abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:06:55 #226
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31452159
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 00:02 schreef -Delta- het volgende:

[..]

[..]

Leuk dat er hier door en voor meerdere mensen kaarten getrokken wordt en dat het zo vaak treffend is
Ik vind het vooral leuk dat iedereen een eigen manier heeft.
quote:
Alicey, wat ik me afvroeg, trek je al heel lang hier op fok kaartjes?
Volgens mij nog niet eens een jaar..Maar ik kan me vergissen.
  zondag 16 oktober 2005 @ 21:27:43 #227
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31496582
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 22:52 schreef -Delta- het volgende:

[..]

[afbeelding]

Staven Prinses:

Prinsessen staan voor kansen die de vraagsteller van buiten af worden geboden.
Deze kaart brengt een vurige impuls, die ons temperament en onze geestdrift aanspreekt. Iets spannends hangt in de lucht en lokt de vrager of daagt hem uit.

De kaart plaatst de prikkelend-spannende impuls onmiskenbaar op het terrein van de seksualiteit en hartstocht, wat evenwel niet betekent dat Staven Prinses ook kan wijzen op andere kansen en impulsen, die op de vrager afkomen en hem uitdagen.

Relaties:
Instinctmatige verleiding - vreugde door seks - je niet werkelijk kunnen binden - hartstochtelijk flirten - vreemdgaan.
thank you
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_31845593
Wil iemand aub een kaart v00r me trekken? Met name 0p werkgebied?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  woensdag 2 november 2005 @ 09:53:32 #229
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31889507
xomatosekonijn ik trok voor jouw de volgende 2 kaarten.

de nine of cups staat voor Uitkomen van een wens (Wishfulfillment).
al een tijdje focus je op het uitkomen van iets wat je graag wilt, een nieuwe baan/functie aangezien je inzicht in je werk wilt. je zit nu in een positie dat het kan gaan uitkomen, maar de eerste euphoria kan veranderen in een wat negatievere emotionele bui als je na het manifesteren van je "wens" nog steeds niet vervult voelt.

daarom is het belangrijk om je wens te zien en te ervaren alsof het zich al gemanifesteerd heeft. en kijk dan of het inderdaad goed aanvoelt en bij je past.

de Ace of Cups toont aan dat je daar goede nieuwe karmische vriendschappen gaat opbouwen. waarvan sommige zeer sterk en nuttig voor je zullen zijn.

trok ook nog een psychologische kaart voor je met de tekst "zie er wat meer de humor van in"
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_31893473
Ik voel me een beetje verlegen met deze vraag omdat ik nog nooit gepost heb in dit topic, maar zou iemand voor mij een kaart willen trekken in het algemeen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Maanbeertje op 02-11-2005 13:50:34 (vraag veranderd) ]
The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
  woensdag 2 november 2005 @ 14:22:47 #231
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31896214
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:37 schreef Maanbeertje het volgende:
Ik voel me een beetje verlegen met deze vraag omdat ik nog nooit gepost heb in dit topic, maar zou iemand voor mij een kaart willen trekken in het algemeen.
Maanbeertje, deze heb ik voor je getrokken:

Zwaarden Prinses:

Prinsessen staan voor kansen die de vraagsteller van buiten af worden geboden.
Daarbij wordt de door Zwaarden Prinses geboden kans minder op prijs gesteld.

Weliswaar sluit de kaart de mogelijkheid in zich om door kritiek en confrontatie tot opheldering te komen, vaker echter wordt ze als een bedreiging ervaren of als het begin van een controverse of een onaangename ruzie.
Ook het aspect van rebellie wordt er nog aan toegevoegd.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_31898992
dankjewel delta Hier kan ik wel iets mee

leuke is dat het een antwoord is ook op de vraag die ik hier origineel had neergezet, maar later had veranderd.

[ Bericht 45% gewijzigd door Maanbeertje op 02-11-2005 15:52:44 ]
The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
  woensdag 2 november 2005 @ 16:53:37 #233
71747 Woutervn
Born free. Taxed to death.
pi_31901101
Zou iemand voor mij een kaart kunnen trekken mbt liefde. Bij voorbaat dank
I didn't fight my way to the top of the foodchain to be a vegetarian!!
  woensdag 2 november 2005 @ 23:43:01 #234
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31915374
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:53 schreef Woutervn het volgende:
Zou iemand voor mij een kaart kunnen trekken mbt liefde. Bij voorbaat dank
De kaart voor jou Woutervn:

Bekers 6: Genot:

De behulpzame en verbindende kwaliteit van het getal 6 betekent in de kleur Bekers, dat de gevoelens stromen en de krachten zich in een harmonieus evenwicht bevinden. Daarmee beschrijft de kaart een toestand van vreugde, tevredenheid en goede stemming.

De kaart accentueert dat de vraagsteller geniet dat hij zijn midden (terug)gevonden heeft en evenwichtig, tevreden en vol goede moed is.

Relaties: Diep gevoel van verborgenheid, innige vreugde en dankbaarheid - op een genotvolle wijze uitleven van erotiek en seksualiteit.
And know what you want,
  woensdag 2 november 2005 @ 23:44:22 #235
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31915413
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:45 schreef Maanbeertje het volgende:
dankjewel delta Hier kan ik wel iets mee

leuke is dat het een antwoord is ook op de vraag die ik hier origineel had neergezet, maar later had veranderd.
Leuk om te horen
And know what you want,
pi_31915471
Als iemand nog iets wil trekken, qua kaart, graag. . Algemeen is okay. .
  donderdag 3 november 2005 @ 00:49:47 #237
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31917103
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:45 schreef Viperdesign het volgende:
Als iemand nog iets wil trekken, qua kaart, graag. . Algemeen is okay. .
Viperdesign; Deze kaart heb ik voor je getrokken:

Zwaarden 8: Inmenging:

De kwaliteit van de 8 als het getal van verandering, transformatie en het nieuwe begin krijgt bij de Zwaarden de vorm van belemmering en stagnatie, van een moeizaam proces, dat door innerlijke hindernissen of verboden van buiten af bemoeilijkt wordt.

Het accent ligt vooral op de volhardende kracht van het verstand, dat zich door storende factoren - zoals innerlijke verwardheid of uiterlijke hindernissen - weliswaar laat afremmen, maar niet tegenhouden.
And know what you want,
pi_31936144
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:53 schreef Enyalius het volgende:
xomatosekonijn ik trok voor jouw de volgende 2 kaarten.

[afbeelding] [afbeelding]

de nine of cups staat voor Uitkomen van een wens (Wishfulfillment).
al een tijdje focus je op het uitkomen van iets wat je graag wilt, een nieuwe baan/functie aangezien je inzicht in je werk wilt. je zit nu in een positie dat het kan gaan uitkomen, maar de eerste euphoria kan veranderen in een wat negatievere emotionele bui als je na het manifesteren van je "wens" nog steeds niet vervult voelt.

daarom is het belangrijk om je wens te zien en te ervaren alsof het zich al gemanifesteerd heeft. en kijk dan of het inderdaad goed aanvoelt en bij je past.

de Ace of Cups toont aan dat je daar goede nieuwe karmische vriendschappen gaat opbouwen. waarvan sommige zeer sterk en nuttig voor je zullen zijn.

trok ook nog een psychologische kaart voor je met de tekst "zie er wat meer de humor van in"
Bedankt Enyalius v00r je m0eite.

Ik heb sinds k0rt al een nieuwe parttime baan erbij 'gekregen' en daar z0u misschien n0g een andere interessante parttime baan bij k0men. Helaas is die laatste niet d00rgegaan d00rdat ik de brief met inf0 r0nd het s0ll.gesprek te laat had 0ntvangen. Misschien heeft dat te maken in een negatieve em0ti0nele bui zijn ? (ik baalde n0gal dat ik t gesprek had gemist z0nder dat t mijn f0ut was terwijl ik het geweldig v0nd dat ik 0p gesprek m0cht k0men). Na een flinke baal-maandag heb ik het gev0el laten gaan en vind ik t z0 wel 0k. Ik kan meer gaan werken bij mijn nieuwe baan als ik wil en ga dit 00k pr0beren.

Ik ben erg benieuwd naar die nieuwe karmische vriendschappen! De kaarten zeggen zeker niet wie dat zullen zijn?

En zal pr0beren me wat meer in te stellen 0m er meer de hum0r van in te zien....al weet ik niet z0 waarin Alles zeker
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  donderdag 3 november 2005 @ 20:36:04 #239
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31938324
Zijn er nog mensen die op een kaart wachten?

Ik zou overigens ook wel een kaartje willen op het gebied van gezondheid & psyche.
  donderdag 3 november 2005 @ 21:50:31 #240
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31940972
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:36 schreef Alicey het volgende:
Zijn er nog mensen die op een kaart wachten?

Ik zou overigens ook wel een kaartje willen op het gebied van gezondheid & psyche.
Zou jij er eentje voor mij willen trekken Alicey?
And know what you want,
  donderdag 3 november 2005 @ 21:57:22 #241
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31941211
quote:
Op donderdag 3 november 2005 21:50 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Zou jij er eentje voor mij willen trekken Alicey?
Pentakels 9
Discipline

De kaart draait om discipline en zelfstandigheid. Doordat je weet wat er te doen staat, zul je alles zelfstandig tot een goed einde weten te brengen. Je weet dat jouw manier de beste is, en bent daarom bereid om alles zelf te doen. Je tact helpt je hierbij.
pi_31945417
quote:
Op donderdag 3 november 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
De kwaliteit van de 8 als het getal van verandering, transformatie en het nieuwe begin krijgt bij de Zwaarden de vorm van belemmering en stagnatie, van een moeizaam proces, dat door innerlijke hindernissen of verboden van buiten af bemoeilijkt wordt.

Het accent ligt vooral op de volhardende kracht van het verstand, dat zich door storende factoren - zoals innerlijke verwardheid of uiterlijke hindernissen - weliswaar laat afremmen, maar niet tegenhouden.
Kon je het niet zonder R&P uit te spitten? .

Thx. .
  vrijdag 4 november 2005 @ 00:09:31 #243
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31946022
quote:
Op donderdag 3 november 2005 21:57 schreef Alicey het volgende:

[..]

Pentakels 9
Discipline

De kaart draait om discipline en zelfstandigheid. Doordat je weet wat er te doen staat, zul je alles zelfstandig tot een goed einde weten te brengen. Je weet dat jouw manier de beste is, en bent daarom bereid om alles zelf te doen. Je tact helpt je hierbij.
Dankjewel

Grappig hoe ontzettend treffend de kaart weer is.
And know what you want,
  vrijdag 4 november 2005 @ 00:10:07 #244
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31946049
quote:
Op donderdag 3 november 2005 23:51 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Kon je het niet zonder R&P uit te spitten? .

Thx. .
Wie, wat, waar?
Bedoel je je fotoboek?
And know what you want,
  vrijdag 4 november 2005 @ 00:20:29 #245
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31946340
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:36 schreef Alicey het volgende:

Ik hoop dat je het goed vind, ik heb er eentje voor je getrokken (er zijn zo weinig anderen die hier kaartjes trekken )

Staven 9: Kracht:

De 9 als getal van (innerlijke) concentratie manifesteert zich in de kleur Staven als demonstratieve en moedige vastbeslotenheid.

De kaart staat voor grote veerkracht en gezond enthousiasme en vertelt de vraagsteller zich sterk, moedig en wilskrachtig moet tonen om zijn doel te bereiken.
And know what you want,
  vrijdag 4 november 2005 @ 07:18:44 #246
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31950703
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 00:20 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik hoop dat je het goed vind, ik heb er eentje voor je getrokken (er zijn zo weinig anderen die hier kaartjes trekken )
Ja, is prima. Bedankt!

Ook erg treffend die kaart, ook in samenhang met de "negatieve" kant van de kaart..
  vrijdag 4 november 2005 @ 07:26:05 #247
129419 Sandraugiga
Fok! Stripster
pi_31950718
Zou iemand een kaartje voor mij willen trekken op het gebied van een project waar ik mee bezig ben op dit moment? (werk denk ik dan maar?)
  zaterdag 5 november 2005 @ 00:26:13 #248
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31979117
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 07:26 schreef Sandraugiga het volgende:
Zou iemand een kaartje voor mij willen trekken op het gebied van een project waar ik mee bezig ben op dit moment? (werk denk ik dan maar?)
Sandraugiga, de kaart voor jou:

Schijven 10: Rijkdom:

Bij Schijven staat het getal 10 voor overvloed, welstand en welbevinden.

Hij accentueert daarbij dat het niet slechts om uiterlijke, maar vooral ook om innerlijke rijkdom gaat, die we alleen opmerken, wanneer we onze ogen openen voor prachtige dingen die ons in het alledaagse leven omringen, en die we gemakkelijk over het hoofd zien, wanneer we gejaagd door het leven gaan.
De kaart wijst er ook op, dat deze rijkdom de grootste ontplooiing vormt die op aarde mogelijk is.

Beroep: Gegarandeerd werk - een goed salaris voor goed werk - een overvloed van gedachten en inzichten verbreedt je horizon en maakt het mogelijk, een belangrijke zaak tot een goed einde te brengen.
And know what you want,
  zaterdag 5 november 2005 @ 06:48:49 #249
129419 Sandraugiga
Fok! Stripster
  maandag 5 december 2005 @ 23:44:01 #250
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32850697
Ook maar hier weer eens een subtiel schopje...

Iemand nog een kaartje nodig?
And know what you want,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')