Wat ?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:22 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus zeg.
Als je niet chat over de TT ben je offtopic bezig.quote:
Dat telt toch niet bij een slowchatquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je niet chat over de TT ben je offtopic bezig.
en toen istie aan t kruis genageld en naar de hemel toegezogenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:26 schreef Boeman het volgende:
[..]
die is al lang geleden weer opgestaan hoor
het topic is SCquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je niet chat over de TT ben je offtopic bezig.
Zeg gekkie, kijk s wie in de GC t geloof staat te verkondigen!quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:26 schreef Boeman het volgende:
[..]
die is al lang geleden weer opgestaan hoor
is hij dood dan?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
en toen istie aan t kruis genageld en naar de hemel toegezogen![]()
of wastie eerst gekruisigd en toen opgestaan?
yeah dudequote:Op zondag 28 augustus 2005 00:27 schreef Maikuuul het volgende:
Dus iedereen moet over chilleren praten ?
Geweldig he? En dat op dat tijdstip!quote:
Gekkie, hij hing aan t kruis god te vervloeken, toen ie dood was hielpen zn apostelen m van t kruis af en stopte m in n graf. Vervolgens stond ie op, maar verrek, er stond een grote steen voor t graf waarna hij die opzij heeft geduwd en op zn dooie gemak naar de hemel is gewandeld.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
en toen istie aan t kruis genageld en naar de hemel toegezogen![]()
of wastie eerst gekruisigd en toen opgestaan?
Ja ik heb ook zoeen woord : Chillax Kaxen :/ ik weet niet hoe ik eraan kom maar het klinkt behoorlijk lievquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
yeah dudechillax weet je wel
![]()
yeah..
Ik bedoel dus niet dat de 1 het heeft over a en een ander over b terwijl 2 anderen erdoorheen posten met c en d.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
yeah dudechillax weet je wel
![]()
yeah..
Jezus is machtig !quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Gekkie, hij hing aan t kruis god te vervloeken, toen ie dood was hielpen zn apostelen m van t kruis af en stopte m in n graf. Vervolgens stond ie op, maar verrek, er stond een grote steen voor t graf waarna hij die opzij heeft geduwd en op zn dooie gemak naar de hemel is gewandeld.![]()
Op z'n spaans spreek je het uit als Hésoes.quote:
Wow, it's amazing Bob. Please show me your other fantastic products.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geweldig he? En dat op dat tijdstip!
gekkiequote:Op zondag 28 augustus 2005 00:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Gekkie, hij hing aan t kruis god te vervloeken, toen ie dood was hielpen zn apostelen m van t kruis af en stopte m in n graf. Vervolgens stond ie op, maar verrek, er stond een grote steen voor t graf waarna hij die opzij heeft geduwd en op zn dooie gemak naar de hemel is gewandeld.![]()
Bush is satan dus de tafel is gedraaitquote:
Nietes, Allah is veel cooler.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
gekkie
maar goed.. ik dacht al dat dat van mij niet helemaal kloptemaar ach, who cares about jezus?
God is the man, weet je wel
![]()
Dat zie je zo wel.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:33 schreef Maikuuul het volgende:
Wat zou de nieuwe titel van het volgende topic zijn ?
Die blauwe of die rooiequote:
Prozac.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:34 schreef Imberr het volgende:
in de naam van de vader, de zoon en de heilige geest! Amen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |