Ik zat gisteren nog te denken dat een "heel slecht photoshop"-topic wel lachen zou zijn. en dan de slechtste nomineren voor een prijs.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kijk oook ff in het Tanja & Rob topic voor wat inspiratie.
We ontdekten net dat er nog geen foto-fuck-topic is nml..
Niet denken maar doen babequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik zat gisteren nog te denken dat een "heel slecht photoshop"-topic wel lachen zou zijn. en dan de slechtste nomineren voor een prijs.
Dus gewoon zo slecht mogelijk knippen en plakken en zo.
Goed idee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik zat gisteren nog te denken dat een "heel slecht photoshop"-topic wel lachen zou zijn. en dan de slechtste nomineren voor een prijs.
Dus gewoon zo slecht mogelijk knippen en plakken en zo.
Dan kan ik ook meedoen !.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed idee.Het leukste lijkt het mij om dan niet te gaan overdrijven, maar van die photoshops te maken waaraan je ziet dat iemand écht geprobeerd heeft om iets moois te maken, alleen dat de vereiste techniek jammerlijk ontbreekt.
Dat gaat mij namelijk vrij eenvoudig af.![]()
Ja, dat kan.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik neem aan dat ze die zwangere ook voor de bevalling het huis uit kunnen stemmen ?
quote:
Dat was mijn eerste gedachte ook bij dit topic.quote:
Jaaaaaaa!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |