quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:19 schreef eborn het volgende:
Lieske, hou nou maar gewoon je mond
De tip ging over het koffie zetten. Ralpha liet zien dat je het beste iets onder het filter kon houden als je iets weggooide. Dido liet zien dat je ook gewoon de hele houder mee kon nemen
Nou ja, officieel al de zoveelste, want om 4 uur was ze ook nog bezigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:23 schreef teamlead het volgende:
En De Buik is begonnen aan haar eerste sigaret van de dag
ach.. ze kan toch niet tot 3 tellen.. dus wat maakt het uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:24 schreef eborn het volgende:
[..]
Nou ja, officieel al de zoveelste, want om 4 uur was ze ook nog bezig
Fijn! Dan kan ik me mooi bijlezen, want ik ben van plan om er dit jaar niet ál te veel tijd in te gaan stoppen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:09 schreef BB-Joke het volgende:
@Gert, dankje voor het compliment bij de streamverslagen.. het motiveert me om meer streamverslagen te maken, ben een beginnende streamer en moet nog even de "juiste toon" en manier zien te vinden haha. Er komen nog veeeeeeeeeel meer dagen en ik ga het vast en zeker vaker proberen.![]()
Ik weet nu weer waarom ik 'wegzap' als Lieske ergens bij komt zittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:48 schreef whitef0x het volgende:
stream 4 .... Het prototype van een burnout![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |