nee, dat ene van dat ik er niks vanaf weet en dat ik braaf ben enzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
jaja, je vind bondge leuk![]()
Okquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, dat ene van dat ik er niks vanaf weet en dat ik braaf ben enzo![]()
Het ging teminte ergens overquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:37 schreef Imberr het volgende:![]()
weer een intelligent gesprek ten einde
Is dat ook een nieuwe userquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:41 schreef Nickthedick het volgende:
Nu we het toch over bondage hebben, waarom niet direct SM meenemen in het gesprek?![]()
_ELMaikel_ was aan het begin van z'n Fok-carriere een spelletjes-nerd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:41 schreef Duncan-Death het volgende:
_ELMaikel_ ging van rebel naar gezwichte jongen onder puberale vrouwelijke schoonheid.
Imberr hoort te roepen: pwnd...
teminte wel jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het ging teminte ergens over![]()
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is dat ook een nieuwe user![]()
Jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is dat ook een nieuwe user![]()
is "quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:41 schreef Duncan-Death het volgende:
_ELMaikel_ ging van rebel naar gezwichte jongen onder puberale vrouwelijke schoonheid.
Imberr hoort te roepen: pwnd...
Ik zie jou vandaag ook voor het eerst.quote:
datquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, dat SM gedoe zit er al vroeg in![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Heel veel, eigenlijk teveel om allemaal op te noemen![]()
Heb jou al vaker gezien hoor, vooral in rel topicsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:46 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik zie jou vandaag ook voor het eerst.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |