Dat is inderdaad geniaal, die mannetjes van die Nederlandse autoprogramma's vinden echt elke enigszins "dure" auto helemaal geweldig. Nja, ze moeten wel, ze mogen al amper wat testen. Toch vraag ik me af hoor, of mensen die sowieso een Porsche willen kopen zich dan laten tegen houden door zo'n programma? Denk dat de meesten hier, toch weleens graag in die auto zouden willen rijden als ze de kans hadden. (Wie gaat er trouwens nog meer naar de Cayman introductie komende zaterdag in R'dam?)quote:Op zondag 20 november 2005 21:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is toch het geniale aan Top Gear, in tegenstelling tot die auto programma's die men hier maakt kunnen ze daar gewoon het beste en het nieuwste dat vele tienduizenden euro's kost van een merk krijgen en gewoon recht in de camera zeggen "this is rubbish" zaaalig![]()
104.000 euro ofzo hier in NL iig.quote:Op zondag 20 november 2005 22:08 schreef Setambre het volgende:
Wow die RS4 is mega en dat voor 'maar' 50K pond?
quote:Op zondag 20 november 2005 22:32 schreef johnwoo het volgende:
Tering, wat een schitterende shots in dat Franse gebergte met die RS4
steadycam ook zo te zienquote:Op zondag 20 november 2005 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Een helicopter behoort tot de standaarduitrusting van het Top Gear-team.
Dit is ook speedclimben, alleen dan lunatic mode zonder ook maar één kabel of haak.quote:
Huh? zoveel duurder?quote:
Dat klopt volgens mij niet want die gast die er achter aan klimt zekerd hem volgens mij. Want WTF doet hij anders er achter aanquote:Op zondag 20 november 2005 22:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dit is ook speedclimben, alleen dan lunatic mode zonder ook maar één kabel of haak.
http://www.abrutis.com/video.php?id=919
quote:
Zit er nou een vlieg in het midde van zijn tanden danquote:
Ja, op BBC was idd met zekeringen, dat was die homie van hem, Leo mocht die haken slaan enzo, meeste werk, die andere klimt er achteraan en koppelt de lijnen steeds.quote:Op zondag 20 november 2005 23:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij niet want die gast die er achter aan klimt zekerd hem volgens mij. Want WTF doet hij anders er achter aan![]()
Maar wat een gek. Soms hing hij aan 1 hand gewoon te bungelen. Nee je vinger zou maar net breken zeg![]()
Gimme a Bquote:Op zondag 20 november 2005 23:05 schreef Setambre het volgende:
[..]
Huh? zoveel duurder?
50.000 pond is ongeveer 73.000 euro
quote:Op zondag 20 november 2005 23:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gimme a B
Beee
Gimme a P
Peeee
Gimme a M
eMMMM