Ja draait zich om en gaat weer SLAPEN!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:03 schreef Wokkel het volgende:
Joost is WAKKER!
Hij houdt ons echt in spanning Joost....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:07 schreef smurfzilla het volgende:
nou de spanning is om te snijden...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:08 schreef smurfzilla het volgende:
Die kerel verdient het nu om een wedgie te krijgen
cameraploeg is zeker koffie aan het drinkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:12 schreef smurfzilla het volgende:
Ik hoor wel wat geschuif met lakens enzo maar die kutcamera laat niet alles zien
Lijkt me trouwens geen moeilijk baantje, big brother cameraman of big brother-op-afstand-bedienbare-camera-met-knopjes manquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:13 schreef egmo het volgende:
[..]
cameraploeg is zeker koffie aan het drinken![]()
Met zijn "Douche Been" of zijn "Sport Been"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:20 schreef smurfzilla het volgende:
Hoop dat rob hem hard op zijn miegel beukt voor het in slaap vallen met zijn ikea been
me too... later!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:32 schreef egmo het volgende:
dan ga ik ook maar slapen.....see u
maar iedere dag rond 0600 da te gaan doen... toeterparade is dan volgens mij praktischersquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:39 schreef AnTjUh het volgende:
wat dacht je wvan een lawinepijltjuh???
Nathalie als ik het goed hebquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:44 schreef Wokkel het volgende:
Hoe heet deze eigenlijk, dat meisje dat nu jankt?
Deze chick (Nathalie) heeft vannacht in bed ook al gehuild. Toen leek ze zelfs iets te zeggen als 'I love you' .quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:51 schreef egmo het volgende:
was dat de eerste huilbui in het huis ???
Tegen dat beertje wat ze in dr handen had of niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:54 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Toen leek ze zelfs iets te zeggen als 'I love you' .
Ach, ik ben wel blij met dit soort tijden. Die hanteer ik ook in het weekend namelijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:06 schreef egmo het volgende:
straks ontbijten ????....het is dan 13:00
Nope, nooit gehad, in geen enkele BB volgens mij. Er zat een klokje in de jacuzi, maar die liep verkeerd en ik vraag me sterk af of het uberhaubt ooit de tijd heeft aangegevenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:09 schreef Chara het volgende:
hebben ze geen klokken daar dan????
Alle andere BB versies niet .. Dus deze waarschijnlijk ook nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:09 schreef Chara het volgende:
hebben ze geen klokken daar dan????
Daar plakken ze de reclame mee afquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:10 schreef Quembel het volgende:
wat is dat voor sticker?
en hou je hand voor je mond!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:14 schreef mriks het volgende:
pleur op met je kaarsjes!
ja zou het, zou hij zijn kans verkeken hebben?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:15 schreef Darklight het volgende:
Denk dat die missie gister al mislukt is
Klopt en kloptquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:15 schreef teamlead het volgende:
ik heb dus niks gemist vannacht geloof ik..
Ik heb overigens maar 2 streams?
idemquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:15 schreef teamlead het volgende:
Dan heb je er al 1 meer dan ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:15 schreef teamlead het volgende:
alleen dat zwaaien met dat rooie doekje? kan ik me niet voorstellen hoor...wat moest ie dan bij die deur??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:15 schreef Darklight het volgende:
Denk dat die missie gister al mislukt is
Hij heeft geen kans gehad om ongemerkt wat te doen overal zat er wel iemand op zijn velquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
alleen dat zwaaien met dat rooie doekje? kan ik me niet voorstellen hoor...wat moest ie dan bij die deur??
lijkt me stug.. gisteren bij die deur had hij niks bij zich.. en bij de screenshots van Joost bij de dagboekkamer had ie ook niks in zijn handenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:17 schreef mriks het volgende:
over de missie van joost, het vermoeden is dat hij rob ongezien eten moet brengen
http://bigbrother.fok.nl/blog/57#reactsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
lijkt me stug.. gisteren bij die deur had hij niks bij zich.. en bij de screenshots van Joost bij de dagboekkamer had ie ook niks in zijn handen
Je kunt nu amper nog van ontbijt sprekenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:23 schreef Chara het volgende:
misschien willen ze ontbijten bij zonsondergang
aan de lading voedsel te zien, is dat dus gelukt.... vraag me af wanneer ie dat dan gedaan heeft....Toen ie "naar het toilet ging" en BB omriep dat ie zijn zender om moest doen??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:22 schreef mriks het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/57#reacts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |