Zouden er nog vitamines zitten in groentes die driemaal een kwartier zijn gekookt en vervolgens licht aangebrand na dat geschuif in die wok/koekenpan op je bord belanden dan ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, dat niet, je moet niet eten voor twee, dan word je dus te dik, maar je moet wel éten dus, en dan liefst gezond
Ga je gangquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:58 schreef Tamaartje het volgende:
ohwjee ben benieuwd.. ze vragen om muziek van buitenaf.. denk dat er vast wel gekken zijn die daar even iets gaan draaien..
Laat Dido maar douchen met een glibberige handzeep...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:59 schreef Tindra het volgende:
Waarom gaat er nou niemand in die bloody jacuzzi? Die staat er niet voor niets, Dido!
Half uurtje rijden, maar ik laat het aan andere gekken overquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:00 schreef Tamaartje het volgende:
woon niet dichtbij.. en ik heb geen vette audio in de auto![]()
Ik ook ongeveer half uurtje hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:02 schreef eborn het volgende:
[..]
Half uurtje rijden, maar ik laat het aan andere gekken over
Mwah, heb ik liever Guus Meeuwisquote:
wel als je erbij rookt, dan filtert je ze er namelijk uit, voordat je de groenten in de pan flikkert namelijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zouden er nog vitamines zitten in groentes die driemaal een kwartier zijn gekookt en vervolgens licht aangebrand na dat geschuif in die wok/koekenpan op je bord belanden dan ?
Guus is ook leuk (heb ook zijn dvdquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:04 schreef eborn het volgende:
[..]
Mwah, heb ik liever Guus Meeuwis
Nu eens kijken hoe lang het afwassen van de rotzooi gaat duren. Als ze net zo vluchtig afwassen als Dido (of Nathalie...) dan hoeft dat niet zo lang te duren
Dat, of de cameraman/vrouw zit net als gisteren weer aan het bierquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:07 schreef Ireth het volgende:
He stream1 zoomde net in op die spiegel naast die deur buiten waar Joost gister aan stond te frummelen toen hij door Ralph gestoord werd. Zou Rob achter die spiegel met watjes in zijn oren zitten tegen het martelende gezang?
Rob zingt gewoon meequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:07 schreef Ireth het volgende:
He stream1 zoomde net in op die spiegel naast die deur buiten waar Joost gister aan stond te frummelen toen hij door Ralph gestoord werd. Zou Rob achter die spiegel met watjes in zijn oren zitten tegen het martelende gezang?
Jammer.. net gemistquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:07 schreef Ireth het volgende:
Das Mennoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:13 schreef Loedertje het volgende:
Wie is die aso met die witte broek die de hele tijd met zijn vieze voeten op de eettafel zit?
Isapoohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |