Dat laat ik aan Zwans over.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:12 schreef zjroentje het volgende:
Het wachten is natuurlijk op His Royal Airness.
Persoonlijk denk ik dat Vince Carter, in wedstrijden dan, wel de meest gave dunks weet te produceren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:20 schreef tong80 het volgende:
Wie was de beste ooit eigenlijk kwa dunken ?
Haha, gruwelijk !!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:50 schreef WinnekeLeen het volgende:
shaq attack
Mooie foto inderdaad. Hulde ook aan je interpretatie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:13 schreef Zwansen het volgende:
Prachtige foto dit. Chamberlain die in de Boston Garden staat.
Fantastisch om te zien in deze foto is hoe groot de meest dominante speler aller tijden eigenlijk wel niet was. Maar zelfs iemand die zo groot en dominant is valt in het niet bij het dynasty team van de Celtics. De kampioensbanners hangen als een soort reus boven hem. Deze foto bewijst dat het team altijd boven het individu staat. Het lijkt haast alsof Wilt moedeloos naar die banners zit te kijken...
[afbeelding]
Kijk die gast van de Celtics op de achtergrond.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:42 schreef Zwansen het volgende:
Deze is ook best leuk, kun je zien dat ie op 40-jarige leeftijd ook nog wel kon vliegen. Helaas miste hij deze wel.
[afbeelding]
ja, Paul Pierce. En volgens mij is dat Ashton Kutcher op de rij erachter!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kijk die gast van de Celtics op de achtergrond.
barkley in flight was niet van mij maar van popolon. Ik post alleen toppers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:35 schreef WinnekeLeen het volgende:
Dit topic doet het bijzonder goed, een gouden zet Popolon!
Welnu, we hebben al heel wat pareltjes gezien, maar wat is nu jullie favoriet van de bovenstaande foto's?
Ik prefereer de ''Barkley in flight' van Zwansen, maar de ''Wilt in de Boston Garden'' is natuurlijk ook wel erg fraai met dat verhaal erbij
Verder kan ik jullie uiteraard alleen maar aanmoedigen om door te gaan met posten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |