Graag gedaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:42 schreef Stali. het volgende:
Bedankt voor de streamverslagen trouwens..
2 haaks op elkaar lijkt het...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:44 schreef Blue Thunder het volgende:
wel een leuke tv
Broek uit! Broek uit!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:46 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid in de badkamer!
met kleding ja....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:46 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid in de badkamer!
nah... als dat de keuze is hoeft Joost voorlopig nog niks te doen hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:48 schreef Molluck het volgende:
Ik wil nu of Ingrid naakt, of Joost die wat gaat doen![]()
Joost mag het weten!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:48 schreef Molluck het volgende:
Ik wil nu of Ingrid naakt, of Joost die wat gaat doen![]()
3 natuulijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:49 schreef Blue Thunder het volgende:
en Tanja steekt er weer 1 op
hoeveel heeft ze er gerookt vandaag?
Hoogstens een paar nulletjes erachter...quote:
preciesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:51 schreef kibber het volgende:
[..]
Maar volgens onze IQ knaller was het niet slecht voor het kind..
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:52 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Geeft ook wel spannede TV een doodgeboren baby live op tv![]()
Echt he!!! De sukkel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:53 schreef rubinio het volgende:
Wat ligt joost daar nou... actie!
en nu 3 keer hetzelfde beeldquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:53 schreef teamlead het volgende:
stream 1 en 2 zijn zwart bij mij?
Ze waren buiten aan het kutten met die camera's, ze filmen de lucht.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:53 schreef teamlead het volgende:
stream 1 en 2 zijn zwart bij mij?
Ja, 1 van de slimsten is die Joost kennelijk niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:58 schreef Blue Thunder het volgende:
nu hebben ze over dat balletje... ideaal moment om even naar buiten te gaan om die bal te halen... ofzo
ze hebben het over een balkje.. niet balletjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:58 schreef Blue Thunder het volgende:
nu hebben ze over dat balletje... ideaal moment om even naar buiten te gaan om die bal te halen... ofzo
Een broodje beenham geloof ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:01 schreef APK het volgende:
Heeft die Rob nou al iets te vreten gekregen
ze kennen elkaar ook pas 48 uur, dat wordt heus wel anders tztquote:
en kriebelt Roel !quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:04 schreef BBscanner het volgende:
Ja en Ingrid DUIMT WEER!!!
Ingrid, ze moet haar handen en vingers blijkbaar altijd ergens hebben 's avondsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:05 schreef Maerycke het volgende:
Iemand zit trouwens bijzonder uitgebreid over Roels bol te aaien
Check http://upload.pfmedia.nl/quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:04 schreef KRIBBET het volgende:
Ik kijk nog niet zolang maar zie ik nu echt een blonde met haar duim in haar mond??
Bij BB3 lagen ze gelijk te zuipen in de jacuzzi (quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:04 schreef milagro het volgende:
[..]
ze kennen elkaar ook pas 48 uur, dat wordt heus wel anders tzt
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:04 schreef BBscanner het volgende:
Ja en Ingrid DUIMT WEER!!!
De eerste avond hadden Lieske en Linda hem ook wel zittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Bij BB3 lagen ze gelijk te zuipen in de jacuzzi () en bij BB4 lusten ze ze ook wel. Komen ze tenminste wat los.
nee, hypothetischquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:08 schreef Blue Thunder het volgende:
ze heeft al een kind?!
hmm
jammer
Ik zie nu ook je fotootje ernaast staanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:06 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Check http://upload.pfmedia.nl/
niet meer van die enge dingen zeggen he...quote:
Bij Lieske merk je het verschil niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:08 schreef eborn het volgende:
[..]
De eerste avond hadden Lieske en Linda hem ook wel zitten
Precies... gewoon training....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zie nu ook je fotootje ernaast staan![]()
![]()
Dit is toch niet te geloven?? Alhoewel, ze krijgen hier wel een pijpbekkie van
![]()
Jah sorry, zat ff niet op te letten en toen zei De Duim "Ik heb al een kind"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
niet meer van die enge dingen zeggen he...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:10 schreef Blue Thunder het volgende:
stel dat er geen hypotetische veronderstellingen zijn
Bron: Arie Koomen
Daarom moet mijn vriendin er ook mee doorgaan (ze is net 6 gewordenquote:
wat moet je met iemand die zo oud is man....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daarom moet mijn vriendin er ook mee doorgaan (ze is net 6 geworden)
Die si nog enigzins wijs..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:15 schreef BBscanner het volgende:
Dido houdt zich stil....
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat moet je met iemand die zo oud is man....![]()
Inderdaad, ik had de nightcam nog niet gezien. Aardige versterkingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:21 schreef LeMoNs het volgende:
zo'n camera wil ik ook..tiefus wat een licht..
DIe van de vorige delen was behoorlijk vaag..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:22 schreef eborn het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had de nightcam nog niet gezien. Aardige versterking
zeg dat wel ja..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:22 schreef eborn het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had de nightcam nog niet gezien. Aardige versterking
ik versta er geen reet van andersquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:27 schreef eborn het volgende:
Op zich is het nog goed te verstaan in de slaapkamer!
nee duimen dan.. 27 was ze ofzo toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:27 schreef kibber het volgende:
Slapen met een knuffel... hoe oud ben je!
Geluid flink versterken en hopen dat ze niet switchenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik versta er geen reet van anders
Beide triest.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:28 schreef LeMoNs het volgende:
[..]
nee duimen dan.. 27 was ze ofzo toch?
juist ja.. wel wel goed lachvoer voor ons.. ik lig echt dubbel hier af en toe..quote:
"Hij is toch wel leuk. En wat ik thuis heb zitten was toch eigenlijk al niets."quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:30 schreef Blue Thunder het volgende:
volgens mij is Nathalie aan het piekeren
ze gaat janken....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:30 schreef Blue Thunder het volgende:
denk het ook.. of ze gaat dit keer weer kut slapen.. ha haquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:30 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik dacht dat ze haar knuffel weglegdequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:34 schreef Blue Thunder het volgende:
Dat ding zat gewoon te veel in haar naad te trekken... daarom is ie uit
Juist op je buik kan je stiekem met je poesje spelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:34 schreef kibber het volgende:
Nee, ze ligt op haar buik
Juh, ik zat net in een ALT-TAB actiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:35 schreef Blue Thunder het volgende:
dan is het wel een hele rare knuffel... die je uit moet doen
En een lol dat ze hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:36 schreef BB-King het volgende:
Nu hebben ze het weer over penissen in de woonkamer.
hou op.. ik lig dubbel hier.. ha ha ha haquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:38 schreef BBscanner het volgende:
Gebruik die camera van Ingrid, Die kan door de kleding en dekens heen kijken!!![]()
![]()
ze wil naar pappie en mammiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:39 schreef Blue Thunder het volgende:
jankt ze nou?
Er wordt niets gezegd. Maar haar mond bewoog net wel, en het leek alsof ze "I love you" 'zei'quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:42 schreef Blue Thunder het volgende:
ik durf niet te luisteren... voor hetzelfde geld gaat BB switchen naar de kamer zodat iedereen in de buurt wakker is
en weer de cameracrew die aan het overleggen zijn
ze wil genomen worden maar niemand wil??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:42 schreef kibber het volgende:
ze traant behoorlijk.. Echt janken is het niet
Ik wil wel...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:43 schreef LeMoNs het volgende:
[..]
ze wil genomen worden maar niemand wil??
Had ze dat tegen die cameragast??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:43 schreef eborn het volgende:
[..]
Er wordt niets gezegd. Maar haar mond bewoog net wel, en het leek alsof ze "I love you" 'zei'
Yep..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:45 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik wil wel...
Ze hadden toch een logeerkamer?
moeten ff w8en tot de rest van de dames gaan slapen.. wat nog wel ff kan duren..(denk ik)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:45 schreef kibber het volgende:
Het word niet echt spannend meer denk ik
blij dat ik haar kind niet ben..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:46 schreef Blue Thunder het volgende:
gaat De Buik weer roken?
jah hoor, ze rookt het laatste stukje van haar peuk op
Voor jou welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:45 schreef LeMoNs het volgende:
[..]
Had ze dat tegen die cameragast??![]()
of de cameragasten die zitten te gluren..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:49 schreef mriks het volgende:
ze zien de cameras bewegen achter de ramen!
Tja, ze liggen ook tot 12.00 uur in hun bed te ruftenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:58 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een hoop wakkeren nog in dat huis op dit tijdstip..
Valt me ook op.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:00 schreef mriks het volgende:
moet die zwangere niet eens gaan slapen, die zit ook hele nachten op
Ze heeft al zoveel gerookt dat ze onderhand een Marlboro-reclame kan startenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:01 schreef Davidboaz het volgende:
En ik heb haar zien roken, slecht kind dat ze is.
en het kind nu ook nicotine verslaafd is.......quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:03 schreef rubinio het volgende:
[..]
Ze heeft al zoveel gerookt dat ze onderhand een Marlboro-reclame kan starten![]()
Zou me niet verbazen als ze ook aan de drugs zit, aan haar gezicht te zien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:03 schreef rubinio het volgende:
[..]
Ze heeft al zoveel gerookt dat ze onderhand een Marlboro-reclame kan starten![]()
Welk gezicht vraag ik je dan? Het enige dat ik zie is een schedel met vel, alles hangt naar binnen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:04 schreef mriks het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze ook aan de drugs zit, aan haar gezicht te zien.
Ze heeft het in het verleden wel gebruikt. LSD, coke, etc. Maar nu niet meer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:04 schreef mriks het volgende:
pilletje erbij??... ja lekker..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:04 schreef mriks het volgende:
[..]
Ik heb de vier Garnier streams aanstaan (http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb[1-4].asp) in een browser. Wat zijn de hoge kwaliteitsstreams ook al weer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:06 schreef mriks het volgende:
hoe kijken jullie eigenlijk? ik hebb BBstream open staan voor het overzicht en WMP waarbij ik met ctrl+u swich tussen de streams met hoge kwaliteit
Gebruik project1 een progje met 4 streams of fullscreen stond tussen BB scansquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:06 schreef mriks het volgende:
hoe kijken jullie eigenlijk? ik hebb BBstream open staan voor het overzicht en WMP waarbij ik met ctrl+u swich tussen de streams met hoge kwaliteit
de garnier steams zijn hoge kwaliteitquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:07 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik heb de vier Garnier streams aanstaan (http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb[1-4].asp) in een browser. Wat zijn de hoge kwaliteitsstreams ook al weer?
Ik volg 'm even niet meer.. waarom moet hij bij die deur zijn dan? En hoe weten jullie dat hij naar die deur moet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:07 schreef rubinio het volgende:
Nou ik snap die Joost niet meer. Een van de helderste lichten is hij in ieder geval niet. Hij had zelfs kruipend allang ongemerkt bij die deur kunnen zijn.
project1??? linkie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Gebruik project1 een progje met 4 streams of fullscreen stond tussen BB scans
thanks.. die werkt dus wel voor mij..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:11 schreef BBscanner het volgende:
http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exe
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:09 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik volg 'm even niet meer.. waarom moet hij bij die deur zijn dan? En hoe weten jullie dat hij naar die deur moet?
en laat xs4all nou mijn provider zijn....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:14 schreef BBscanner het volgende:
Dat zijn XS4ALL streams werken prima!
op fullscreen kan je prima cappen met CTRL-PrtScreen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:13 schreef LeMoNs het volgende:
[..]
thanks.. die werkt dus wel voor mij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |