Néé.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. tieten en lullen dus.
Daar hoor jij ook bij want jij gooit ook maar zo mensen er uit dus doe niet zo dom want je noemt de groep waar je zelf bij hoortquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer mensen laten bannen van Wiki omdat die zich niet goed konden gedragen.
En dan kom je hier: weg heerlijk gevoelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:32 schreef Dead-Doll het volgende:
Het eten was zoals altijd weer voortreffelijk.
Nee want waarom zou iemand meer recht te hebben de avatar's te veranderen dan iemand anders?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:30 schreef B_BOY het volgende:
kan je wiki niet beveiligen met een pass dan ist probleem ook opgelost geeft een paar mensen pass en voila.
Ik lach me helemaal kapot om je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Daar hoor jij ook bij want jij gooit ook maar zo mensen er uit dus doe niet zo dom want je noemt de groep waar je zelf bij hoort![]()
U haalt mij de woorden uit de mond.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
En dan kom je hier: weg heerlijk gevoel
Nee, dat kan niet omdat dat dus nou juist niet de bedoeling is van Wiki. Wiki is er vrij bewerkbaar tot in zekere zin. Als mensen gaan baggeren kunnen deze geband worden. In het verleden hebben we al problemen gehad door mensen die gingen baggeren. Toen zijn er een paar mensen aangesteld die wel weten hoe wiki werkt en daarin ook de boel mogen bewerken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:30 schreef B_BOY het volgende:
kan je wiki niet beveiligen met een pass dan ist probleem ook opgelost geeft een paar mensen pass en voila.
Je hebt fans!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:35 schreef Dead-Doll het volgende:
Wat moest Brechtje trouwens in mijn feauteaubouque?.
Hoe kom jij er in godsnaam bij dat je meer bent dan ieder ander hier ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik lach me helemaal kapot om je.![]()
aftrekken op jouw foto's.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:35 schreef Dead-Doll het volgende:
Wat moest Brechtje trouwens in mijn feauteaubouque?.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hoe kom jij er in godsnaam bij dat je meer bent dan ieder ander hier ?
Bah arrogant zielig kut ventje![]()
En nog een mod ook, straks geeft ze het adres van je fotoboek door aan de rest van de crew en wordt je overspoeld met reacties.quote:
Jij geeft ook maar eene fuck over hoe mensen over je denken op een internet forum ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me niet aan de aandacht onttrekken dat ik me meer voel dan een ander persoon hier. Volgens mij zegt het meer over jouw tekortkomen dan mijn populariteit.![]()
En jij kan alleen maar schelden wat weer een teken van onmacht is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij geeft ook maar eene fuck over hoe mensen over je denken op een internet forum ?![]()
Bah wat een triest mannetje ben jij zeg![]()
hoe krijg ik nu die directPI's?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:38 schreef indahnesia.com het volgende:
oeh.. ik heb FireFox + extension...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |