middernacht haal ik niet hoor. straks lekker film kijken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:nu lekker tot middernacht doorposten, en je bent zeker van je eerste plekkie.
Ik zal wel weer een lage middenmoter zijn vandaag dnek ik...
En ik. Dit is mijn 34ste post voor vandaag.quote:
Ik zit ook op zoiets, doe het lekker rustig aan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
En ik. Dit is mijn 34ste post voor vandaag.
houwe zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:12 schreef tonks het volgende:
lang niet meer naar de dagcijfers gekeken
2de dag met 200+ voor mij en das voor mij een primeur.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik sta wel iets hoger als d erest van de week denk ikEn als ik blijf nachtbaggeren morgen ook weer hoog
die komt morgenochtend pas, zoals Klonk al zeiquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:11 schreef Maikuuul het volgende:
Heeft iemand die lange lijst voor mij van vandaag ?
Sorry mevrouw ik had het niet gelezenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
die komt morgenochtend pas, zoals Klonk al zei
Schandalig dat je haar een meneer noemt.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sorry meneer ik had het niet gelezen
en dat je me niet eens feliciteerdquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:20 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Schandalig dat je haar een meneer noemt.![]()
Gefeliciteerd, ik weet niet waarom, ik had niet gezien dat je een mevrouw wasquote:
omdat ik jarig benquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik weet niet waarom, ik had niet gezien dat je een mevrouw was![]()
* Maikuuul schaamt zich diep en gaat in een hoekje staan
Een piele in je pruim ! dat kan je krijgen !quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een piele in je pruim ! dat kan je krijgen !
En gefeliciteerd nog !
Wil je nou gefeliciteerd worden ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |