te laat.. er is al een blauwequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:10 schreef Duncan-Death het volgende:
Ging d'r iemand rellen?
Damn, dat weer gemist.
Inderdaad, raar gedoe zo. Vroegâh was de SC nog gezellig. Nu is een topic van 45 minuten geen uitzondering meer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:09 schreef indahnesia.com het volgende:
kom op mensen.. doe eens ff normaal tegen elkaar. ijsmeis is duidelijk toch? Je verpest je eigen forum zo.
Jah.. gewoon iedereen (die 16+ is) een biertje en we gaan weer verder.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad, raar gedoe zo. Vroegâh was de SC nog gezellig. Nu is een topic van 45 minuten geen uitzondering meer.
Om het even op z'n PUB's te zeggen: Biertjâââh?![]()
Ik heb een naam dus hij kan me ook gewoon bij m'n naam noemen dunkt me.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar "Meneer" hoeft mensen ook niet te verbeteren op hun taalfouten en foute reacties uitlokken.
Zie eens in dat jullie allebei niet zo aardig zijn geweest hier in de SC tegen elkaar.
Ieder op zijn eigen manier.
bier en broodje bapau gaan niet samenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:12 schreef Chanandler het volgende:
oke vanaf nu eten we allemaal een lekker broodje bapauper met elkaar en gooien we zand erover
over de discussie dan![]()
Oh ja onder de 16 mag je natuurlijk geen alcohol nuttigen, niet legaal althans.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah.. gewoon iedereen (die 16+ is) een biertje en we gaan weer verder.
precies. in mijn tijd was dat wel anders, toen kreeg iedereen nog gewoon wat ze wilden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja onder de 16 mag je natuurlijk geen alcohol nuttigen, niet legaal althans.![]()
69 cent bij de Aldi, dan heb je er ook nog 2 volgens mij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:12 schreef Chanandler het volgende:
oke vanaf nu eten we allemaal een lekker broodje bapauper met elkaar en gooien we zand erover
over de discussie dan![]()
In mijn tijd kende men nog nog helemaal geen Breezer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies. in mijn tijd was dat wel anders, toen kreeg iedereen nog gewoon wat ze wilden.![]()
van die diepvries-dingen zeker?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
69 cent bij de Aldi, dan heb je er ook nog 2 volgens mij.![]()
Jup, rundvlees en kip hebben ze als smaken volgens mij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
van die diepvries-dingen zeker?
zelf sinas met wodka mengen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In mijn tijd kende men nog nog helemaal geen Breezer.![]()
ik haal ze per zak van 10 bij de Chineesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jup, rundvlees en kip hebben ze als smaken volgens mij.
mogelijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:15 schreef Chanandler het volgende:
Kip heb ik nog nooit gehad. Waar smaakt dat naar?
[kip] kip zeker [/kip]
Overwinning op?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:16 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga trouwens voor de dagoverwinning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |