quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:55 schreef Pingwingei het volgende:
Griend?
Wat is dat nou? Ken je dat eten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is DE Griend, dit topic gaat over HET Griend.
De bedoeling van dit topic is dat je er achter komt wat het Grioend is.. en om het makeklijk te maken heb ik een foto van het Griend in de OP gezet.... en nog weet je het nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:09 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Ken je dat eten?
Dat komt waarschijnlijk doordat het niet eetbaar is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De bedoeling van dit topic is dat je er achter komt wat het Grioend is.. en om het makeklijk te maken heb ik een foto van het Griend in de OP gezet.... en nog weet je het niet
Kan je er lekker eten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:14 schreef Falco het volgende:
Ik ga er elke zomer 3 weken op kamperen in mijn tentje.
Jazeker, gebraden zeehond met duingrasquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Jazeker, gebraden zeehond met duingras!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:14 schreef Falco het volgende:
Ik ga er elke zomer 3 weken op kamperen in mijn tentje.
[bron]quote:Het eiland is onbewoond en onbebouwd op een vogelwachtershut na, die 's zomers wordt gebruikt als onderdak voor natuuronderzoekers. Griend is niet voor het publiek toegankelijk
Maar natuuronderzoekers zijn ook publiek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
conclusie: Falco is een natuurlonderzoeker
Juistem! Lekker wroeten in het zand en visjes observerenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
conclusie: Falco is een natuurlonderzoeker
Lijkt me mooiquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Juistem! Lekker wroeten in het zand en visjes observeren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |