en dat blijft het 2 weken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:08 schreef SpeedyGJ het volgende:en wel temp op donderdag zo'n 25/30 graden!!!!!!
Vrijdag een dip met onweersbuien maar daarna herstelt het weerquote:
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vrijdag een dip met onweersbuien maar daarna herstelt het weer![]()
Zo het nu naar uit ziet blijfen de temp tot midden/einde van september rond de 20 graden, met uitschieters tot 25 graden.
October verwacht ik nat met temp van 15 graden.
Ergens in November verwacht ik de eerste winter inval
Mogelijk dan winter 2005/2006 dan ook eens lekker kan uit pakken![]()
Die ligt eruit ik weet hetquote:
Klink ook goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat klnikt goed
ik hoop over 12 dagen mijn kenteken te hebben
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die ligt eruit ik weet het
Database leeg gemaakt, ik ga zometeen die forum verwijderen van mijn webhosting![]()
Volgende week moet ik even bellen naar vevida om te vragen of ze mij terug willen zetten naar PHP4 ivp PHP5.
Ik ga namelijk PHPBB PLUS instaleren, en als alles beetje mee zit kan ik daar ook mijn website gaan plaatsen zodat ik dan alles eigelijk in 1 systeem heb zitten
Hiermee kan ik dan bij sommige pagina's alleen voor members toegang laten geven
DANKquote:
onweren mag, regen niet, tenzij s'nachtsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klink ook goed
Maar droog houden we het zeker niet hoor![]()
Bij uitschieters kan makkelijk onweersbuien gaan ontstaan![]()
Ik hoop het ook voor jou
Vond ik ookquote:
Regen regen nog een regenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
onweren mag, regen niet, tenzij s'nachts
Mhwoa. Het is altijd goed om af en toe een nieuw design erdoor te gooien. En phpBB plus kun je ook wel aanpassenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vond ik ook
Alleen PHPBB PLUS wil niet werken met PHP5 daarom moet ie effe terug naar PHP4![]()
Dan is de layout voor mijn website ook voor niks geweest denk ikmaar maakt niet uit, als alles 1maal draaid dan ga ik ook niet meer terug
![]()
PHPBB PLUS Here i come!!!!!!!![]()
Yepquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:26 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mhwoa. Het is altijd goed om af en toe een nieuw design erdoor te gooien. En phpBB plus kun je ook wel aanpassen
er komt nog zomerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:51 schreef -Jay-20- het volgende:
Ja, hallo... Ik heb nu alweer een winterjas gekocht... Die zomer heeft zijn kans gehad! Tabee! Volgend jaar maar weer, aub!
Dat hoefde je hier nog niet te doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er komt nog zomer
vandaag hele dag in t-shirt gelopen
het was hier ook niet heel warm, maar ook absoluut niet te koud voor een t-shirt, vond ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat hoefde je hier nog niet te doen.
18 graden max![]()
Dat is mooiquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het was hier ook niet heel warm, maar ook absoluut niet te koud voor een t-shirt, vond ik
Je mag blij zijnquote:
met de nadruk om 'mag' inderdaad.quote:
Achzo, okequote:
quote:
En bedanktquote:
Hey Sjowhanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:18 schreef Sjowhan het volgende:
Oi Speed en d_h
Okequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:18 schreef dolle_hond het volgende:
maar ik ga zo naar bed
hoebahoebahophophopquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en nog een
en nog een
hopppppa
nog een
jajaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:21 schreef Gizmore het volgende:
Weer een zaterdagavond thuisNou ja, volgende week nog maar weer eens kijken hoe de gemoederen op dat moment staan.. Gelukkig wel wat nieuwe games gehaald voor mn Xbox dus ik kan weer vooruit. Plus: maandag wordt mn kamer opnieuw behangen en daarna overgeverfd (glasvezelbehang
) Én ik moet binnekort weer gaan studeren: pfff..
ben blij dat ik thuis ben, i;m sickquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:21 schreef Gizmore het volgende:
Weer een zaterdagavond thuisNou ja, volgende week nog maar weer eens kijken hoe de gemoederen op dat moment staan.. Gelukkig wel wat nieuwe games gehaald voor mn Xbox dus ik kan weer vooruit. Plus: maandag wordt mn kamer opnieuw behangen en daarna overgeverfd (glasvezelbehang
) Én ik moet binnekort weer gaan studeren: pfff..
Ik niet, ben gezond en heb energie teveelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
ben blij dat ik thuis ben, i;m sick
Ik zou ook gamen mja niks van gekomen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:16 schreef Sjowhan het volgende:
*gamen was
Okayquote:
Donkerblauw achtig en metaalkleur erbijquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik niet, ben gezond en heb energie teveelNou ja, dat ga ik wel in het verven van mn kamer steken. Iemand nog suggesties voor kleur, ik weet het eigenlijk nog niet echt (iets met blauw ofzo)
Trusten en tot morgenquote:
teeth poetsn meldingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:26 schreef Gizmore het volgende:
Laat ik nu nog steeds niet weten wat tpm is![]()
Pfff.. fok is een extratje, vind het niet echt supèr eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zou ook gamen mja niks van gekomen.
Het is zoo gezellig op FOK! nu![]()
Metaalkleur op de muur of meubelsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Donkerblauw achtig en metaalkleur erbij
Ik MAG niet eens een nieuwe kamerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Metaalkleur op de muur of meubelsIk wil eigenlijk ook nog allemaal nieuwe meubels maar mn ouders hadden zoiets van:
dus ja, dat komt nog wel de komende tijd
Meubels had ik zelf gedacht in bruinachtig
Ik wel, maar ik krijg pas iets nieuws als het kapot is dus ja; dat gaat niet echtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik MAG niet eens een nieuwe kamer
Ik nu welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pfff.. fok is een extratje, vind het niet echt supèr eerlijk gezegd
is die film leuk? ik ken m niet, maar klonkt wel leuk in het stukje in de gidsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:34 schreef Gizmore het volgende:
Uiteraard om 23:45 Reservoir Dogs kijken
Mijn muis is kapot gegaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik krijg pas iets nieuws als het kapot is dus ja; dat gaat niet echt
Dan maar zelf kopen, maar daar heb ik dus weer niet genoeg geld voor.. Gedoe altijd
En da'squote:
quote:
Niet eensquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef es70 het volgende:
[..]
En ging die muis dan helemaal spontaan kapot, of heb je 'm een handje geholpen
.
Welterusten MutZ, ik ga je goeie voorbeeld volgenquote:
Weltrusten MutZquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:06 schreef Ladyxima het volgende:
slaap lekker iedereen die gaat slapen
ik leef op als het laat is
Is goudquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:27 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat ook maffen.. beetje last van me nek enzo..
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=fotvDetails&movieID=16629&pagina=4&RL=quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:41 schreef Ladyxima het volgende:
maar is die film nou nog leukdan ga ik die zo kijken
dankjewel hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=fotvDetails&movieID=16629&pagina=4&RL=
dank jequote:Op zondag 28 augustus 2005 00:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proficiat qu![]()
Goeden uhh nacht aan iedereen.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja
Feliciteer hier qu63 met haar 20ste verjaardag
kijk maar in mn profielquote:
maar het is zo leuk om zo veel mogelijk mensen te foppenquote:
Vind je jezelf niet sowieso al vreemd genoeg?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar het is zo leuk om zo veel mogelijk mensen te foppen
kan altijd vreemderquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vind je jezelf niet sowieso al vreemd genoeg?
ow, nouja, als dat het streven is, je bent goed op wegquote:
dat is helaas wel waarquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, nouja, als dat het streven is, je bent goed op weg![]()
je bent wel echt arbeidsongeschikt, of hoort dat ook bij je act?
dat is ook waar jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ach, elk nadeel heb z'n voordeel. Toch?
Welke verlichte geest bezigde dat ook al weer?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:38 schreef D.Rose het volgende:
ach, elk nadeel heb z'n voordeel. Toch?
Dinges..quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Welke verlichte geest bezigde dat ook al weer?
Nee, dat heb ik nooit zo gezegd dacht ikquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ga je morgen iets leuks doen? O bbq-en toch? Ik ga duimen voor mooi weerquote:
behalve Cruyf bedoel je?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het heeft veel indruk gemaakt hoor ik wel...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:41 schreef qu63 het volgende:
Dinges..
Verkapte "maak mij uit voor verlichte geest" post.quote:
Ik ga pinken voor mooi weer?quote:
wat nou verkapt?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Verkapte "maak mij uit voor verlichte geest" post.
bijvoorbeeldquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ga pinken voor mooi weer?![]()
Ik ga middelvingeren voor mooi weer???![]()
Verkapte "Ik ga je heus niet uitmaken voor verlichte geest, ik ben gekke Henkie niet"-postquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Verkapte "maak mij uit voor verlichte geest" post.
Ah...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:44 schreef D.Rose het volgende:
je weet het maar hoe heet het dat is Dinges
je hoort alleen het woord niet je zegt Dinges
Waar is dat ook weer van, zeg!!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je weet het maar hoe heet het dat is Dinges
je hoort alleen het woord niet je zegt Dinges
Niet verkapt is:quote:
van Dingesquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar is dat ook weer van, zeg!!!![]()
jawelquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:54 schreef D.Rose het volgende:
bedtijd
waarschuwing: de volgende mededeling is op geen enkele wijze verkapt:
welterusten
Baby, you can read my mindquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Niet verkapt is:
Welke verlichte geest behalve mijzelf heeft dat nog meer gezegd? Cruyff soms?
zit ie niet gewoon naast je?quote:
Duidelijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:54 schreef D.Rose het volgende:
bedtijd
welterusten
Tegenover.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:55 schreef qu63 het volgende:
zit ie niet gewoon naast je?
quote:
Trusten!quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:54 schreef D.Rose het volgende:
bedtijd
welterusten
Welterusten D.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:54 schreef D.Rose het volgende:
bedtijd
welterusten
Ga je dud?quote:
Trustenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:54 schreef D.Rose het volgende:
bedtijd
welterusten
Misschien komt ze wel.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ga je dud?
Jij lurker!quote:
Aha okequote:Op zondag 28 augustus 2005 02:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Misschien komt ze wel.
Ik denk dat ze dacht dat jij zwaaide om weg te gaan.
Wat gaat er maandag gebeuren dan?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Aha oke
Ik begroete jullie alleen weer even![]()
Net even snel een forum op mijn website gegooid, elke keer dat gezeur dat het forum down is
Nou ja ik wacht maandag met spanning af
Ja dat was hetquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Misschien komt ze wel.
Ik denk dat ze dacht dat jij zwaaide om weg te gaan.
Ik dacht, laat ik je gedachten weer eens lezen.quote:
Dan gaat het nieuwe software de lucht in als alles mee zitquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wat gaat er maandag gebeuren dan?
Die graphics op je site, waar heb je die vandaan?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dan gaat het nieuwe software de lucht in als alles mee zit
Momenteel wil het niet op PHP5 werken, dus moet ik even naar vevida bellen om te vragen of ze mijn acount terug willen zetten naar PHP4
Welke Graphicsquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:19 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Die graphics op je site, waar heb je die vandaan?
Icoontjes, achtergrondjes, dat soort dingen.quote:
Van het forum, of van mijn website zelfquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Icoontjes, achtergrondjes, dat soort dingen.
Van je DASOO site.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Van het forum, of van mijn website zelf![]()
![]()
Nou, als je straks niet meer reageert weten we wat er gebeurd is.quote:
Oow het layout van DASOO?quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou, als je straks niet meer reageert weten we wat er gebeurd is.
![]()
![]()
![]()
Ja... Maar de plaatjes. Heb je die allemaal zelf getekend? Die icoontjes bovenaan?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oow het layout van DASOO?
Alles??
Pfffff te veel werk aan gehad
Neequote:Op zondag 28 augustus 2005 02:25 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja... Maar de plaatjes. Heb je die allemaal zelf getekend? Die icoontjes bovenaan?
Dt dacht ik al. Het "beter goed gejat dan slecht bedacht" concept.quote:
Thnxquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dt dacht ik al. Het "beter goed gejat dan slecht bedacht" concept.
Maar het ziet er verzorgd uit.
quote:
Je wordt verlegen van ronddraaiende smileys?quote:
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je wordt verlegen van ronddraaiende smileys?
Hoiquote:
Jaa. Spannende lingerie ofzo?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Heb je al cadeautjes gekregen?
Wat moet hij daarmeequote:
Neequote:Op zondag 28 augustus 2005 02:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb je al cadeautjes gekregen?
Dat is toch nog watquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee
Alleen 5 euro van mn opa en oma via de post..
Mag ik van jou uit de serie "smilies die niet geel zijn" de duivelssmiley?quote:
En ik altijd maar denken dat je een hij wasquote:
ik heb geen zin om ze uit te nodigen voor morgen.. ze belden zelf al of ik het nog vierde..quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is toch nog wat
Ik krijg elk jaar 15 euro![]()
Enigma is goeie muziek!quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Speedje, je wordt steeds meer een enigma voor me. Wat betekent Trance Energy nog wat nou weer?
Nou ja zeg. Toch wel straks een bijzonder ontbijtje op bed?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee
Alleen 5 euro van mn opa en oma via de post..
Nee, 10 uur ontbijt benedenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Toch wel straks een bijzonder ontbijtje op bed?
Oeh.quote:
Dat is gewoon een dance feest, net als Sensationquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Speedje, je wordt steeds meer een enigma voor me. Wat betekent Trance Energy nog wat nou weer?
Zeker, gewoon super muziekquote:
zwartquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oeh.
Welke kleurtjes heb je zoal al?
Rood, zwart, andere kleurtjes...![]()
Ja hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mag ik van jou uit de serie "smilies die niet geel zijn" de duivelssmiley?
Hoeft niet per se, ik denk dat ik het wel weetquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
En als jullie niet weten wat Trance is dan post ik wel een stukje
Trance?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
En als jullie niet weten wat Trance is dan post ik wel een stukje
quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Trance?
Oh, die ken ik wel. Die doet toch Lingo?
Krrraaaaaaaboem boem boemquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, ik denk dat ik het wel weet
Zet een koptelefoon op.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Damn damn damn danm!!!!!!!
Zucht
Waarom zijn de buren nou thuis.
Waarom liggen ze nou te maffen.
Zo goed stukje nu.
*Zin heeft om de vol open te gooien*
quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Trance?
Jaja...quote:
WTF is Lingo?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Trance?
Moet ik eerst naar beneden lopenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zet een koptelefoon op.
Klaar.
Dat is die nieuwe show op Talpa waar als je een vijf- of zesletter woord niet weet je een stuk lingerie moet uittrekken. Erg leuk.quote:
Aha okequote:Op zondag 28 augustus 2005 02:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat is die nieuwe show op Talpa waar als je een vijf- of zesletter woord niet weet je een stuk lingerie moet uittrekken. Erg leuk.
Weltrustenquote:
Welke ballenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hebben ze dat niet op RTV Oost? Moet je naar ballen grabbelen![]()
ik ookquote:
kdv is wel leuk, vaak.quote:Op zondag 28 augustus 2005 08:23 schreef Ladyxima het volgende:
ze gaat dan naar het kinderdagverblijf. De afgelopen twee jaar was ik gewoon thuis, maargoed, dat kan je niet eeuwig blijven doen, en ik vond het echt niet leuk.
Nu ga ik dus mijn havo in een keer afronden (eindelijk) en daarna de PABO doen.
Ze is al een paar keer gaan wennen, en gelukkig vind ze het daar leuk
die kleinste van ons is 2 jaar en 3 maanden en er druk mee bezig.quote:Op zondag 28 augustus 2005 08:48 schreef Ladyxima het volgende:
nog niet, ook nog niet mee bezig moet ik zeggen... ze is pas twee, wanneer is dat echt gebruikelijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |