Net alsog we daar nu niet op komenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
serieus, een half uur voor 300 posts.. da's dus 10 per minuut damn..![]()
hoezo dat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik boycot Jetix trouwens.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Whatever.. ik kijk alleen, lezen niet.
We kunnen het proberen met deze 1-2-tjes.. het moet zo wel lukken ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Net alsog we daar nu niet op komen
De naamquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
We kunnen het proberen met deze 1-2-tjes.. het moet zo wel lukken ja.
Waar werk je danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, ik lees de hele week al op 't werk. In het weekeinde wil ik niet meer teveel lezen.
VPRO.. klinkt net zo achterlijk als RTL7 en Talpa.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De naam. Nee, alleen de VPRO mag mijn stem verwachten.
Weet jij niet wat de VPRO isquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
VPRO.. klinkt net zo achterlijk als RTL7 en Talpa.
Aha OK, website's maken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vlakbij Eindhoven Airport bij een klein internetbedrijfje
Zie je nou welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk ik stond altijd waar nu dat rare superman persoon staat
![]()
staatsomroep.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Weet jij niet wat de VPRO is
Late reactie ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Zie je nou welen waarom flikker je mij er dan uit?
![]()
Ik haar tje![]()
oops.. weer iemand eruit gemieterd net..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
![]()
Ik haat je![]()
Jiskefetquote:
lol ik heb het niet gedaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
![]()
Ik haat je![]()
Ja ik was aan het kijken wie er als eerst in de op stond, maar dat was jammer genoeg tegelijkquote:
Whehe. Zet jezelf er gewoon bij en haal niemand eruit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oops.. weer iemand eruit gemieterd net..
Nerd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep.. en als hobby doe ik hetzelfde.. slecht he.![]()
neuh.. ik kom niet aan die OP. gewoon wat mensen stangen hier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Whehe. Zet jezelf er gewoon bij en haal niemand eruit.
Voldoende inderdaad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nerd.. Maar het schijnt goed te verdienen.
Nee het gaat vast vanzelf!quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh.. ik kom niet aan die OP. gewoon wat mensen stangen hier.
me2 evenals talpa das echt pauper. maarre ik gaat ff roken. laters.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik boycot Jetix trouwens.
Ik zet mezelf gewoon bovenaan straks.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:20 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja ik was aan het kijken wie er als eerst in de op stond, maar dat was jammer genoeg tegelijk![]()
Ligt eraan, hoe oud ben je?quote:
zie mijn profiel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoe oud ben je?
Talpa iddquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
me2 evenals talpa das echt pauper. maarre ik gaat ff roken. laters.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kom, die newbies trappen overal in.
Talpa zuigt inderdaad. Maar Expeditie Robinson wil ik wél zienquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
me2 evenals talpa das echt pauper. maarre ik gaat ff roken. laters.
Moet je pillen slikken heb je ook niet zo veel rooie troep overalquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee het gaat vast vanzelf!![]()
En ik haat julie allemaaal!Whhehehe ik ga er een eind aan maken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed he.. de 30 miljoen berichten is gisterne gehaald, nu kan iedereen weer gewoon verder.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:22 schreef B_BOY het volgende:
ut gaat hier echt te tering tyfus snel is fok! weer helemaal gezond ofzo? is hij voortaan altijd snel? dat zou zalig zijn:p
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Talpa zuigt inderdaad. Maar Expeditie Robinson wil ik wél zien
me2.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Talpa zuigt inderdaad. Maar Expeditie Robinson wil ik wél zien
ooh, vertel?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:23 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de jongste hier.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en jij kijkt zomergasten?
Op het internet wel gebeurd geen fuck maar ey er doet een lekkerwijf meequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
me2.
iemand big brother al gezien? is dat ook weer te lame?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |