Ik vind dit ook leuker dan arm/rijk en battle enzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:56 schreef milagro het volgende:
[..]
\en daarom vond ik de eerste ook veel leuker dan dat arm/rijk gedoe later.
en deze dus ook, gewoon dingen laten gaan zoals ze gaan (met wat gemanipuleer vd regie uiteraard).
ik vind het echt interessant om te zien hoe mensen op elkaar reageren, hoe het nu nog allemaal koek en ei is, en dan later dat minder wordt ws, bij sommigen iig en er geroddeld gaat worden, ook al neemt men zich voor dat niet te doen etc etc
morge komt de eerste live uitzending en dan iedre werkdag bigbrother op tv dus 24/7 achter je pc zitte is dan niet nodigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:59 schreef portable het volgende:
Mjah, het nadeel is wel dat je echt bijna 24/7 moet kijken.
"ben toch nietgek?"
Slaapzequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:58 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ga jullie verlaten voor nu, fijne nacht.. en tot morgen![]()
Inderdaad dan zijn toch de belangrijkste beelden wel te zien, en lekker vanaf de bank in plaats van vanaf een stom stoeltje.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:00 schreef koen... het volgende:
[..]
morge komt de eerste live uitzending en dan iedre werkdag bigbrother op tv dus 24/7 achter je pc zitte is dan niet nodig
Misschien moet je dan een lekkere bureaustoel kopen, of zo'n groene die ook in het BB huis staan. Dan kan je je stomme stoeltje weg doenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:02 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Inderdaad dan zijn toch de belangrijkste beelden wel te zien, en lekker vanaf de bank in plaats van vanaf een stom stoeltje.
Maargoed ik ben de streams ook zat nu en wil morgen vroeg uit de veren, dus veel plezier nog maar ik ga!
Ik heb ook alleen deel 1 helemaal gevolgd, die andere delen vond ik al snel vervelend doordat het 'spannend' gemaakt werd en dat vond ik nu juist niet interessant.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:56 schreef milagro het volgende:en daarom vond ik de eerste ook veel leuker dan dat arm/rijk gedoe later.
en deze dus ook, gewoon dingen laten gaan zoals ze gaan (met wat gemanipuleer vd regie uiteraard).
ik vind het echt interessant om te zien hoe mensen op elkaar reageren, hoe het nu nog allemaal koek en ei is, en dan later dat minder wordt ws, bij sommigen iig en er geroddeld gaat worden, ook al neemt men zich voor dat niet te doen etc etc
Kan hem geen ongelijk gevenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:02 schreef vw_caddy het volgende:
Die cameraman bij het bad was zeer geinteresseerd in het achterwerk van Dido volgens mij
Ja, want om 7 uur kan dat niet natuurlijk. Dat zou te schokkend zijn voor kinderenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:08 schreef portable het volgende:
laten ze ook gewoon tieten op tv zien? of misschien de late avond uitzending?
Dat zat ik me dus ook al af te vragen? waar is de rest en waarom zijn ze niet in beeld?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:13 schreef Ymke het volgende:
Waarom staan er 3 streams op een gesprek ? Er gebeurd toch wel meer daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |