Ik vind het vooral leuk dat iedereen een eigen manier heeft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
[..]
Leuk dat er hier door en voor meerdere mensen kaarten getrokken wordt en dat het zo vaak treffend is![]()
![]()
Volgens mij nog niet eens een jaar..Maar ik kan me vergissen.quote:Alicey, wat ik me afvroeg, trek je al heel lang hier op fok kaartjes?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Staven Prinses:
Prinsessen staan voor kansen die de vraagsteller van buiten af worden geboden.
Deze kaart brengt een vurige impuls, die ons temperament en onze geestdrift aanspreekt. Iets spannends hangt in de lucht en lokt de vrager of daagt hem uit.
De kaart plaatst de prikkelend-spannende impuls onmiskenbaar op het terrein van de seksualiteit en hartstocht, wat evenwel niet betekent dat Staven Prinses ook kan wijzen op andere kansen en impulsen, die op de vrager afkomen en hem uitdagen.
Relaties:
Instinctmatige verleiding - vreugde door seks - je niet werkelijk kunnen binden - hartstochtelijk flirten - vreemdgaan.
Maanbeertje, deze heb ik voor je getrokken:quote:Op woensdag 2 november 2005 12:37 schreef Maanbeertje het volgende:
Ik voel me een beetje verlegen met deze vraag omdat ik nog nooit gepost heb in dit topic, maar zou iemand voor mij een kaart willen trekken in het algemeen.
De kaart voor jou Woutervn:quote:Op woensdag 2 november 2005 16:53 schreef Woutervn het volgende:
Zou iemand voor mij een kaart kunnen trekken mbt liefde. Bij voorbaat dank
Leuk om te horenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:45 schreef Maanbeertje het volgende:
dankjewel deltaHier kan ik wel iets mee
![]()
leuke is dat het een antwoord is ook op de vraag die ik hier origineel had neergezet, maar later had veranderd.
Viperdesign; Deze kaart heb ik voor je getrokken:quote:Op woensdag 2 november 2005 23:45 schreef Viperdesign het volgende:
Als iemand nog iets wil trekken, qua kaart, graag.. Algemeen is okay.
.
Bedankt Enyalius v00r je m0eite.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:53 schreef Enyalius het volgende:
xomatosekonijn ik trok voor jouw de volgende 2 kaarten.
[afbeelding] [afbeelding]
de nine of cups staat voor Uitkomen van een wens (Wishfulfillment).
al een tijdje focus je op het uitkomen van iets wat je graag wilt, een nieuwe baan/functie aangezien je inzicht in je werk wilt. je zit nu in een positie dat het kan gaan uitkomen, maar de eerste euphoria kan veranderen in een wat negatievere emotionele bui als je na het manifesteren van je "wens" nog steeds niet vervult voelt.
daarom is het belangrijk om je wens te zien en te ervaren alsof het zich al gemanifesteerd heeft. en kijk dan of het inderdaad goed aanvoelt en bij je past.
de Ace of Cups toont aan dat je daar goede nieuwe karmische vriendschappen gaat opbouwen. waarvan sommige zeer sterk en nuttig voor je zullen zijn.
trok ook nog een psychologische kaart voor je met de tekst "zie er wat meer de humor van in"
Zou jij er eentje voor mij willen trekken Alicey?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:36 schreef Alicey het volgende:
Zijn er nog mensen die op een kaart wachten?
Ik zou overigens ook wel een kaartje willen op het gebied van gezondheid & psyche.
Pentakels 9quote:Op donderdag 3 november 2005 21:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zou jij er eentje voor mij willen trekken Alicey?
Kon je het niet zonder R&P uit te spitten?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
De kwaliteit van de 8 als het getal van verandering, transformatie en het nieuwe begin krijgt bij de Zwaarden de vorm van belemmering en stagnatie, van een moeizaam proces, dat door innerlijke hindernissen of verboden van buiten af bemoeilijkt wordt.
Het accent ligt vooral op de volhardende kracht van het verstand, dat zich door storende factoren - zoals innerlijke verwardheid of uiterlijke hindernissen - weliswaar laat afremmen, maar niet tegenhouden.
Dankjewelquote:Op donderdag 3 november 2005 21:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pentakels 9
Discipline
De kaart draait om discipline en zelfstandigheid. Doordat je weet wat er te doen staat, zul je alles zelfstandig tot een goed einde weten te brengen. Je weet dat jouw manier de beste is, en bent daarom bereid om alles zelf te doen. Je tact helpt je hierbij.
Wie, wat, waar?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:51 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Kon je het niet zonder R&P uit te spitten?.
Thx..
Ik hoop dat je het goed vind, ik heb er eentje voor je getrokkenquote:Op donderdag 3 november 2005 20:36 schreef Alicey het volgende:
Ik zou overigens ook wel een kaartje willen op het gebied van gezondheid & psyche.
Ja, is prima. Bedankt!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het goed vind, ik heb er eentje voor je getrokken(er zijn zo weinig anderen die hier kaartjes trekken
)
Sandraugiga, de kaart voor jou:quote:Op vrijdag 4 november 2005 07:26 schreef Sandraugiga het volgende:
Zou iemand een kaartje voor mij willen trekken op het gebied van een project waar ik mee bezig ben op dit moment? (werk denk ik dan maar?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |