Nee, jij bent dan ook c:rew.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:04 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb nooit een welkomsttopic gekregen
h3y @ll3s g03d ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:02 schreef B_BOY het volgende:
beter deze shit:D
ik love dit topic en nu weet ik weer wrom![]()
typisch gevalletje pechquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:04 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb nooit een welkomsttopic gekregen
Wacht, ik krijg (alweer) een briljante ingeving.quote:
tssk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wacht, ik krijg (alweer) een briljante ingeving.
*TT verandert*
Das de ui van Svenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
[afbeelding]
trouwens met dit soort shirts hangen de winkels nu vol.
Ik zal nog eens wat plaatjes posten danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mijn broertje van vier zit hier naasdt me iets genaamd "Leer het lekker zelf" te spelen op de desktop
nog niet gezienquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
[afbeelding]
idd plaats bier, tieten en frikandellequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zal nog eens wat plaatjes posten danBeetje opvoeding van wat lekker is, kan geen kwaad
![]()
Nee hoor. Ik blijf netjes van deze TT af.quote:
Doe datquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zal nog eens wat plaatjes posten danBeetje opvoeding van wat lekker is, kan geen kwaad
![]()
Jij begint raar te pratenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik blijf netjes van deze TT af.
mooi. de volgende is van jou dan.. deal?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik blijf netjes van deze TT af.
ik heb geen plaatjes van frikadellen en bier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
idd plaats bier, tieten en frikandelle![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mooi. de volgende is van jou dan.. deal?
Neen mên.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moet je je broertje wel vasthouden, anders lazert ie van z'n stoel af dadelijk
Godver, ik had nooit moeten zeggen dat je moest blijven posten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bij deze is het volgende deeltje dus voor Bup
Boepatih denk ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:10 schreef indahnesia.com het volgende:
hoe spreek je bupatih trouwens uit? lijkt verdacht veel op bupati uit het Indonesisch.. toeval?
eigen schuld dus ook nogquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Godver, ik had nooit moeten zeggen dat je moest blijven posten.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bij deze is het volgende deeltje dus voor Bup

Weet ik veel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:10 schreef indahnesia.com het volgende:
hoe spreek je bupatih trouwens uit?
Nope.quote:Lijkt verdacht veel op bupati uit het Indonesisch.. toeval?
vermoed ik ook.. en dan nog de betekenis .. hehe..quote:
Ik spreek die laatste altijd uit als de i zoals je die leerde in groep drie, dus niet ie maar echt iquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Weet ik veel.!
Maar ik denk zoiets als "Boepattie".
Lijkt mij het meest logisch.
[..]
Nope.
Tenminste spreek=denk want ik zeg je naam nooitquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik spreek die laatste altijd uit als de i zoals je die leerde in groep drie, dus niet ie maar echt i
Geen toeval nee? Mind telling a little?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Weet ik veel.!
Maar ik denk zoiets als "Boepattie".
Lijkt mij het meest logisch.
[..]
Nope.
Maar da's geen goed Indonesischquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:12 schreef Chriz2k het volgende:
Boepaatie klinkt liever.
linkje? Dan kijk ik evenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:15 schreef B_BOY het volgende:
over bupatih
Had mijn Engelsleraar van vorig jaar een ansichtkaart van aan de muur hangen, goeie gastquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |