Klopt, ik vond die ook veruit het leukste. Katja is sowieso al een plesant geval om naar te kijken, dat komt morgen vast wel goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:20 schreef kingmob het volgende:
Tot nu toe nog maar 1 leuke gezien (Robert Dijkgraaf). Dus Katja heeft mijn hoop
Dat is cultureel onverantwoordquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:37 schreef milagro het volgende:
Magnolia
Ik hou nu nog meer van haar dan ik al deed![]()
Ze gaat ons nog meer verbazenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:10 schreef pfaf het volgende:
Morgen Magnolia.![]()
Had ik niet verwacht van oons Katja.
quote:
zolang ze maar niet geforceerd diepzinnig gaat doen, daar heeft ze wel een handje van (gehad).quote:
Maar kan me ook voorstellen dat het voor haar ook vervelend kan zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:21 schreef milagro het volgende:
[..]
zolang ze maar niet geforceerd diepzinnig gaat doen, daar heeft ze wel een handje van (gehad).
Katja, we geloven heus wel dat je hersens hebt, maar je bent vooral een lekker wijf, accepteer dat, zeik niet en doe schattig geil
Ach iedereen tegenover Connie is geilquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:21 schreef milagro het volgende:
[..]
zolang ze maar niet geforceerd diepzinnig gaat doen, daar heeft ze wel een handje van (gehad).
Katja, we geloven heus wel dat je hersens hebt, maar je bent vooral een lekker wijf, accepteer dat, zeik niet en doe schattig geil
Daar heeft ze nu haar hele luxe leven aan te danken , dat uiterlijk en bovendien als je jezelf constant enkel als lekker ding profileert, moet je niet gaan zeiken daarover ineens , godverdegodverquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar kan me ook voorstellen dat het voor haar ook vervelend kan zijn.
Aan de andere kant: waar klaag je over...
Als ze de dikke jas weglaat kan dat best aantrekkelijk zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:44 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft vast een coltrui aan met een dikke jas eroverheen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach iedereen tegenover Connie is geil
Ja zoals altijdquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:33 schreef Toad het volgende:
[..]
Jouw reactie op de uitzending horen we dus weer over een paar weken?
Bij ons ook.quote:
Kan ze mooi ff Irreversible uitleggen, die film begrijp ik eigenlijk nog steeds niet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:43 schreef pascalheister het volgende:
Katja heeft wel smaak
beelden uit van irreversible en de film magnolia om half 12
ja, erg gaaf!quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:55 schreef Toad het volgende:
Is deze clip echt grappig? Of...?
Zo zie je maar. Ook knappe actrices zijn wel es onzeker en zenuwachtig.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:10 schreef Toad het volgende:
Beetje rommelig wat ze zegt af en toe....
ERg leuk id.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:26 schreef SunChaser het volgende:
Nu op NED 2, Koefnoen met Zomergasten parodie
Katja is verre van dom, maar wel altijd beetje bang dat gevonden te worden, en daarom soms wat krampachtig met 'wazig' praten in de veronderstelling dat dat diepgang toont.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:25 schreef R_ON het volgende:
Connie Palmen lijkt zich toch deze keer vrijer te voelen in haar rol dan vorige week met Wim Anker. Dat was soms bijna geforceerd. Misschien vond ze die Anker wel een zeikerd?
Of herkent niemand dit?
Connie houdt volgens mij meer van wat rebelse intellectuele types, dan zo heel degelijk. Dan denk ik aan Ischa Meijer, maar Katja is ook niet (echt) dom.
Ik was daar dus een beetje bang voor; Ik vond de stukjes ook nu niet bepaald veel diepgang tonen, maar naar mate de uitzending vordert is daar wel verandering in gekomen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Katja is verre van dom, maar wel altijd beetje bang dat gevonden te worden, en daarom soms wat krampachtig met 'wazig' praten in de veronderstelling dat dat diepgang toont.
Dat kwam door Palmenquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:56 schreef -DailaLama- het volgende:
Oh my god, gaat ze nu Hans Teeuwen intellectueel proberen te verantwoorden!?
wie zei dat?quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:07 schreef SunChaser het volgende:
"Ik liet het fragment van Tom Cruise in Magnolia niet zien omdat ik bang was dat de mensen dan afhaakten"
Is deze tv-avond voor jezelf of doe je het voor de kijkers?
Totaal mee oneens. Jensen is plat zonder humror en Hans Teeuwen en Ali G brengen platte humor naar een hoog niveau.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:05 schreef SunChaser het volgende:
Apart dat Palmen Hans Teeuwen en Ali G/Borat wel kan waarderen en Jensen niet. Allemaal even plat
Éven geduld AUB'quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:12 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Nu een stukje ranzige tv!
Perfect verwoord.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:12 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Totaal mee oneens. Jensen is plat zonder humror en Hans Teeuwen en Ali G brengen platte humor naar een hoog niveau.
Das typischquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:18 schreef pascalheister het volgende:
en nu ligt ned 3 het eruit, ned als ned en talpa
Mja, het was wel een stukje waar de mimiek van Hans Teeuwen goed te zien was, daar is hij ook zeer sterk in.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:15 schreef SunChaser het volgende:
Katja valt echt door de mand. Ze doet zich beter voor dan haar smaak is. Van Hans Teeuwen liet ze geen plat stuk zien, waar Teeuwen op zn best is, maar een vaag stuk met dans en muziek. Je ziet bij elk fragment: als de kijkers van de VPRO me maar serieus nemen. Ze neemt zichzelf iig te serieus vanavond.
Ja jammer dat ze geen dating programma's van RTL-5 laat zien waar jij aan meedeed. Ook jammer dat ze er niet voor uitkomt dat ze heel de dag naar belprogramma's van SBS kijkt. Beetje ordinair intellectueel doen met fragmeneten van Hans Teeuwen en dan nog niet eens de fragmeneten waar ie een geslachte lilliputter anaal neemt na eerst z'n benen geamputeerd te hebben.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:15 schreef SunChaser het volgende:
Katja valt echt door de mand. Ze doet zich beter voor dan haar smaak is. Van Hans Teeuwen liet ze geen plat stuk zien, waar Teeuwen op zn best is, maar een vaag stuk met dans en muziek. Je ziet bij elk fragment: als de kijkers van de VPRO me maar serieus nemen. Ze neemt zichzelf iig te serieus vanavond.
Ze hebben gelukkig wel lekkere afwisselende pauzemuziek...quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:18 schreef pascalheister het volgende:
en nu ligt ned 3 het eruit, ned als ned en talpa
het is allemaal zo voorspelba-haarquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja jammer dat ze geen dating programma's van RTL-5 laat zien waar jij aan meedeed. Ook jammer dat ze er niet voor uitkomt dat ze heel de dag naar belprogramma's van SBS kijkt. Beetje ordinair intellectueel doen met fragmeneten van Hans Teeuwen en dan nog niet eens de fragmeneten waar ie een geslachte lilliputter anaal neemt na eerst z'n benen geamputeerd te hebben.
iddquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze hebben gelukkig wel lekkere afwisselende pauzemuziek...
is dit de achtste keer dat we hetzelfde liedje horen?
Stroomstoring in Hilversum wellichtquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:31 schreef Toad het volgende:
Alle zenders die een live programma geprogrameerd hebben staan liggen eruit.
Die had ik liever gezien, Magnolia heb ik (en iedereen) al gezien. Ik kijk Zomergasten voornamelijk om met nieuwe dingen kennis te maken en dat lukt natuurlijk niet met zo'n bekende filmquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Katja Schuurman die Magnolia uitkiest als keuzefilm.
Ik had eerder 06/05 verwacht ofzo.
Misschien is ze echt best intelligent? Misschien geeft je dat het idee dat ze nog een stukje onbereikbaarder is dan je toch al dacht? Misschien stoort dat je zo?quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:27 schreef SunChaser het volgende:
Dus jij denkt dat dit echt de smaak is van Katja? Jij vind dat ze oprecht overkomt deze drie uur?
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Misschien is ze echt best intelligent? Misschien geeft je dat het idee dat ze nog een stukje onbereikbaarder is dan je toch al dacht? Misschien stoort dat je zo?
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]Ja Sunchaser je kunt haar niet lijmen met geld zoals je met de andere vrouwen doet die je neukt.
Dansende lilliputters op de klanken van Andre Rieu?quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:40 schreef Tijn het volgende:
Ik vind trouwens wat Talpa doet tijdens een storing een stuk leuker dan dat saaie gebeuren bij NL3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |