Echt welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die mac is verrekte OK, T
Vergeef me weer T, vergeef me weer.quote:
Ze is 18.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, dus daar moet ik op zoeken? Mag ik als meerderjarige die foto's hebben? of is het veilig?
Mja das waar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha oke
Meesterlijke foto's dat wel![]()
Alleen ze had het wel even naast elkaar kunnen zetten, of in thumbnails
Nu is het zoveel scrolwerk
Eigenlijk niet hè.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, dus daar moet ik op zoeken? Mag ik als meerderjarige die foto's hebben? of is het veilig?
nu heb ik in ieder geval een vermoeden.. gelukkig heb ik 10 jaar geleden genoeg gezien, zodat ik nu niet allemaal onwettige dingen hoef te doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eigenlijk niet hè.
15-jarige nakende meisjes op je pc als je 18+ bent, foei foei!
Joepie een fietspad fotoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach ja![]()
Niet dat het mijn probleem is hoor, kijk hier maar eens hoe ik dat heb gedaan![]()
Thumbs zijn sowieso beter. Leuke website btw, forum doet het alleen niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach ja![]()
Niet dat het mijn probleem is hoor, kijk hier maar eens hoe ik dat heb gedaan![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:32 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Kijk jij je fb maar 1 keer per week ofzo![]()
Boeiuh... tgaat om de inhoud.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]. RAR is bezig met de overname hè
Iddquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Thumbs zijn sowieso beter. Leuke website btw, forum doet het alleen niet.![]()
Die ligt eruit ik weet hetquote:
Je hebt niet veel vrienden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd
En ik weet dat het forum eruit ligt
Heb net al een uitleg gegeven waarom![]()
Zal het even kopieeren
waarom terug naar PHP4? Da's toch helemaal niet nodig?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die ligt eruit ik weet het
Database leeg gemaakt, ik ga zometeen die forum verwijderen van mijn webhosting![]()
Volgende week moet ik even bellen naar vevida om te vragen of ze mij terug willen zetten naar PHP4 ivp PHP5.
Ik ga namelijk PHPBB PLUS instaleren, en als alles beetje mee zit kan ik daar ook mijn website gaan plaatsen zodat ik dan alles eigelijk in 1 systeem heb zitten
Hiermee kan ik dan bij sommige pagina's alleen voor members toegang laten geven
Joh, niet iedereen heeft nog een interview gegevenquote:
Door die bugs in PHP5 werkt PHPBB PLUS niet, dit heb ik gister nagevraagt op het forum van PHPBB, anders had ik nu alles wel draaiend gehadquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarom terug naar PHP4? Da's toch helemaal niet nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |