Er zitten dus écht geen échte kerels in BB deze keerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:14 schreef milagro het volgende:
[..]
dat was Roel, die durfde niet naar de wc, als er anderen in de buurt warenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die ooraandoening moet er ook nog bij.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:45 schreef Isabeau het volgende:
Yep, ik hoorde het ook! Net ingevuldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt gelijk... dat is Rikkert met z'n linkerooraandoening.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Die ooraandoening moet er ook nog bij.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is één van de drie jongens die nu in bad ziten.
Iemandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rikkert en Menno bedoel je...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:50 schreef Isabeau het volgende:
Rikkert en Roel zitten in het bad....kaal of veel haar?
Is daar nog een medische term voor?quote:Linda : Ik kan geen uur alleen thuis zijn. Ik ga of weg of er komt iemand naar me toe. Als ik alleen ben doe ik niks. Doodongelukkig als ik alleen ben.
Solofobiequote:Op zondag 28 augustus 2005 02:07 schreef APK het volgende:
Uit het streamverslag van Bus watcher:
[..]
Is daar nog een medische term voor?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Te licht bevonden t.o.v. de zwangerschapsduur ( daar heb je geen dokter voor nodigquote:Op zondag 28 augustus 2005 08:50 schreef Scope het volgende:
Iedereen er al achter wat dysmatuur betekent? We hebben iig twee dokters hier op het Big Brother forum, maak daar gebruik van hèom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beetje aan het zelfdokteren hèquote:Op zondag 28 augustus 2005 08:52 schreef Aventura het volgende:
Dysmatuur is dat het kindje te licht is voor het aantal weken voor de zwangerschap.
Neuh, Google.quote:Op zondag 28 augustus 2005 08:53 schreef Scope het volgende:
[..]
Beetje aan het zelfdokteren hèom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar de definitie klopt.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tentamen suïcide = zelfmoordpogingquote:Op zondag 28 augustus 2005 08:49 schreef Aventura het volgende:
Tanja vertelde in het Huis dat ze vlak voordat ze de vader van haar kind ontmoette een zelfmoordpoging had gedaan.
i know, maar ik doelde op iemand die zei dat die poging niet met datum werd genoemdquote:Op zondag 28 augustus 2005 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tentamen suïcide = zelfmoordpogingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wilde alleen de datum noemen van dingen die in het huis gebeurenquote:Op zondag 28 augustus 2005 09:52 schreef Aventura het volgende:
i know, maar ik doelde op iemand die zei dat die poging niet met datum werd genoemdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow okquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde alleen de datum noemen van dingen die in het huis gebeurenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(de rest is toch niet te ontdekkenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop