De rechtenbieb in Utrecht heef gewoon een WLANquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:43 schreef trebbors het volgende:
naar school? Dan ben jij de eerste die ik ken die zijn laptop op het schoolnetwerk mag aansluiten :S ik mag dat werkelijkwaar nergens!
HVA heeft WLan, in het hele gebouwquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:43 schreef trebbors het volgende:
naar school? Dan ben jij de eerste die ik ken die zijn laptop op het schoolnetwerk mag aansluiten :S ik mag dat werkelijkwaar nergens!
Ik zal m'n agent ff daarover bellen. maar ik denk dat scholen / openbare gebouwen gewoon risico gebied zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:42 schreef SadKingBilly het volgende:
Bij je huidige verzekeringsmaatschappij kun je 'm als extra verzekeren onder "kostbaarhedenverzekering". Kost ongeveer hetzelfde per jaar als bij toshiba denk ik alleen met het voordeel dat 'ie ook verzekerd is tegen diefstal etc. Informeer bij je verzekeringsmaatschappij! Vaak moet ie niet ouder zijn dan een jaar (de bon als bewijs) dus dat is geen probleem.
Dan moet je een studentenrekening daar hebben. En die heb ik bij de Postbankquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:45 schreef Rapaille het volgende:
Ontopic: volgens mij bij de abn amro. Je moet even zoeken maar ik dacht het wel...
Voor mij gaat het waarschijnlijk een reden worden om over te stappen binnenkort. Er is geen enkele verzekeraar zo gek om een apple powerbook te verzekerenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dan moet je een studentenrekening daar hebben. En die heb ik bij de Postbank
Een verzekeraar is er toch om spullen te VERZEkEREN?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:53 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Voor mij gaat het waarschijnlijk een reden worden om over te stappen binnenkort. Er is geen enkele verzekeraar zo gek om een apple powerbook te verzekeren
De Uithof-bieb in Utrecht heeft ook LAN! Ze zeggen dat het niet werkt, maar een paar IP's gokken en je hebt 100 Mbit netwerk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:43 schreef trebbors het volgende:
Als je hem open-en-bloot laat liggen is hij bijna nergens verzekerd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De Uithof-bieb in Utrecht heeft ook LAN! Ze zeggen dat het niet werkt, maar een paar IP's gokken en je hebt 100 Mbit netwerk.
Ontopic:
Geldt zo'n verzekering ook voor laten-liggen en terugkomen-en-hij-is-weg? Of alleen als-ie in een kluis ligt? Want dan heb je er niets aan!
Juist: vaak luidt de tekst ongeveer als:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:31 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als je hem open-en-bloot laat liggen is hij bijna nergens verzekerd.
quote:de verzekerde dient als een goed huisvader met de te verzekeren goederen om te gaan
Ik ga m'n laptop niet uithongerenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Juist: vaak luidt de tekst ongeveer als:
[..]
Oftewel er zijn bijna geen omstandigheden waar-ie tegelijkertijd:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:31 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als je hem open-en-bloot laat liggen is hij bijna nergens verzekerd.
En dat is dus weer niet waarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Oftewel er zijn bijna geen omstandigheden waar-ie:
-verzekerd is
-echt kwijt kan raken
Dus verzekeren heeft weinig nut...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |