Frieten over haar saus?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Doen jullie nooit saus op de frieten ? want eergister was me moeder naar rotterdam gegaan en vroeg ze of ze frieten over haar saus kon hebben maar die gast wist niet wat ze bedoelde
Idd, vla... Wie zegt nu vla tegen pudding.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vla? Hier noemen we zoiets pudding.
En vlaai is vla !
En dan maar denken dat ik hier de rust vondquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh god. Einde van de rust gok ik.
Ik woon niet in Rotterdamquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Doen jullie nooit saus op de frieten ? want eergister was me moeder naar rotterdam gegaan en vroeg ze of ze frieten over haar saus kon hebben maar die gast wist niet wat ze bedoelde
Over het algemeen met de andere mods.. die zijn niet meer zo snel. (net als ik trouwens)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil tussen wie? En waarom?!
Zeg ijsmeis. Waarom doe jij altijd het onderstaande:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil tussen wie? En waarom?!
Vla is vla.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vla? Hier noemen we zoiets pudding.
En vlaai is vla !
ik heb nog geen rust gevondenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En dan maar denken dat ik hier de rust vond
gewenning.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg ijsmeis. Waarom doe jij altijd het onderstaande:
Bagger, slotje, ban!
In plaats van:
Bagger, slotje, ban!![]()
Ach, Brechtje is 14 ( ? ) . Dus die is nog sneller danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Over het algemeen met de andere mods.. die zijn niet meer zo snel. (net als ik trouwens)
iedere mod zijn afwijkingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bagger, slotje, ban!
In plaats van:
Vroegâh was het rustig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En dan maar denken dat ik hier de rust vond
Te erg voor woordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb nog geen rust gevonden
Toch raar dat jullie dat in nederland niet kennenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik woon niet in Rotterdam!
Maar ik doe saus over mijn macaroni.
kinderen uitgezonderd danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, Brechtje is 14 ( ? ) . Dus die is nog sneller dan!
Aangezien de smiley nog bij de zin hoort.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bagger, slotje, ban!
In plaats van:
Laten we alsjeblieft niet over Brechtje beginnen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, Brechtje is 14 ( ? ) . Dus die is nog sneller dan!
quote:
Toen de melkboer nog met paard en wagen kwam (en ja, dat heb ik nog meegemaakt, maar dat was meer het feit dat het de laatste melkboer in Eindhoven was die dat nog deed, niet omdat ik zo oud ben of zo)quote:
Ik ken wel "frietsaus" maar dat is gewoon 'gezonde' mayonaise.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Toch raar dat jullie dat in nederland niet kennenveel lekkerder zuurvlees over je frietjes
![]()
Weet jequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Toen de melkboer nog met paard en wagen kwam (en ja, dat heb ik nog meegemaakt, maar dat was meer het feit dat het de laatste melkboer in Eindhoven was die dat nog deed, niet omdat ik zo oud ben of zo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |