quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo'n roze zeker..met ribbeltjes
ook lekker, of het zijn Belgen die gewoon niet weten hoe het moetquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik las in een Belgisch blad dat de echte criminelen de vijand in de nek schoten. Das erger dan dood, want dan ben je je leven helemaal verlamd.
Het ging over de columbiaanse drugswereldquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook lekker, of het zijn Belgen die gewoon niet weten hoe het moet
Waarom niet 538, hoor je even veel gepraatquote:
dat zeg ik, ik heb het stuk niet gelezenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het ging over de columbiaanse drugswereld
Whehequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:18 schreef tonks het volgende:
Anne is gay
IDD!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sneeuw is echt zo vet he, veel beter dan die kutzon.
twee dames daar kan ik anders prima naar kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:18 schreef tonks het volgende:
Anne is gay
tonks, ik ga dadelijk scheiden van je. Gofdomme !!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:18 schreef tonks het volgende:
Anne is gay
Editslet. Je wilt niet meer toegeven dat je haar foto's hebt hè!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
twee dames daar kan ik anders prima naar kijken![]()
Wie heb jij eigenlijk als icoontje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
twee dames daar kan ik anders prima naar kijken![]()
Eentje uit Asian teen.mpg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Wie heb jij eigenlijk als icoontje.
Hihihhi ! eerst neuken!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
tonks, ik ga dadelijk scheiden van je. Gofdomme !!!
Mijn sambal wat doe jequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Eentje uit Asian teen.mpg.
oj.. ik mis vanalles geloof ik? Ik ben op vakantie geweest in juli.. mogelijk heb ik dus nóg wat gemist.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Editslet. Je wilt niet meer toegeven dat je haar foto's hebt hè!
wa's daar nu weer mis mee?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Wie heb jij eigenlijk als icoontje.
Ik typquote:
jij hebt die dus ook. Goed hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Eentje uit Asian teen.mpg.
T, hij heeft de foto's nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oj.. ik mis vanalles geloof ik? Ik ben op vakantie geweest in juli.. mogelijk heb ik dus nóg wat gemist.
Ja, vooral dat stukje waar ze poes gaan etenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij hebt die dus ook. Goed he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |