quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:56 schreef milagro het volgende:
Hoezo mag je niet in bad, mensen bevallen toch ook in bad?
OMG, wie zei dat
Volgens mij door het chloor? want chloor dood bactrien?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:56 schreef BBscanner het volgende:
Ivm met sammonela bacterien
een jacuzzi is sowieso een bron van bacterienellende, en als zwangere het bad delen met 12 anderen is natuurlijk dubbel 'risky' qua infectiesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:56 schreef teamlead het volgende:
ze mag niet in bad? wat is dat voor gelul?
maarja.. we willen de buik toch niet in bikini of naakt zien
Vruchtwater; sapje iemand?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:56 schreef portable het volgende:
vruchtwater is 38 graden, in de zomer misschien?
ja ok.. maar gewoon een bad zou toch geen probleem mogen zijn?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:57 schreef milagro het volgende:
[..]
een jacuzzi is sowieso een bron van bacterienellende, en als zwangere het bad delen met 12 anderen is natuurlijk dubbel 'risky' qua infecties
Nou volgens mij niet hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:58 schreef Wiehoe het volgende:
Is er nou een met hiv dan? en zo ja, wie?
nee, maar wel als je dat bad met 12 anderen deelt, die dan de bubbels aanzettenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja ok.. maar gewoon een bad zou toch geen probleem mogen zijn?
ik denk die moeder. daarom kan het haar ook geen fuck schelen, en rookt ze gewoonquote:
gisteren bij het progamma thuis zij die ene man dat dat absoluut niet waar wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:58 schreef Wiehoe het volgende:
Is er nou een met hiv dan? en zo ja, wie?
Ja als er een hiv heeft, en het is nog niet bekend dan gok ik die vrouw met die rode horen die net zelf over hiv begon.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:00 schreef -erwin- het volgende:
[..]
ik denk die moeder. daarom kan het haar ook geen fuck schelen, en rookt ze gewoon
Wil ze nog eens kijken naar de jaccuzi waar ze niet meer in mag?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:02 schreef BBscanner het volgende:
"De Monk" en "De Buik" hebben weer een diepzinnig gesprek bij de Jacuzzi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |