Ja dan, maar standaard eerst je handen wassen voordat je een babietje mag vasthouden is gewoon raarrrrrrrrquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:18 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja lekker is dat, eerst naar de plee geweest en dan dat kindje aaien. Da's toch niet fris?![]()
...of beelden van de tuin...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef teamlead het volgende:
oh god.. laat die streams niet op zwart gaan....
Ja nou ja, voor mij niet... maar uhm, da's mijn professionele houdingquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:20 schreef milagro het volgende:
Ja dan, maar standaard eerst je handen wassen voordat je een babietje mag vasthouden is gewoon raarrrrrrrr
Geeft niet hoor. Ik ben ook benieuwd naar zondagquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:20 schreef Tindra het volgende:
Ok, Falco! Sorry, wist ik dus niet, Fok!-Forum is er even niet van gekomen vandaag!
Ik wacht met spanning op zondag... Heftige, doch ontzettend interessante, gebeurtenissen zijn er gaande in BB5!
Die van jou is ook wel aardigquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:24 schreef BBscanner het volgende:
Leuke pica trouwens 'Teamlead'!
Nee. Joost is de enige bewoner die contact heeft met Rob, en ik denk in de geheime kamer, achter de paarse wand tegenover de keuken...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:24 schreef Digi23 het volgende:
Volgens mij heeft Joost opdracht er tussen uit te knijpen, en dat dan de bewoners hem kwijt zijn of zo![]()
Dat meen je toch nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:21 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja nou ja, voor mij niet... maar uhm, da's mijn professionele houding
Het is zijn proffesionele houding , dus arts of zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet
Iedereen die jouw kind vast wilt houden, oma's en opa's incluis , worden eerst naar de badkamer of keuken gestuurd "sorry Pa, ik weet niet waar die handen geweest zijn, dus eerst effe boenen graag"
De hond geaaid? handen wassen! De deurklink vastgehad? Handen wassen! vermoeiend en zo niet nodig.
Maar goed, ze rookt maar wilt dus wel dat iedereen die rookt eerst zijn handen wast
Wat dacht je van dan gewoon NIET roken in het bijzijn van de baby
Of als je zwanger bent , niet roken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |