pssst.... is dat niet een ander programma?quote:
Als Dido maar blijftquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:15 schreef teamlead het volgende:
ze krijgen 1 voor 1 een envelop dat ze moeten opzouten.. zondag hebben we de echte groep pas bij elkaar...dit groepje is gewoon om ons bezig te houden
Weer een envelop met geld?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:13 schreef Scope het volgende:
WTF is er aan de hand, is dat Joost in de slaapkamer, met een brief? Dit is belangrijk
Ja lekker is dat, eerst naar de plee geweest en dan dat kindje aaien. Da's toch niet fris?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:18 schreef milagro het volgende:
Je moet eerst je handen wassen voor dat je aan haar kindje mag zitten, straks
Wat is dat nu voor een onzin
Zoiets hebben we door jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:16 schreef Tindra het volgende:
Ik heb een dag Fok!-Forum gemist, maar weten jullie al dat Joost de schakel is tussen de bewoners en Rob? Er is één bewoner die weet dat Rob nog niet 100% uit het huis is en contact met hem heeft, dat is Joost.
Bron: Paul Römer, Endemol.
Ja dan, maar standaard eerst je handen wassen voordat je een babietje mag vasthouden is gewoon raarrrrrrrrquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:18 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja lekker is dat, eerst naar de plee geweest en dan dat kindje aaien. Da's toch niet fris?![]()
...of beelden van de tuin...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef teamlead het volgende:
oh god.. laat die streams niet op zwart gaan....
Ja nou ja, voor mij niet... maar uhm, da's mijn professionele houdingquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:20 schreef milagro het volgende:
Ja dan, maar standaard eerst je handen wassen voordat je een babietje mag vasthouden is gewoon raarrrrrrrr
Geeft niet hoor. Ik ben ook benieuwd naar zondagquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:20 schreef Tindra het volgende:
Ok, Falco! Sorry, wist ik dus niet, Fok!-Forum is er even niet van gekomen vandaag!
Ik wacht met spanning op zondag... Heftige, doch ontzettend interessante, gebeurtenissen zijn er gaande in BB5!
Die van jou is ook wel aardigquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:24 schreef BBscanner het volgende:
Leuke pica trouwens 'Teamlead'!
Nee. Joost is de enige bewoner die contact heeft met Rob, en ik denk in de geheime kamer, achter de paarse wand tegenover de keuken...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:24 schreef Digi23 het volgende:
Volgens mij heeft Joost opdracht er tussen uit te knijpen, en dat dan de bewoners hem kwijt zijn of zo![]()
Dat meen je toch nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:21 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja nou ja, voor mij niet... maar uhm, da's mijn professionele houding
Het is zijn proffesionele houding , dus arts of zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet
Iedereen die jouw kind vast wilt houden, oma's en opa's incluis , worden eerst naar de badkamer of keuken gestuurd "sorry Pa, ik weet niet waar die handen geweest zijn, dus eerst effe boenen graag"
De hond geaaid? handen wassen! De deurklink vastgehad? Handen wassen! vermoeiend en zo niet nodig.
Maar goed, ze rookt maar wilt dus wel dat iedereen die rookt eerst zijn handen wast
Wat dacht je van dan gewoon NIET roken in het bijzijn van de baby
Of als je zwanger bent , niet roken.![]()
Haha, nee zo paranoia ben ik dus ook weer niet. Maar het komt omdat ik onder andere werk op een afdeling neonatologie, waar allemaal te vroeg geboren kinderen liggen van rond de kilo zwaar. Daar is het dus essentieel dat je je handen wast voordat je een kind aanraakt!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:26 schreef milagro het volgende:
Dat meen je toch niet
Iedereen die jouw kind vast wilt houden, oma's en opa's incluis , worden eerst naar de badkamer of keuken gestuurd "sorry Pa, ik weet niet waar die handen geweest zijn, dus eerst effe boenen graag"
De hond geaaid? handen wassen! De deurklink vastgehad? Handen wassen! vermoeiend en zo niet nodig.
Maar goed, ze rookt maar wilt dus wel dat iedereen die rookt eerst zijn handen wast
Wat dacht je van dan gewoon NIET roken in het bijzijn van de baby
Of als je zwanger bent , niet roken.![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef Scope het volgende:
Dat gesprek aan tafel is ook wel soort van interessant...
Ja regie waar is "Club Triest"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:28 schreef teamlead het volgende:
jezus... ik val bijna in slaap hier.. ik wil club triest terug!!
(of Joost eindelijk in actie)
Nah.. nu maar hopen dat Lieske 1keer gelijk krijgtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:28 schreef BBscanner het volgende:
Volgens "Lompe Lieske" ; sprint binnen 3 weken iedereen naakt door het huis heen. Dat zenden ze toch niet uit.![]()
en hij is weer terugquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:30 schreef washandje het volgende:
Hij gaat, hij gaat!
Dido/Menno/Ingridquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef Tindra het volgende:
(Offtopic: Dido zit in 'Club Triest'? Wie is Club Triest?)
Ja maar die heeft 40 jaar ervaringquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:33 schreef Gert het volgende:
Chantal is ook niet op d'r achterhoofd gevallen.
Nee hoor.. doen ze niet! Zal ik vooral doen Lieskequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:28 schreef BBscanner het volgende:
Volgens "Lompe Lieske" ; sprint binnen 3 weken iedereen naakt door het huis heen. Dat zenden ze toch niet uit.![]()
Ja, duh, maar da's heul wat anders, dan , hèquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:28 schreef Scope het volgende:
[..]
Haha, nee zo paranoia ben ik dus ook weer niet. Maar het komt omdat ik onder andere werk op een afdeling neonatologie, waar allemaal te vroeg geboren kinderen liggen van rond de kilo zwaar. Daar is het dus essentieel dat je je handen wast voordat je een kind aanraakt!
Van welke stream is deze geplukt? Ik heb geen blote Joost gezien.... (thank god for that trouwens)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:34 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Nee hoor.. doen ze niet! Zal ik vooral doen Lieske![]()
[afbeelding]
dat vindt milagro vast geen aardige opmerkingquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij is Ralph homo... hij doet zo krampachtig over zijn liefdesleven na Nathalie....
Hij mag zijn bos wel eens kappenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van welke stream is deze geplukt? Ik heb geen blote Joost gezien.... (thank god for that trouwens)
"de buik" natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:36 schreef BBscanner het volgende:
Ja "Moedertje Chantal" is wel OK! (btw weet iemand nog meer bijnamen naast "Lompe Loeske" en "Captain Hook"
Ja, is het weer soppen geblazen?quote:
En de stem!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
"de buik" natuurlijk
Ralf: de spuitgast?
Nou het kan opzich wel, maar je wil liever niet dat je kind met 32 weken geboren zou worden. Kan je beter nog 2 weken wachten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:39 schreef Ireth het volgende:
"Ut zou niet verkeerd zijn, ut kan nu wel..." Aldus Tanja... over geboren worden met 32 weken... "als mijn vliezen nu breken dan vraag ik in de microfoon of de ambulance kan komen en dan loop ik rustig weg hoor.
Is het niet gewoon in Almere? Dan gaat ze toch gewoon naar hoe heet dat ziekenhuis daar? Oh ja, Flevo ziekenhuisquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:41 schreef Dr_Greene het volgende:
Zou Tanja naar het ziekenhuis gaan voor de bevalling?
Vu ziekenhuis Amsterdam?
Spaarne Ziekenhuis Hoofddorp?
Slotervaart Ziekenhuis (met de school voor vroedvrouwen)?
als ie homo zou zijn, bedoel je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat vindt milagro vast geen aardige opmerking
Neej,quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:43 schreef Scope het volgende:
[..]
Is het niet gewoon in Almere? Dan gaat ze toch gewoon naar hoe heet dat ziekenhuis daar? Oh ja, Flevo ziekenhuis
Ha, precies dit dacht ik ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:40 schreef Scope het volgende:
Tanja: "Het idee dat iemand met iets in mij moet gaan dat vind ik niet prettig!"
Ja hoe ben je dan zwanger geraakt?
Ah daar heb ik nog gesolliciteerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:44 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Neej,
Het huis staat nu in Aalsmeer.
Heb vroeger trouwens gewerkt in het Flevo.
zou me niet verbazen.... het is wel erg toevallig allemaal andersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:45 schreef BBscanner het volgende:
Joost naar Ralph
"nog nieuwtjes???"
Zit Ralph ook in het complot?
leuke foto.. .maarre:quote:
hier hadden ze het vanmiddag al over... Menno is wel de kenner van trieste spelletjes in het huis....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:49 schreef BBscanner het volgende:
Menno zegt " de kinderen vonden het leuk" hij is leraar geweest. Ze gaan een "triest" spel spelen. Is dit een opdracht van BB?
Die is bang dat haar kindje geraakt wordt...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:53 schreef Dr_Greene het volgende:
Waarom doet Tanja niet mee?
en dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:52 schreef Scope het volgende:
Nou ik geef ze nog 8 minuten.
Lieske? parkinson waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:53 schreef snakelady het volgende:
Waarom staat dat vrouwke (weet de namen nog niet) met die blonde haren en zwarte kleren de hele tijd te schudden?
ze hebben het nogal naar hun zin blijkbaar.....quote:
Moet nodig plassen??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
Lieske? parkinson waarschijnlijk
waarom denk je dat?quote:
Je bedoelt "Lompe Loeske"! Omdat ze lomp is!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:53 schreef snakelady het volgende:
Waarom staat dat vrouwke (weet de namen nog niet) met die blonde haren en zwarte kleren de hele tijd te schudden?
Ow die Lies gaat zeker nog wel een keer naakt denk ik...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:55 schreef teamlead het volgende:
de verliezer gaat naakt lopen? Goed plan Lies
We kunnen een poll opzetten:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:56 schreef Scope het volgende:
[..]
Ow die Lies gaat zeker nog wel een keer naakt denk ik...
Dat heb ik afgelopen nacht ook heel vaak gezegd....quote:
als Lieske dalijk gaat strippen wordt het best leuke tv hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:58 schreef Scope het volgende:
Als Talpa denkt dat ze hiermee leuke TV gaan maken hebben ze het mis
Ik gok op de stofzuigerslang....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
We kunnen een poll opzetten:
Wie gaat Lieske nemen tijdens bb5
dan moet er toch echt meer alcohol in het huis hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:58 schreef Blue Thunder het volgende:
het wordt tijd dat de maskers afvallen en mensen niet meer beleefd gaan doen
Dit is echt niet boeiend om te gaan verslaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:00 schreef OpaLing het volgende:
ik ga pitten... morgenvroeg spelletje doen met vrienden
streamt iemand verder?
tjsa... maar jij hebt dan ook best een afwijkende smaakquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:03 schreef milagro het volgende:
zeikerd hiero
ik vind het wel leuk om te zien dat ze zoveel lol hebben
wie riep mij?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:03 schreef milagro het volgende:
zeikerd hiero
ik vind het wel leuk om te zien dat ze zoveel lol hebben
je bent niet door de screening gekomen zeker?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:07 schreef Falco het volgende:
Ik vind het pief paf poef spel juist geniaal!
Klim over de muur, doe mee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:07 schreef Falco het volgende:
Ik vind het pief paf poef spel juist geniaal!
Mischien iets voor de baby van de "Buik"dit spel?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:11 schreef teamlead het volgende:
oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... dit was op de kleuterschool al niet meer cool
Whehehe ik sproeide m'n drankje tegen de monitorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:12 schreef milagro het volgende:
" als ik het lintje lekker diep douw , dan krijg ik ms nog een orgasme"
Heeft met Rob te maken. Joost is de enige die weet dat hij weer terugkomt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:13 schreef Blue Thunder het volgende:
welke opdracht?
a dirty mind is a joy forever.....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:12 schreef milagro het volgende:
" als ik het lintje lekker diep douw , dan krijg ik ms nog een orgasme"
Hehehe hij probeert zich weer lekker in de groep te likken. Hij heeft het boek de "Queste" (Hoe je BB moet winnen) gelezen stond er zeker in; Organiseer domme spelletjes!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:11 schreef schatje het volgende:
Volgens mij bewerkt Menno al die vrouwen zodat ze hem niet nomineren, waarna hij ze zelf een voor een nomineert.
ja en dan krijg jij misschien ook een orgasme.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef koen... het volgende:
misschien gaat het rokje van dido wel naar benede
volgens mij zei Rikkert dat, dus go figurequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
a dirty mind is a joy forever.....![]()
de hele dag alquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:16 schreef schatje het volgende:
Dat Talpa logo was er eerst volgens mij ook niet
Nee het was zo'n gemuteerd misvormd oogquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:16 schreef schatje het volgende:
Klopt, was een BB logoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:16 schreef schatje het volgende:
ah..het was een quotequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens mij zei Rikkert dat, dus go figure
het is een onwijs suf spelletje, maar als je het doet is het gewoon lachen
Gert tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
Ja zal allemaal wel, dat dit voor hun leuk is.
Maar ik wil gewoon dat ze zich helemaal volmieteren met drank en dan sentimenteel, geil en baldadig worden.![]()
'quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
Maar ik wil gewoon dat ze zich helemaal volmieteren met drank en dan sentimenteel, geil en baldadig worden.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:13 schreef Blue Thunder het volgende:
welke opdracht?
geduld, Gert, geduld, ze zitten er pas 2 dagenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
Nice review!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:21 schreef Digi23 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Joost net terug uit dagboek kamer gaat naar zijn bed..
[afbeelding]
Pakt hier een briefje en leest hem.. (andere bewoners weten dit niet)
[afbeelding]
Vervolgens kleed joost zich aan..
[afbeelding]
Zit even met handen in het haat (mogelijk denk hij.. "hoe moet ik dit aanpakken")
[afbeelding]
Geheimzinnig wil hij deze deur openen..
[afbeelding]
Hij word onderbroken omdat de andere een spelletje willen spelen..
ze zat er bij, maar kan (en wil) natuurlijk niet mee doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef koen... het volgende:
waar is tanja eigenlijk ??? slaapt ze al ?
je stream gewoon een keer stoppen en startenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:25 schreef eborn het volgende:
Wow,. camera 2 loopt enorm achterIngrid komt nu pas bij hem zitten, terwijl ze op 1 al lang zit
Rob? Ik heb de eerste dagen gemist, maar hij is toch die mankepoot die eruit is?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:25 schreef b0ng het volgende:
"laat me naar binnen. ik wil naar rob toe"
Die is ff roken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef koen... het volgende:
waar is tanja eigenlijk ??? slaapt ze al ?
Misschien heeft ie z'n vriendin belooft om met een rood doekje te zwaaienquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:31 schreef teamlead het volgende:
dat rode doekje is wel heel apart......
string van Lieske misschien?
Haha, dat zou wat zijn. En wij maar vol spanning afwachten hier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:32 schreef eborn het volgende:
[..]
Misschien heeft ie z'n vriendin belooft om met een rood doekje te zwaaien
En z'n houten been ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:34 schreef koen... het volgende:
rob zit dus waarschijnlijk in de multifunctionele ruimte
Een multi-functioneel been aan het halen waarschijnlijk!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:34 schreef koen... het volgende:
ja die is daar vast wel multifunctioneel genoeg voorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:34 schreef koen... het volgende:
Zonder eten, heeft geen poot om op te staan!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:34 schreef koen... het volgende:
ligt eraan hoelang je weg bent geweestquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:37 schreef teamlead het volgende:
oke.. ben er weer... what did I miss??
Nee man, op het dak! Komt er pas 5 december via de schoorsteen weer in!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:40 schreef BBscanner het volgende:
Of Rob zit in de Lichtmast?
en die crew zit ondertussen dit topic te checken om te kijken wat we nu weer denken dat er aan de hand is...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:40 schreef rubinio het volgende:
Stream 1 is een of ander uitleefkanaal van de cameraman en crew geworden, mên.
Hij ook zo te zienquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:41 schreef Digi23 het volgende:
KOM OP JOOST! we wachtenn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |