Terwijl ze eigenlijk zou moeten eten voor twee...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:48 schreef milagro het volgende:
[..]
zij eet sowieso erg weinig zo over de dag genomen, vind ik, of ik moet dat steeds missen
ms dat de baby tegen de maag drukt, en ze gewoon niet echt trek heeft daarom.
tegen de koortsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:50 schreef Darklight het volgende:
Linda moet gewoon wat drank hebben
Wat een onzinquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:50 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Terwijl ze eigenlijk zou moeten eten voor twee...
Annie de Rooij had zo te horen géén brommerpech...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:51 schreef Tindra het volgende:
Zo, de brommerjeugd is ook aanwezig.
Nee, dat niet, je moet niet eten voor twee, dan word je dus te dik, maar je moet wel éten dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:50 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Terwijl ze eigenlijk zou moeten eten voor twee...
Ik ben wel benieuwd wat daar nu allemaal van waar isquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef Dynabite het volgende:
Zou rob al tegen de muren oplopen?
De eerste van vandaag!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:49 schreef Tamaartje het volgende:
Tanja heeft er voor de verandering nog maar weer 1 opgestoken
Grappig bedachtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik kon het zingen niet aanhoren en heb dit Medisch Centrum Aalsmeer maar even inelkaar geknutseld. Aanvullingen?
Is het al 24:00 uur geweest in jouw tijdzone?quote:
Dat laatste uurtje schenk ik haarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:55 schreef Pinball het volgende:
Is het al 24:00 uur geweest in jouw tijdzone?
Ik neem aan dat er in die 'geheime ruimte' wel een camera hangt, maar dat het nu uiteraard niet wordt gestreamd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat daar nu allemaal van waar is
We wachten geduldig afquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:57 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er in die 'geheime ruimte' wel een camera hangt, maar dat het nu uiteraard niet wordt gestreamd.
Neuh, alleen rook in d'r ogen denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |