Ik denk eigenlijk dat ie pas morgenavond terugkomt... Maar ik hoop iig dat ie heeeeeeeeeeeeeeeel veel alcohol meeneemt.. wil een paar mensen wel eens strontbezopen door het huis zien kruipenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:53 schreef Darklight het volgende:
Vandaag komt die manke toch terug?
Ik denk niet dat er momenteel veel mensen constant op F5 aan het douwen zijn omdat ze jouw oneliners zo fantastisch vinden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:47 schreef mriks het volgende:
fuck you! haha
ik gok er even op dat ie verwijst naar het T-shirt van Ingrid waar deze geweldige tekst op geprint staatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er momenteel veel mensen constant op F5 aan het douwen zijn omdat ze jouw oneliners zo fantastisch vinden.
Kan het misschien ietsje minder simpel? En kan het misschien ook gewoon minder, punt?
En nee ik ben geen mod en ja ik heb een verlengd ochtendhumeur.![]()
Nee, de kickoff is al opgenomen. De entree van de bewoners in het huis enzo komt dan, maar da's allang geweest.quote:
En donderdagquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:59 schreef Darklight het volgende:
Nee, die is afgelopen woensdag opgenomen
Nope, veel geouwehoer, verder niets.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:04 schreef Sassefras het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Is er vannacht nog iets bijzonders gebeurd?
Das jammer.. en aangezien ze nu pas aan het ontbijt zitten zal het wel laat geworden zijn, en zullen ze wel weer lekker uitgeslapen hebben..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:06 schreef eborn het volgende:
[..]
Nope, veel geouwehoer, verder niets.
een bazin dan neem ik aan??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:07 schreef teamlead het volgende:
nope./.. weinig schokkends
totaal off-topic: die zin in je signature heb ik al heel lang niet meer gehoord... had ooit een baas die zichzelf steeds zo beschreef
quote:
Beste Gert,quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er momenteel veel mensen constant op F5 aan het douwen zijn omdat ze jouw oneliners zo fantastisch vinden.
Kan het misschien ietsje minder simpel? En kan het misschien ook gewoon minder, punt?
En nee ik ben geen mod en ja ik heb een verlengd ochtendhumeur.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |