Er zitten dus écht geen échte kerels in BB deze keerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:14 schreef milagro het volgende:
[..]
dat was Roel, die durfde niet naar de wc, als er anderen in de buurt waren
Die ooraandoening moet er ook nog bij.quote:
Je hebt gelijk... dat is Rikkert met z'n linkerooraandoening.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Die ooraandoening moet er ook nog bij.![]()
Het is één van de drie jongens die nu in bad ziten.
Iemand
Rikkert en Menno bedoel je...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:50 schreef Isabeau het volgende:
Rikkert en Roel zitten in het bad....kaal of veel haar?
Is daar nog een medische term voor?quote:Linda : Ik kan geen uur alleen thuis zijn. Ik ga of weg of er komt iemand naar me toe. Als ik alleen ben doe ik niks. Doodongelukkig als ik alleen ben.
Solofobiequote:Op zondag 28 augustus 2005 02:07 schreef APK het volgende:
Uit het streamverslag van Bus watcher:
[..]
Is daar nog een medische term voor?
Te licht bevonden t.o.v. de zwangerschapsduur ( daar heb je geen dokter voor nodigquote:Op zondag 28 augustus 2005 08:50 schreef Scope het volgende:
Iedereen er al achter wat dysmatuur betekent? We hebben iig twee dokters hier op het Big Brother forum, maak daar gebruik van hè![]()
Beetje aan het zelfdokteren hèquote:Op zondag 28 augustus 2005 08:52 schreef Aventura het volgende:
Dysmatuur is dat het kindje te licht is voor het aantal weken voor de zwangerschap.
Neuh, Google.quote:Op zondag 28 augustus 2005 08:53 schreef Scope het volgende:
[..]
Beetje aan het zelfdokteren hèMaar de definitie klopt.
Tentamen suïcide = zelfmoordpogingquote:Op zondag 28 augustus 2005 08:49 schreef Aventura het volgende:
Tanja vertelde in het Huis dat ze vlak voordat ze de vader van haar kind ontmoette een zelfmoordpoging had gedaan.
i know, maar ik doelde op iemand die zei dat die poging niet met datum werd genoemdquote:Op zondag 28 augustus 2005 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tentamen suïcide = zelfmoordpoging
Ik wilde alleen de datum noemen van dingen die in het huis gebeurenquote:Op zondag 28 augustus 2005 09:52 schreef Aventura het volgende:
i know, maar ik doelde op iemand die zei dat die poging niet met datum werd genoemd
Ow okquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde alleen de datum noemen van dingen die in het huis gebeuren(de rest is toch niet te ontdekken
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |