zomaar voor 1 keer trouwens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aantal posts per dag:
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #70
Enige Discotheek in de buurt waar ze een aparte zaal hebben voor hardcore..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:43 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Snolly als in Holly als in Hollywood in Rotterdam?.
OMG.
die 1.5 liter uit Duitsland hier is op.. verkloot trouwens..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:18 schreef Jaguarized het volgende:
Oeh, ik zie net dat ik ook nog een volle fles Baileys in de kast heb staan. Die gaat vanavond ook aangebroken worden.
En dat doen we hier dus ook nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, anders haal ik het nooit niet natuurlijk
Kick je daar op?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aantal posts per dag:
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #70
Ik reageer steeds op de nieuwe berichten hoor. Dus die ene keer dat ik er eens vier achter elkaar heb is dan toeval meidjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dat doen we hier dus ook niet!
Postopkrikposts zijn note done!
4 reacties onder elkaar hoeven ook niet, deze kunnen makkelijk in 1 reactie.
Waar in Duitsland hebben ze 1,5 liter flessen Baileys? * Jaguarized is zeer benieuwd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die 1.5 liter uit Duitsland hier is op.. verkloot trouwens..
Heb jij al een fok emailadres of iets dergelijks waarop/waarnaar geklaagd/gemaild kan worden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dat doen we hier dus ook niet!
Postopkrikposts zijn note done!
4 reacties onder elkaar hoeven ook niet, deze kunnen makkelijk in 1 reactie.
neuh.. nu heb ik eens de kansquote:
was een kadootje, ik zal eens vragenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waar in Duitsland hebben ze 1,5 liter flessen Baileys? * Jaguarized is zeer benieuwd.
[..]
klagen doe je maar bij een andere mod, ik mag niet eens achter elkaar posten van mevrouwquote:Heb jij al een fok emailadres of iets dergelijks waarop/waarnaar geklaagd/gemaild kan worden?
Je geeft toe dat je vandaag veel post om eens hoog in de dagcijfers te komen, kereltje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik reageer steeds op de nieuwe berichten hoor. Dus die ene keer dat ik er eens vier achter elkaar heb is dan toeval meidje
Ok, gaat die nog komen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je geeft toe dat je vandaag veel post om eens hoog in de dagcijfers te komen, kereltje.
En nee Jaguarized, die heb ik niet.
ik post veel, maar dat is toeval. Nu ben ik gewoon op dreef op mijn vrije dag. Die series zijn echt niet mijn bedoeling. Als je even kijkt in mijn geschiedenis blijkt dat ik ook altijd vrij netjes geweest ben. (Okay, ik heb eens lopen kutten in het tijdelijke forum, maar verder is het nog clean, op de mogelijke note's na).quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je geeft toe dat je vandaag veel post om eens hoog in de dagcijfers te komen, kereltje.
Ja, maar dat kan lang duren. Kijk maar naar Brechtje, zelfs zij heeft er nog geen.quote:
Braafquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik post veel, maar dat is toeval. Nu ben ik gewoon op dreef op mijn vrije dag. Die series zijn echt niet mijn bedoeling. Als je even kijkt in mijn geschiedenis blijkt dat ik ook altijd vrij netjes geweest ben. (Okay, ik heb eens lopen kutten in het tijdelijke forum, maar verder is het nog clean, op de mogelijke note's na).
Maandag is de lol er weer vanaf voor me, dus dan ga ik gewoon weer werken, goed?
Meidje klinkt echt zo denigrerend he. Vooral door iemand van jouw leeftijd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik post veel, maar dat is toeval. Nu ben ik gewoon op dreef op mijn vrije dag. Die series zijn echt niet mijn bedoeling. Als je even kijkt in mijn geschiedenis blijkt dat ik ook altijd vrij netjes geweest ben. (Okay, ik heb eens lopen kutten in het tijdelijke forum, maar verder is het nog clean, op de mogelijke note's na).
Maandag is de lol er weer vanaf voor me, dus dan ga ik gewoon weer werken, goed?
edit: ik ben trouwens een kereljij een meidje
(gezien de leeftijd dan he, no offence verder)
edit2: wil er iemand posten, dan mag ik ook weer
precies, vandaag dan althansquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:21 schreef Chanandler het volgende:
indahnesia.com is gewoon snel, wij zijn traag![]()
serieus? dat is niet de bedoelingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Meidje klinkt echt zo denigrerend he. Vooral door iemand van jouw leeftijd.![]()
Precies, en ik haat dat soort lui.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En nee Jaguarized, die heb ik niet.
Hoe zou jij het immers vinden als iemand van 16, 17 (kuch proest) iemand jou "paps" of "opoe" zou gaan noemen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, vandaag dan althans
[..]
serieus? dat is niet de bedoeling![]()
Dat soort mensen zijn echt zooooo not done he.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:28 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Precies, en ik haat dat soort lui.
Net zoals die AMD en Stuart
Ach ja, ieder zijn meug. Volgens mij doe ik geen overlast veroorzaken en ben ik dus niemand tot last. Ik open geen topics om even snel 100 posts achter elkaar te zetten, maar ik doe gewoon wat SC mee. Als je daar niet mee kunt leven...so be it.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:28 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Precies, en ik haat dat soort lui.
Net zoals die AMD en Stuart
dat scheelt een generatie of twee, meidje vind ik nog altijd geen negatief woord hoor.. of moet ik dan meisje zeggen? is dat beter? jongedame is helemaal fout volgens mij..quote:Hoe zou jij het immers vinden als iemand van 16, 17 (kuch proest) iemand jou "paps" of "opoe" zou gaan noemen?
heel goed, ik weet je voortaan te vinden. Ik zal mijn dagen voortaan aankondigenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb maar meteen een email adres aangemaakt!
ijsmeisfok [at] gmail.com
Nu de vaste baggeraars weg zijn is er gezelligheid alom.quote:
Krijg je geen ijsmeis [@] fok [.] nl mail danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb maar meteen een email adres aangemaakt!
ijsmeisfok [at] gmail.com
edit: ik zal er ook even een msn account van maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |