerlijke stem laat leiden en vanuit diepe intuïtie haar leven leidt.

Beroep:
Helpende en genezende activiteiten - op kunstzinnige wijze creëren - een innerlijke visie over de verdere beroepsontwikkeling.
And know what you want,
  maandag 26 september 2005 @ 15:32:29 #147
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30944928
quote:
Op maandag 26 september 2005 10:11 schreef UncleScorp het volgende:
En voor mij een kaart ivm mijn huidige job
(Daar is ie weer )

Beroep: Verandering van werkterrein door een zelfverzekerde expressieve houding en stabiliteit - geen zwaarwegende conflicten.
And know what you want,
pi_30945861
ok thx delta
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_30950360
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:23 schreef -Delta- het volgende:

[..]

[afbeelding]

Bekers Koningin:

In de regel vertegenwoordigt een Koningin een vrouw, in uitzonderingsgevallen echter ook wel een man. Of met deze kaart op de vrager zelf of een andere persoon wordt gedoeld, hangt zowel van de vraagstelling af, als van de plaats waarop de kaart in een legpatroon valt.

De Koningin van Bekers staat voor een persoon die de vrouwelijke kant van het element water vertegenwoordigt, Dat betekent dat zij een groot aanvoelingsvermogen bezit, zich totaal aan iets kan overgeven en op emotioneel gebied aanspreekbaar en open is. Zij is de muze, die instinctief aanvoelt welke mogelijkheden en talenten in ons sluimeren en die er groot plezier in schept om deze aanleg in ons te wekken.

De Crowley-kaart toont een orakelfee, de wijze vrouw, die zich uitsluitend door haar innerlijke stem laat leiden en vanuit diepe intuïtie haar leven leidt.

Beroep:
Helpende en genezende activiteiten - op kunstzinnige wijze creëren - een innerlijke visie over de verdere beroepsontwikkeling.
Dank
  maandag 26 september 2005 @ 19:58:00 #150
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30951143
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Dank
Graag gedaan
And know what you want,