De homo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:02 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik denk dat ie soaps kijkt.
shit het begint op te vallenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
je gaat weer lekker klonkOf is dit de (zei het vroege) nachtbagger?
(:
ik sta er niet eens in, dus je meot er blijkbaar moeite voor doen ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
shit het begint op te vallen
nog even en ik sta ook in die kutlijstjes...
kut, ik ben nog nooit geband, ik ben zo'n middelmatige brave user.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik sta er niet eens in, dus je meot er blijkbaar moeite voor doen ook
Volgens mij moet je minstesn 2 keer gebanned geweest zijn of zo
Gewoon even tubgril of goatse posten joh. Wel doen op een moment dat je toch 48 uur niet aan tijd hebt te fokkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
kut, ik ben nog nooit geband, ik ben zo'n middelmatige brave user.![]()
hij is geen kloon, dat zie je tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:16 schreef Molluck het volgende:
Van wie ben jij een kloon?
als ik ooit een ban krijg dan wel met iets origineels....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gewoon even tubgril of goatse posten joh. Wel doen op een moment dat je toch 48 uur niet aan tijd hebt te fokken
Originele manieren om een ban te krijgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik ooit een ban krijg dan wel met iets origineels....
Addictquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gewoon even tubgril of goatse posten joh. Wel doen op een moment dat je toch 48 uur niet aan tijd hebt te fokken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |