Er is een verschil tussen vla en vlaai, mijn bestequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm sorry, maar waar moet ik dan mn vla halen?![]()
oi bonje met het meidje van PUB..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:05 schreef brainster het volgende:
[..]Schandalig! Wie weet ziet IJsmeis het wel!
Zeg, dat was mn lunch ja. Dat koop je vers.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat je daar uberhaupt niet iemand voor hebt, die boodschappen voor je doet.![]()
Ik zie alles!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:05 schreef brainster het volgende:
Wie weet staat daar vanaf nu een ban opquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:05 schreef brainster het volgende:
nog niet, ik moet toch maar eens gaan kijken geloof ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Johgekkie
![]()
Nog wensen voor de OP?
Vla? Hier noemen we zoiets pudding.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen vla en vlaai, mijn beste
Dilemma for sure!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg, dat was mn lunch ja. Dat koop je vers.
Ik heb trouwens nu n meisje wat me met kort haar leuker vind. Wat nu, ik vind langer haar veel cooler.![]()
Dilemma.![]()
Okequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog niet, ik moet toch maar eens gaan kijken geloof ik.![]()
\Precies, doe begrieps ut!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vla? Hier noemen we zoiets pudding.
En vlaai is vla !
Oh god. Einde van de rust gok ik.quote:
Whehe.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En de enige blauwe die nog binnen 1 minuut reageert.. het leeftijdsverschil is duidelijk![]()
Doen jullie nooit saus op de frieten ? want eergister was me moeder naar rotterdam gegaan en vroeg ze of ze frieten over haar saus kon hebben maar die gast wist niet wat ze bedoeldequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vla? Hier noemen we zoiets pudding.
En vlaai is vla !
Leeftijdsverschil tussen wie? En waarom?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En de enige blauwe die nog binnen 1 minuut reageert.. het leeftijdsverschil is duidelijk![]()
vlaatje?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm sorry, maar waar moet ik dan mn vla halen?![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh god. Einde van de rust gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |