Voeg morgenmiddag alle online users toe, sta je zo op 1quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:56 schreef Boeman het volgende:
hey ik sta erin, en ik stijg dus met 3 als ik iemand toeveog??hehe
jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 03:06 schreef remlof het volgende:
* remlof denkt dat sinterklaaskapoentje even de OP moet aanpassen
wie we daar hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoi ik sta er niet in
je stuurt je vader langsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:52 schreef Jezus_Christus het volgende:
Gaarne mij uit de lijst verwijderen, anders onderneem ik stappen.
Nee, ik zal de dienstdoende moderator of administrator op de hoogte brengen van dit topic, zodat deze aldoende gesloten kan worden en de topicstarter voor onbepaalde tijd een permban krijgt. Hard optreden tegen dit soort schorriemorrie.quote:
over het water?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:52 schreef Jezus_Christus het volgende:
Gaarne mij uit de lijst verwijderen, anders onderneem ik stappen.
proest, mennn, ik heb nu de koffie over het hele bureau liggenquote:
Ik zie hier de humor niet van in. Ik onthoud je naam en de volgende keer dat je mij beledigt zal ik de Toorn Des Gods over je uitspreken.quote:
heb toch vakantie, dus kan wel een verzetje gebruikenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:56 schreef Jezus_Christus het volgende:
[..]
Ik zie hier de humor niet van in. Ik onthoud je naam en de volgende keer dat je mij beledigt zal ik de Toorn Des Gods over je uitspreken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
proest, mennn, ik heb nu de koffie over het hele bureau liggen![]()
subtielquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:01 schreef DjDev het volgende:
welke kuthoer heeft tobbes boven gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |