Laat lijstje, maar ook maar eens:
1Ralph
![]()
(zonder enige twijfel, vind hem al sinds ik kijk (vanaf begin tweede week) de tofste, omdat hij 10x zo oprecht overkomt als de rest. Verder droge humor, geen geroddel, interesse in anderen en ga maar door... Enige negatieve misschien dat hij zich soms wat op de achtergrond houdt, maar dat wordt al minder)
2 Joost
![]()
(zorgt nog wel voor leuke situaties, en verder heb ik hem ook nog niet echt betrapt op achterbaks gedrag)
3 Roel
![]()
(hij is wel koel, heeft toffe acties zo nu en dan, een eigen mening en is niet superdom)
4 Ingrid
![]()
(ik vind haar van de vrouwen de minst erge... maar dat ze nu zo super geweldig is kan ik ook weer niet zeggen...)
5 Menno
![]()
(is soms wel leuk, stoor me niet vreselijk aan hem...)
6 Linda
![]()
(ach ja... beetje vreemd wijf, maar had vooral in het begin nog wel eens een rake opmerking... )
7 Lieske
![]()
(bah, studentikoze tiepjes... maar haar jeugdige 'domheid' zorg tervoor dat ze nog enigszins echt overkomt)
8 Rob
![]()
(gewoon irritant, zijn manier van met mensen omgaan)
9 Dido
![]()
(vind haar vaak vreselijk, meent zich nogal wat, eindigt niet helemaal onderaan omdat ze nog wel eens meewerkt aan leuke situaties en omdat haar doortraptheid ergens ook wel weer grappig is om te zien)
10 Tanja
![]()
(tja, depressie alom...triest geval, maar ik stoor me aan onderstaande vrouwen erger)
11Chantal
![]()
(wat een achterbaksheid)
12 Nathalie
![]()
(nep, in alles)
(ik vond het eerlijk gezegd nog moeilijk ook om te bepalen wie nou erger was dan de ander... behalve Ralph is het van onderuit geredeneerd, zeg maar...)