Ja draait zich om en gaat weer SLAPEN!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:03 schreef Wokkel het volgende:
Joost is WAKKER!
Hij houdt ons echt in spanning Joost....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:07 schreef smurfzilla het volgende:
nou de spanning is om te snijden...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:08 schreef smurfzilla het volgende:
Die kerel verdient het nu om een wedgie te krijgen
cameraploeg is zeker koffie aan het drinkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:12 schreef smurfzilla het volgende:
Ik hoor wel wat geschuif met lakens enzo maar die kutcamera laat niet alles zien
Lijkt me trouwens geen moeilijk baantje, big brother cameraman of big brother-op-afstand-bedienbare-camera-met-knopjes manquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:13 schreef egmo het volgende:
[..]
cameraploeg is zeker koffie aan het drinken![]()
Met zijn "Douche Been" of zijn "Sport Been"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:20 schreef smurfzilla het volgende:
Hoop dat rob hem hard op zijn miegel beukt voor het in slaap vallen met zijn ikea been
me too... later!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:32 schreef egmo het volgende:
dan ga ik ook maar slapen.....see u
maar iedere dag rond 0600 da te gaan doen... toeterparade is dan volgens mij praktischersquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:39 schreef AnTjUh het volgende:
wat dacht je wvan een lawinepijltjuh???
Nathalie als ik het goed hebquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:44 schreef Wokkel het volgende:
Hoe heet deze eigenlijk, dat meisje dat nu jankt?
Deze chick (Nathalie) heeft vannacht in bed ook al gehuild. Toen leek ze zelfs iets te zeggen als 'I love you' .quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:51 schreef egmo het volgende:
was dat de eerste huilbui in het huis ???
Tegen dat beertje wat ze in dr handen had of niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:54 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Toen leek ze zelfs iets te zeggen als 'I love you' .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |