Je hebt inderdaad niets gemistquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:23 schreef Rica het volgende:
Ik heb om twaalf uur even gekeken en nu weer en ze zijn nog steeds even melig bezig. Zal wel de spanningen van de afgelopen dagen zijn. Hoop ik.
JA! Er gapen mensen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:23 schreef Digi23 het volgende:
Joost.. je vind het niet leuk!
Ze lachen werkelijk om alles.quote:
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:27 schreef Digi23 het volgende:
Lieske is wel leuk!
En gaat weer zitten...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:30 schreef Digi23 het volgende:
Joost gaat lopen!
Dit was toch echt haar derde pas!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:30 schreef Finchy het volgende:
Tanja steekt er nog maar eentje op.
Bedoelde ze niet gewoon 3 sigaretten per uur ipv per dag?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:33 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit was toch echt haar derde pas!![]()
[afbeelding]
Gaat lekker met die Buik de eerst dood geboren BB Baby!
Nou ik niet.. Dat Joost maar eens acte onderneemt! Had al lang gezecht dat ik wat vergeten was buiten (per ongeluk buiten laten liggen) of zo.. of ff frise neus halen? Pfff..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:35 schreef BB-King het volgende:
Ik vind het wel leuk om te zien al die meligheid.
Af en toe kan ik er zelfs om lachen, al die opmerkingen.
Hij probeert nu via het WC-raampje naar buiten te klimmenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:36 schreef Digi23 het volgende:
Nou ik niet.. Dat Joost maar eens acte onderneemt! Had al lang gezecht dat ik wat vergeten was buiten (per ongeluk buiten laten liggen) of zo.. of ff frise neus halen? Pfff..![]()
Wha ha ha haquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:37 schreef eborn het volgende:
[..]
Hij probeert nu via het WC-raampje naar buiten te klimmen
Mwah, zelf had ik ook gewacht tot de kust echt veilig was en de anderen slapen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:36 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Nou ik niet.. Dat Joost maar eens acte onderneemt! Had al lang gezecht dat ik wat vergeten was buiten (per ongeluk buiten laten liggen) of zo.. of ff frise neus halen? Pfff..![]()
Hij ging toch slapen direkt nadat hij vertelde dat hij gepoept had?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:48 schreef Digi23 het volgende:
WAAR IS JOOST
Nee, die blauwe is Joost.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:53 schreef portable het volgende:
die in het blauw, is dat menno of joost, menno toch in hetg blauw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |