quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:25 schreef HMaster-II het volgende:
Mischien is deze link wel handig voor het zoeken naar musea met info enzo.. klik hier
Ik doe maar een suggestie.![]()
http://www.archipelbuurt.nl/kunst.html#0quote:DAMESLEESMUSEUM
Nassauplein 15, tel. 363 6568
We kunnen volgens mij wel door blijven lekken, maar ik heb sterk het vermoeden dat we zijn uitgelekt.quote:
Nope ik heb nog foto's die moeten uitlekken. Vandaag maar eens klaar maken.. De mooiste gaan gepost worden de rest wordt wel opvraagbaar.quote:Op zondag 4 september 2005 00:59 schreef Auticia het volgende:
[..]
We kunnen volgens mij wel door blijven lekken, maar ik heb sterk het vermoeden dat we zijn uitgelekt..
Oeh! Verse???quote:Op zondag 4 september 2005 09:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nope ik heb nog foto's die moeten uitlekken. Vandaag maar eens klaar maken.. De mooiste gaan gepost worden de rest wordt wel opvraagbaar.
Oh, sorry!quote:Op zondag 4 september 2005 09:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nope ik heb nog foto's die moeten uitlekken. Vandaag maar eens klaar maken.. De mooiste gaan gepost worden de rest wordt wel opvraagbaar.
Ja verse van de pers, maar die moeten eerst nog even inkoken in de fotosoep. Beetje kruiden erbij en dan opdienen.quote:
Luik! Ligt reeedelijk dicht bij de grens...quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:34 schreef Toeps het volgende:
Ik wil een keer een soort van vervallen slonzige stad shoot doen. Een wat? Nou, zo'n grauw sfeertje, zwart-wit, haar door de war, boos kijken...
Belgen zijn gewoon wat minder rigoureus in slopen (gelukkig)quote:Op zondag 4 september 2005 19:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Niet alleen bij het station hoor, overal kom je van die verlepte buurtjes tegen. Net terug is van een dagje fotograferen in Luik
[Centraal] Straatfotografiequote:Op zondag 4 september 2005 19:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Belgen zijn gewoon wat minder rigoureus in slopen (gelukkig)
Post 's wat
Niet alles, dat wat straatfotografie is natuurlijk wel. De citadel van Luik en wat monumentale straatjes lijken me niet in dat topic te passen.quote:Op zondag 4 september 2005 19:47 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[Centraal] Straatfotografie
Daar verder over fotograferen in luik?
Open dan maar een topic: Luikquote:Op zondag 4 september 2005 19:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Niet alles, dat wat straatfotografie is natuurlijk wel. De citadel van Luik en wat monumentale straatjes lijken me niet in dat topic te passen.
Niet te lang sudderen, dan gaan de vitaminen verloren...quote:Op zondag 4 september 2005 14:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja verse van de pers, maar die moeten eerst nog even inkoken in de fotosoep. Beetje kruiden erbij en dan opdienen.![]()
Alles blijft lekker beetgaar hoor. Je hoeft het niet met een rietje op te slubberren.quote:Op zondag 4 september 2005 19:59 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Niet te lang sudderen, dan gaan de vitaminen verloren...
Topic buitenlandse steden lijkt me dan beter. Maar dan moet ik eerst het hosting-probleem oplossen. Als ik van diverse buitenlandse steden foto's ga posten dan ben ik aan het eind van m'n traffic voordat de maand om is.quote:Op zondag 4 september 2005 19:56 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Open dan maar een topic: Luik
*meldt.quote:Op donderdag 8 september 2005 08:43 schreef RonaldV het volgende:
En vanaf hedenmorgen staat HMaster-II ook op de Lekmeet-server.
Hebben we nu nog iemand die nog geen foto's heeft ingeleverd?
Vlaams-Nederlands blijft mooiquote:Op donderdag 8 september 2005 08:54 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik, en door de drukte op't werk zal het niet voor onmiddelijk zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |