Voordat het geluid binnen wegviel ging het daar ook over sex dus volgens mij is het het gespreksonderwerp van vanavond ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens ook het gevoel dat er een soort 'seksuele spanning' rond dat stel kussens hangt. Dus wie weet gebeurt daar nog iets mee
Terwijl je toch andersom zou denken, kleine kinderen kijken nog tv en niet naar een internetstreamquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:24 schreef Tindra het volgende:
[..]
Absoluut. Wij gaan geen seks te zien krijgen. Televisiekijkers echter wel.
Ja. Daar heb je een punt. Maar Bart en Sabine zag je ook op televisie, rond kwart voor zeven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:28 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Terwijl je toch andersom zou denken, kleine kinderen kijken nog tv en niet naar een internetstream![]()
Alsof daar seks te zien wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:29 schreef Tindra het volgende:
[..]
Ja. Daar heb je een punt. Maar Bart en Sabine zag je ook op televisie, rond kwart voor zeven.
Dat bedoel ik juist. Hoe krijgen wij seks te zien?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alsof daar seks te zien wasdat was een bewegend dekbed in zwart-wit en een sigaretje erna
Die krijgt vast te horen over de commotie van vandaag (Den Haag, arbeidsinspectie, enz) en waarschijnlijk dat ze moet kappen met roken, oid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Tanja moet naar de dagboekkamer.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:34 schreef koen... het volgende:
hopelijk worde nu tanja's sigarette afgepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |