Gelukkig is nu een ophokplicht hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind kippen anders maar eng!
Ze vliegen zo op je af!
ziet er tog beter uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:28 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Latere foto van dezelfde kip.
Achja daarom koop ik ze altijd al als ze geslacht zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind kippen anders maar eng!
Ze vliegen zo op je af!
Kip in ovenzak is lekkerderquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:28 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Latere foto van dezelfde kip.
Ja, eigenlijk niet gelukkig.. best zielig.. Maar ik zit ook weer niet te wachten op een ziekte.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:28 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Gelukkig is nu een ophokplicht hebehalve voor particuliere kippen.
![]()
Ik had vandaag nog een kipkroketburger, maar die zag er echt niet zo uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:29 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Volgens google ook een kip.
zou het nog bijna geloven ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:29 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Jij bent echt een tweede Bupatih.quote:
Die harenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:29 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Zielig...ja T schijnt ook nog eens geen zin te hebben he..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk niet gelukkig.. best zielig.. Maar ik zit ook weer niet te wachten op een ziekte.
Die harenquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent echt een tweede Bupatih.
Ik durf ze wel op te eten mits ze 'klaar gemaakt' zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:31 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Zielig...ja T schijnt ook nog eens geen zin te hebben he..maarja als je bang bent voor kippen...
![]()
En wat is dan de grapquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Melkertbanen zijn banen gecreeerd door de overheid voor kanslozen, ook wel uitkeringstrekkers genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |