1. Nog steeds Roel voor zijn grote bijdrage aan inhoudelijke gesprekken, roddelt praktisch niet en heeft af en toe lekkere sarcastische humor.
2. Ralph, was eerst mijn favoriet maar vind hem af en toe net een beetje te rustig. Maar desondanks nog steeds een topper en mag van mij ook BB5 winnen. Goedzak, droge humor zonder dat hij het zelf door heeft en een van de weinige die niet achterbaks is. Gisteravond ook laten zien dat hij in is voor een gezellig feestje.
3. Lieske, geef haar nog een laatste kans. Gisteravond probeerde ze goedkoop punten te scoren door mee te doen in het Ralph bashen, maar goed misschien was het eenmalig daarvoor heb ik haar nooit op zulke acties doen betrappen, dus nog ff op de derde plek, bij nog zo een actie verhuist ze door naar onderen met de andere kraaien. (Dido, Nathalie, Linda, Ingrid, Chantal en Tanja)
4. Rob, gewoon gezellige kerel en grappige verhalen, niet altijd even interessant maar hij blijft wel altijd lekker positief, kan je goed gebruiken zo een kerel in het huis als het ff nodig is.
5. Joost, ondanks dat het een potentiele Andre van Duin zowel kwa grappen als geaardheid is op zijn tijd wel grappig. Houdt zich meer bezig met grappen en grollen dan met roddelen, dat lijkt me een goede zaak.
De rest kan me gestolen worden, stelletje waardeloze, achterbakse figuren bij elkaar. Ok, Menno is niet echt een roddelaar te noemen die loopt enkel zijn pik achterna dus die kan nog. Maar vooral de rest van de vrouwen in huis, mijn god onder welke stoeptegel heeft Hummie die vandaan gehaald, wat een walgelijk zooitje.
[ Bericht 0% gewijzigd door Showtime op 11-09-2005 12:02:28 ]